Yli viiskymppisellä naisella ei toivoa deittimarkkinoilla?
Kommentit (174)
Entä miten mahtaa olla kuuskymppisen naisen parisuhdemahdollisuudet? Hoikka, hoidettu, elämänmyönteinen ja hyväkuntoinen, mutta ikä alkaa tosiaan jo kuutosella.
Vierailija kirjoitti:
Saa miehen jos ei ole vaativa. Sellasen yli 60 vuotiaan, nuvelrikkoisen, lonkkavaivaisen varmaan saa.
Kuulostaa kuvaukselta plus 50 -ikäisestä Suomiakasta. Ylipainon kyllä unohdit.
Jäädessäni yksin 55 vuotiaana otin käyttööni ainakin kolme eri deittipalvelua (myös tylsän Tinderin) ja liityin jos jonkinlaiseen sinkkuryhmään Facessa. Yritin pysytellä omassa ikäryhmässäni, josta sain kaivettua apua mökille metsätöihin, kotiin remppaamaan yms. Kaikenlaisia yhteydenottoja riitti ja osan kanssa oli tavatessa oikein mukavaakin, mutta eivät ne mitään elämäni suuria kohtaamisia ollut.
Varattujakin oli tyrkyllä, mutta siinä asiassa olen mustavalkoisen ehdoton ja käsken selvittämään parisuhdeongelmat oman puolison kanssa ensin.
Minuun otti ajan myötä yhteyttä nuoremmatkin miehet, joille olisin voinut olla jo heidän äitinsä. Osa myi itseään, osa kaipasi ymmärtämää vanhemmasta naisesta ja osaa kiinnosti saada kokemuksia kanssani.
Yksi hyvä asia, joka siitä kaikesta jäi, oli kiinnostavat keskustelut monenkin kanssa, Olipa kyse seksityöläisestä tai entisestä vangista, niin olen hyvä keskustelemaan ja kuuntelemaan ja annoin kaikille mahdollisuuden olla ihmisinä sellaisina kuin he ovat. Kaikki kokevat yksinäisyyttä ja kaipaavat älyllistä ymmärrystä, niin tuomitsemisen sijaan voi olla ystävällinen . Seksiä en harrastanut kuin kahden kanssa, sillä harva kiinnosti fyysisesti. Miehiä kuitenkin tapasin ison kasan.
Lopulta hyppäsin irti mukavuusalueeltani ja annoin itseni rakastua minua nuorempaan mieheen. Lopetin olemasta ikäryhmäni edustaja, kunnollinen täti, ja se todellakin kannatti. Nyt neljä vuotta takana yhteistä aikaa. LÖysin hänet ihan muualta, mutta oli hyvä päivittää itsensä ensin deittipalveluissa.
Vierailija kirjoitti:
Jennifer Lopez on yli 50. Kaipa hän saisi tinderissä tykkäyksiä?
Sepä juuri, että ei se iästä ole kiinni naisen kohdalla. Vaikka J. Lo on hc-esimerkki 50-vuotiaasta, mutta jos 50-vuotias on pysynyt hoikkana ja liikunnallisena, niin vain taivas on rajana. 50-vuotiaalla miehellä tuo pelkkä numero estää jo pariutumisen oman ikäisten naisten kanssa, jotka itse etsivät Tinderissä 35-40-vuotiaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Entä miten mahtaa olla kuuskymppisen naisen parisuhdemahdollisuudet? Hoikka, hoidettu, elämänmyönteinen ja hyväkuntoinen, mutta ikä alkaa tosiaan jo kuutosella.
Tämä on trollipalsta, miksi kyselette täällä tällaista? Täällä parikymppiset komerossa asuvat pojat syö pizzaa ja juo cokista ja kertoo kaiken ikäisille naisille miten eivät kelpaa kenellekkään. Kyllä te nyt oikeasta elämästä tiedätte että kaiken ikäiset pariutuu. Mitä järkeä täällä yrittää saada jotain lupaa siihen kannattaako vielä yrittää? Järki käteen nyt, aikuiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
No tuossa iässä etsitään ns. loppuelämän kumppania, eli seksuaaliset asiat alkavat jäädä taka-alalle ja ehkä sinkkuna itse vain luovuttaisin aktiivisen etsinnän. Tosin olen luovuttanut jo nyt 35-vuotiaana, mutta 60-vuotiaana deittimarkkinoilla kumppanin löytyminen on 0,1 prosentin luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuossa iässä etsitään ns. loppuelämän kumppania, eli seksuaaliset asiat alkavat jäädä taka-alalle ja ehkä sinkkuna itse vain luovuttaisin aktiivisen etsinnän. Tosin olen luovuttanut jo nyt 35-vuotiaana, mutta 60-vuotiaana deittimarkkinoilla kumppanin löytyminen on 0,1 prosentin luokkaa.
Mikä asiantuntija sinäkin olet kun olet vuosikymmeniä eri ikäinen? Anoppini on 72 v. ja löysi tinderistä kivan ikäisensä miehen. Siellä on kaiken ikäisiä. Ja jos luovuttaminen on sitä että lakkaa pitämästä silmät auki ja on vain kotona niin todellakin silloin saa olla loppu iän yksin. Kukaan ei löydä kotona itsekseen olevaa ihmistä, minkään ikäistä tai sukupuolista.
Huonot on tsäänsit. Paitsi jos et ole joku tosi herkkupala.
Olen yli 6-kymppinen eikä kiinnosta paskaakaan enää deitit.
Vierailija kirjoitti:
Eikä tarvitsekaan kiinnostaa, mutta miksi tämä keskustelu sitten kiinnosti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä asiantuntija sinäkin olet kun olet vuosikymmeniä eri ikäinen? Anoppini on 72 v. ja löysi tinderistä kivan ikäisensä miehen. Siellä on kaiken ikäisiä. Ja jos luovuttaminen on sitä että lakkaa pitämästä silmät auki ja on vain kotona niin todellakin silloin saa olla loppu iän yksin. Kukaan ei löydä kotona itsekseen olevaa ihmistä, minkään ikäistä tai sukupuolista.
Aina on poikkeuksia. Takuuvarmasti suurin osa 72-vuotiaista ei löydä Tinderistä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa miehen jos ei ole vaativa. Sellasen yli 60 vuotiaan, nuvelrikkoisen, lonkkavaivaisen varmaan saa.
Kuulostaa kuvaukselta plus 50 -ikäisestä Suomiakasta. Ylipainon kyllä unohdit.
No lisätään se ylipaino, kaljuuntunut, sydän- ja erektiovaivat, kolesteroli, ontuminen sinne Toyota Avensikseen ym ym...
Viisikymppisten lapset ovat jo muuttaneet omilleen. Eivät kaikki miehet halua aloittaa vauva-arkea uudestaan nuoremman kumppanin kanssa tai alkaa bonusvanhemmaksi hänen pienille lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Kaikki miehet tahtoo max 35 v naisen. Siis jopa yli 70 v papat.
58v miehenä vuotiaana en edes hae alle viiskymppistä. Enkä vielä ole edes kuoleman kielissä.
Joku parikymppinen on ollut kiinnostunut "seurasta". Mikähän lienee mirrillä mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
58v miehenä vuotiaana en edes hae alle viiskymppistä. Enkä vielä ole edes kuoleman kielissä.
Joku parikymppinen on ollut kiinnostunut "seurasta". Mikähän lienee mirrillä mielessä?
Senat meni sakaisin. Mut....
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Yli 5-kymppisenä miehenä ja Tinderin käyttäjänä pari huomiota:
1. saman ikäisissä naisissa on todella isot erot fyysisen/henkisen kunnon puolesta. Osa on hyvässä kunnossa ja energisiä, osa on jo aivan mummeleita kremppoineen. Sama pätee tietysti miehiin
2. mitä huonommassa kunnossa nainen on, sitä huonommin hän tuntuu tiedostavan "tasoaan" eli tavoitellaan niitä hyvässä kunnossa olevia miehiä, joilla valinnan varaa riittää. Kulahtaneet ukkelit ei kelpaa.
Eli vastauksena kysymykseen: on mahdollisuuksia, jos tavoittelee itsensä kanssa samassa kunnossa ja energiatasolla olevaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on poikkeuksia. Takuuvarmasti suurin osa 72-vuotiaista ei löydä Tinderistä yhtään mitään.
Miksi ei löytäisi? Siellä on heidän ikäluokkaansa myös ja todennäköisesti ne oman ikäluokan edustajat eivät käytä sitä sovellusta samoin kuin kaksikymppiset. Se on kohtaamispaikka siinä missä mikä tahansa muukin, eikä vanhemmat ihmiset pelaa sillä samanlain kuin nuoret.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa aina miestä jos haluaa!
Niin ettei sen ole niin nokon nuukaa minkä miehen ottaa.
Ihan voi valita alkkiksen, läski possun ja perusilkeitähön nämä ovat kaikki - joukosta kun ottaa lähtökohdaksi että mies kuin mies tunnistettavasti.
Kerron sulle salaisuuden.
Myöskään näille ei kelpaa harmaantunut haalea ilman räväkkyyttä oleva keskivartalolihava hiljainen ja rauhallinen noin 50v nainen.
Paitsi ruokaa laittamaan ja siivoamaan.