Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peruin treffit miehen kanssa

Vierailija
22.10.2022 |

Peruin treffit miehen kanssa koska hänestä ei ollut samana päivänä klo 14 aikaan kuulunut muuta kuin että "krapula, väsyttää" ja muutenkin käytös oli sitoutumiskammoisen lapsellista.

Kerroin hänelle miksi en voinut häntä tavata.
Hän ei ymmärtänyt ja vastasi lopulta vain ilkeästi "kyllä se vielä helpottaa" ja esti minut.

Olen vieläkin jotenkin ihan järkyttynyt ja kyllä se sattuu. Mutta sanokaa nyt että hän kuulostaa kamalalta 😔

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali mies.

Ei vaan sellainen, jota ei kiinnostanut.

Just edellisenä päivänä puhuttiin että kuinka kiinnostaa ja hän huolestuneena että en kai ole vihainen kun hän lähti ulos. En tietenkään ollut.

Oletin että hänestä sitten aamulla kuuluu kun lupasi. Vaan eipä kuulunut.

Vierailija
22/29 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali mies.

Just edellisenä päivänä puhuttiin että kuinka kiinnostaa ja hän huolestuneena että en kai ole vihainen kun hän lähti ulos. En tietenkään ollut.

Voi sua pientä. No, jos tuo on sun elämäsi suurin pettymys niin onneksi olkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali mies.

Voi sua pientä. No, jos tuo on sun elämäsi suurin pettymys niin onneksi olkoon.

Jep oletan sinun olevan yhtä huonosti käyttäytyvä pissapää kuin tämä mieskin oli 🤭

Vierailija
24/29 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tässä olet vuoden uhriutuja

Okei, tiedät taustat tarkkaan.

Onko se minun tehtävä joka kerta ennen tapaamista kysellä nähdäänkö me edes, kun oletettuun ajankohtaan on enää pari tuntia.

Nytkin tarkoituksena oli käydä kävelyllä, syödä ym.

Ensimmäisellä kerralla kun en tajunnut tätä ns tehtävää, miehestä ei yksinkertaisesti kuulunut mitään.

Ap

Mä olen tehnyt ihan samalla lailla. Jos miehelle on tärkeämpää juoda viinaa edellisenä päivänä niin paljon ettei seuraavana päivänä kykene mihinkään, on selvää että mä tuun aina jäämään toiseksi sille viinalle. Tässäkin tapauksessa treffipaikan valinta oli tosi tarkkaa ja sitten miehestä ei kuulunut mitään ennen kuin pari tuntia ennen sovittuja treffejä. Häneltäkin tuli kommentti että sori, niin paha krapula että ei pysty vielä. Mä totesin et parempi kun ei sitten nähdä ollenkaan. Mun kohdalla mies ei kyllä estänyt, ja on sen jälkeen yrittänyt vielä useampaa kautta lähestyä mut mä oon puolestani estänyt joka paikassa missä vaan voi.

Miksi miehestä pitäisi kuulua edes mitään, jos olette jo sopineet treffit? Siis ajan ja paikan. Jos treffit on sovittu, niin sinne mennän JOLLEI erikseen ilmoiteta.

Vierailija
25/29 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Vierailija
26/29 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se minun tehtävä joka kerta ennen tapaamista kysellä nähdäänkö me edes, kun oletettuun ajankohtaan on enää pari tuntia.

Ensimmäisellä kerralla kun en tajunnut tätä ns tehtävää, miehestä ei yksinkertaisesti kuulunut mitään.

Ap

Mä olen tehnyt ihan samalla lailla. Jos miehelle on tärkeämpää juoda viinaa edellisenä päivänä niin paljon ettei seuraavana päivänä kykene mihinkään, on selvää että mä tuun aina jäämään toiseksi sille viinalle. Tässäkin tapauksessa treffipaikan valinta oli tosi tarkkaa ja sitten miehestä ei kuulunut mitään ennen kuin pari tuntia ennen sovittuja treffejä. Häneltäkin tuli kommentti että sori, niin paha krapula että ei pysty vielä. Mä totesin et parempi kun ei sitten nähdä ollenkaan. Mun kohdalla mies ei kyllä estänyt, ja on sen jälkeen yrittänyt vielä useampaa kautta lähestyä mut mä oon puolestani estänyt joka paikassa missä vaan voi.

Miksi miehestä pitäisi kuulua edes mitään, jos olette jo sopineet treffit? Siis ajan ja paikan. Jos treffit on sovittu, niin sinne mennän JOLLEI erikseen ilmoiteta.

Tämä.

Naisilla on kyllä tapana ghostata, joten ehkä joskus on ihan hyvä varmistaakin.

Vierailija
27/29 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä.

Naisilla on kyllä tapana ghostata, joten ehkä joskus on ihan hyvä varmistaakin.

Ihan yhtä lailla miehetkin ghostaa.

Vierailija
28/29 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen poistanut nämä kaljasiepot, jotka eivät selviä treffeille sovitusti sunnuntaina klo 12. Ei ole mulle sopiva joku alko-ongelmainen varsinkin kun en itse juo.

Ja todellakin olen alkanut treffipäivänä varmistella, että onhan mies vielä tulossa paikalle. On nimittäin kokemusta paristakin tyypistä, jotka ovat tuumineet tyyliin "olis sun pitänyt arvata etten ole tulossa, kun musta ei kuulunut mitään". Jeez!

Vierailija
29/29 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosisadan rakkaustarina. Romantiikan kruunaa, kun krapulainen painaa sitä estonappulaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä