Peruin treffit miehen kanssa
Peruin treffit miehen kanssa koska hänestä ei ollut samana päivänä klo 14 aikaan kuulunut muuta kuin että "krapula, väsyttää" ja muutenkin käytös oli sitoutumiskammoisen lapsellista.
Kerroin hänelle miksi en voinut häntä tavata.
Hän ei ymmärtänyt ja vastasi lopulta vain ilkeästi "kyllä se vielä helpottaa" ja esti minut.
Olen vieläkin jotenkin ihan järkyttynyt ja kyllä se sattuu. Mutta sanokaa nyt että hän kuulostaa kamalalta 😔
Kommentit (29)
Jos miestä ei nainen kiinnosta niin hän on sitoutumiskammoinen?
No just.
Et säkään ihan fiksusti käyttäytynyt
Sama aloitus on ollut lukuisia kertoja.
Tuo tyyppi ei kuulosta treffien arvoiselta. Ole tyytyväinen kun pääsit noin vähällä eeroon!
Vierailija kirjoitti:
Sinä tässä olet vuoden uhriutuja
Okei, tiedät taustat tarkkaan.
Onko se minun tehtävä joka kerta ennen tapaamista kysellä nähdäänkö me edes, kun oletettuun ajankohtaan on enää pari tuntia.
Nytkin tarkoituksena oli käydä kävelyllä, syödä ym.
Ensimmäisellä kerralla kun en tajunnut tätä ns tehtävää, miehestä ei yksinkertaisesti kuulunut mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sama aloitus on ollut lukuisia kertoja.
Älä viitsi, en ole koskaan kirjoittanut aiheesta!
Ap
Et halunnut tavata ja mies huolehti ettei niin pääse käymään.
Mikä oli ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Öh just oltiin puhuttu että kumpaakin kiinnostaa että tavoitteena jotain enemmän kuin tapailu.
Ja sitten käytös menee vaan huonompaan suuntaan!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehen tehtävänä on palvoa vulvaa
Ihan oikein teit. Just tuo esto vahvistaa sen, että lapsellinen äijä. Jos olisi halunnut panostaa iltaan, niin ei olisi juonut itteään krapulakuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli ongelma?
Etkö tosiaan ymmärrä?
Onko itselläsikin tapana roikottaa ihmisiä odottamassa koko päivä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli ongelma?
Etkö tosiaan ymmärrä?
Onko itselläsikin tapana roikottaa ihmisiä odottamassa koko päivä
Ap
Sä olet siis odottanut puhelimen vieressä (lankaliittymä) pohtien koska se soittaa?
Vierailija kirjoitti:
Normaali mies.
Ei vaan sellainen, jota ei kiinnostanut.
Mene noihin:
https://www.farmersdatingapp.com/
https://www.farmersonly.com/
https://www.singlefarmersdating.com/
Selvä ero. Noissa haetaan seuraa tositarkoituksella. Skypen avulla ensitreffit sujuu jouhevasti. Päästää jatkoon hyvältä tuntuva mies.
Profiilikuvaan tukka sieväksi ja mekko päälle pakastekakun kera. Alkuun kelpaa muikistelu kuva. Näin illasta linjoilla on porukkaa, joten et jää yksin. Kerro ilmoituksessa kuka oot, mitä vailla, sub vai dom, perhesuunnitelmista.
Amazonin kautta löytyy ilmaista materiaalia Audiblen välityksellä (peru ajoissa)
-Proper care and feeding of husbands (sensuroi)
-Stripper
-Ho tactics
-Lapdance for beginners
-Burlesque, exotic dance
Hyödynnä jokaisesta kirjasta murusia. Kirjaa paperille avainkohtia. Vie mukanasi pieni itsetehty yllätys ja henkilökohtainen tervehdys kortti. Date night cards Amazonista pelastaa illankulun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen tehtävänä on palvoa vulvaa
Niin, ennen sanottiin, että toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne.
Eihän tuo miltään unelmamieheltä kuulostanut. Hyvä vaan että asia selvisi nyt heti kärkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se minun tehtävä joka kerta ennen tapaamista kysellä nähdäänkö me edes, kun oletettuun ajankohtaan on enää pari tuntia.
Ensimmäisellä kerralla kun en tajunnut tätä ns tehtävää, miehestä ei yksinkertaisesti kuulunut mitään.
Ap
Mä olen tehnyt ihan samalla lailla. Jos miehelle on tärkeämpää juoda viinaa edellisenä päivänä niin paljon ettei seuraavana päivänä kykene mihinkään, on selvää että mä tuun aina jäämään toiseksi sille viinalle. Tässäkin tapauksessa treffipaikan valinta oli tosi tarkkaa ja sitten miehestä ei kuulunut mitään ennen kuin pari tuntia ennen sovittuja treffejä. Häneltäkin tuli kommentti että sori, niin paha krapula että ei pysty vielä. Mä totesin et parempi kun ei sitten nähdä ollenkaan. Mun kohdalla mies ei kyllä estänyt, ja on sen jälkeen yrittänyt vielä useampaa kautta lähestyä mut mä oon puolestani estänyt joka paikassa missä vaan voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä olen tehnyt ihan samalla lailla. Jos miehelle on tärkeämpää juoda viinaa edellisenä päivänä niin paljon ettei seuraavana päivänä kykene mihinkään, on selvää että mä tuun aina jäämään toiseksi sille viinalle. Tässäkin tapauksessa treffipaikan valinta oli tosi tarkkaa ja sitten miehestä ei kuulunut mitään ennen kuin pari tuntia ennen sovittuja treffejä. Häneltäkin tuli kommentti että sori, niin paha krapula että ei pysty vielä. Mä totesin et parempi kun ei sitten nähdä ollenkaan. Mun kohdalla mies ei kyllä estänyt, ja on sen jälkeen yrittänyt vielä useampaa kautta lähestyä mut mä oon puolestani estänyt joka paikassa missä vaan voi.
No just tämä. Parempi vaan että selviää heti alkuun että viina vie liikaa. Olisi todellinen turn off jos tyyppi olisi krapulassa etukäteen sovittuna treffipäivänä.