Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tämä maailma on mennyt näin ahdistavaksi?

Vierailija
22.10.2022 |

Kun muistelee niin vuosi 2019 alkaa muistumaan mieleen ihan jonain paratiisina aivan jostain eri maailmasta. Itselleni se oli vielä erityisen onnellinen ja rakkauden täyteinen vuosi. Viimeinen vuosi ennen koronaa ja sen jälkeen sotaa. Saisipa elää sen uudestaan. 2022 on ollut oikea vastoinkäymisten, ahdistuksen, pettymysten ja synkkien maailman tapahtumien vuosi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Vierailija
2/27 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä. Vuonna 2019 kun kaikki alkoi hajota, nousi vihdoin minun toivoni muutoksesta. Ja tosiaan, jopa täydellinen loppu on parempi muutos kuin se tyhjänpäiväinen paskakupla jossa elimme. Tämä kriisipesäke jos jokin on kermapersekansalle tervetullutta herätystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliitin toimesta he sanoivat jo että paluuta normaaliin jollaisena sen tunsimme ei tule. Schwabb ja muut saa tanat.

Vierailija
4/27 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maailma ole mennyt ahdistavaksi, vaan uutisointi maailman tapahtumista ahdistaa. Tämä on minun näkemys asiasta. Sotia, sairauksia ja nälänhätää on ollut aina. Uutisointi niistä vaan on viime vuosina ollut jokapäiväistä. Ahdistuneet ihmiset on helpommin hallittavia. Meillähän on viime aikoina ollut isoja tapahtumia joihin on saatu kansa mukaan, kuten koronarajoitukset ja nyt viimeisimpänä natoon liittyminen. Ensin media pelotteli koronalla viimeksi venäjällä.

Vierailija
5/27 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No terve. Siksi että sinä lammas katsot vieläkin joka ilta ne valtamedian uutiset. Edelleen edelleen. Montako kertaa tämä pitää kertoa? Mene ulos ja rentoudu.

Vierailija
6/27 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se parempaa oli esim. toisen maailmansodan aikaan tai nälkävuosina.

Vierailija
7/27 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso uutisia vaikka 5 minuuttia päivässä, kyllä siinä tärkeimmät tulee nähtyä. Ja jos ahistaa, niin luurit päähän ja vaikka Wintersunia soimaan. Eiköhän kohta ahistus helpota.

Vierailija
8/27 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun maailmani ole mennyt ahdistavaksi, päinvastoin, aivan ihana vuosi ollut ja on edelleen.

Vierailija
9/27 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä jotka lukevat monta kertaa päivässä "uutisia". Minä luen pari kertaa viikossa, ei ahdista pätkääkään.

Vierailija
10/27 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ahdistavuus tulee kyllä pelkästään jostsin telkkarista tai jostain ruuduista. Onko missään vaiheessa esim 3 vuoden aikana sun kaupungissa ollut jotain ahdistavaa tai hirveää tapahtumaa? Yritän vaan vähän avata tuota mieltä, tiedätkö?

Vierailija
11/27 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tahallisesti halutaan kaikki vääntää Jumalan sanaa vastaan

Vierailija
12/27 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun maailmani ole mennyt ahdistavaksi, päinvastoin, aivan ihana vuosi ollut ja on edelleen.

Mielentila on sun todellisuus. Esim jätät ne uutistrn seuraukset vähemmälle ja keskityt enemmän positiivisiin asioihin = elämästä tulee miellyttävämpää. Ei tämä ole mitään astrofysiikkaa.

Vierailija
13/27 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielentila on sun todellisuus. Esim jätät ne uutistrn seuraukset vähemmälle ja keskityt enemmän positiivisiin asioihin = elämästä tulee miellyttävämpää. Ei tämä ole mitään astrofysiikkaa.

Ja tämän takia jotku nauttii edelleen elämästä ja näkee miellyttävänä ja jotku pysyy valtamedian pelko energioissa. Jep? Mutta jotkuhan on niin koukussa katsomaan uutisia. Nykyään kaikki uutiset tuntuu olevaan melkeen negativiisia niin se on se ongelma ja se että olet koukussa niihin. Vähemmälle uutiset = parempi mieli

Vierailija
14/27 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi farmarit ajetaan alas, kaikille aletan syöttämään hyönteisiä ja saamme nauttia epävarmasta ja kalliista tuulivoimasta loppuelämämme.

Vierailija
15/27 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko sellaiseen huolettomuuteen joka perusteuu siihen ettei seuraa maailman tapahtumia. Onnellisuus tulee resilienssistä. En tiedä miksi se on toisila parampi kuin toisilla... Toki on hyvä muistaa että on se hyökännyt ennenkin ja tehnyt monin tavoin kiusaa, ja niitä kulkutautejakin on ollut. Isovihan aikaan r. teki ihan samaa kuin nytkin : ryösti ja raiskasi. Väki kuoli pohjanmaalla nälkään kun talvivarastot vietiin.  Kaikkea pani mikä liikkui, näteimmät emännät ja potrimmat lapset lähtivät P:n kaupunkiin orjina myytäväksi. Ja kaiken kärsimyksen ja nällkäkuoleman ja raiskauksen jälkeen tarttui ruttoepidemia. Sitä taustaa vastaan nykyiset ongelmat eivät ole pahoja. 

Vierailija
16/27 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täydellinen juuri nyt ja näyttää parastaan; ihmisyyden rehellisen varjoisuuden ja pahuuden, sekasorron ja kaoottisen totuuden. Sen pitää mennä juuri näin! Voimia!

Maranatha.

Vierailija
17/27 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset ovat tyytyväisiä pää omassa pensaassa.

Itse en vaan voi olla seuraamatta maailmaa. Ja onhan tämä ahdistavaa aikaa. Ite ajattelen, että nautin sen minkä pystyn, huomenna asiat voivat olla vielä huonommin. 

Vierailija
18/27 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset ovat tyytyväisiä pää omassa pensaassa.

Itse en vaan voi olla seuraamatta maailmaa. Ja onhan tämä ahdistavaa aikaa. Ite ajattelen, että nautin sen minkä pystyn, huomenna asiat voivat olla vielä huonommin. 

eikös tuokin ole aika vapauttava asenne - eli elää nyt sen verran täysillä, että ei tarvi katua jos ilo loppuu ns. ennenaikaisesti.

Vierailija
19/27 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on ihanasti. Minulla on kaikki hyvin. Rakastan maailmaa.

Vierailija
20/27 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E6n oikein usko sellaiseen huolettomuuteen joka perusteuu siihen ettei seuraa maailman tapahtumia. Onnellisuus tulee resilienssistä. En tiedä miksi se on toisila parampi kuin toisilla... Toki on hyvä muistaa että on se hyökännyt ennenkin ja tehnyt monin tavoin kiusaa, ja niitä kulkutautejakin on ollut. Isovihan aikaan r. teki ihan samaa kuin nytkin : ryösti ja raiskasi. Väki kuoli pohjanmaalla nälkään kun talvivarastot vietiin.  Kaikkea pani mikä liikkui, näteimmät emännät ja potrimmat lapset lähtivät P:n kaupunkiin orjina myytäväksi. Ja kaiken kärsimyksen ja nällkäkuoleman ja raiskauksen jälkeen tarttui ruttoepidemia. Sitä taustaa vastaan nykyiset ongelmat eivät ole pahoja. 

Hyvä pointti tuo resilienssi. Tuollaista kuvaamasi menoa taitaa olla nyt ukrainalaisilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme