Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi plussakorttitarjoukset on aina niin naurettavia tyyliin 5€/2kpl (normaalihinta 2,60€/kpl).

Vierailija
22.10.2022 |

??

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisissa plussaeduissa on noita vähän pienempiä alennuksia, mutta kyllä niissäkin minulle tulee ihan hyviä alennuksia usein. Suurin ale henkilökohtaisessa tuotteessa on tällä viikolla -27%. Oman kaupan edut on isompia.

Vierailija
22/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-ruoka sovelluksella ne viikon välein vaihtuvat henkilökohtaiset tarjoukset on kyllä hyviä

Miksei minulla ole näkynyt mitään moisia tarjouksia?

Mulla on nytkin kaura- ja juustorieskasia sovelluksessa hintaan 1.49 €, normihinta 2.19 €. Mun mielestä hyvä alennus jos syö rieskaa. Syön minäkin aina joskus. Mutta ei aina voi olla kaikki tarjoukset jokaisen maun mukaisia.

Nuo Omaplussa- edut, eli henkilökohtaiset edut on entisten omien ostojen mukaan laadittu. Niissäkin on tosi hyvä alennuksia pääsääntöisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ottaisi mallia vaikka Toimannilta. 3kpl 10,90, 4 säkkiä 10,90. Välillä ollut OHO nyt 7,90 (ennen 7,90)

Näyttää tosi vakavalla, totiselle.

No ruokakauppojen ja Tokmannin liiketoimintamalli on erilainen. Ruokakaupat ottaa pienemmät katteet, Tokmanni voi ottaa vastaavissa tuotteissa niin sanotusti takkiin kun saa tulot tuotteisa, joissa on isommat katteet.

Vierailija
24/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en sanoisi että naurettavia.

Esim. 3xben&jerrys 10e, normaalihinta n. 7-8e/kpl

Tuo on muuten ihan paskan makusta. Ylimakeeta 

Vierailija
25/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kirjautunut omaan plussaan? Henkilökohtaiset tarjoukset ovat parempia.

Mullakin tulee myös s-postiin noita henk.koht. etuja  ja tarjouslehtiä ja muistuksia tulevista mammutti ynm kampajoista, esmes euron päivät. 

Kaiken näkee näkee myös sovelluksessa. myös tarjouslehdet.

Vierailija
26/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-ruoka sovelluksella ne viikon välein vaihtuvat henkilökohtaiset tarjoukset on kyllä hyviä

Mulla on nytkin kaura- ja juustorieskasia sovelluksessa hintaan 1.49 €, normihinta 2.19 €. Mun mielestä hyvä alennus jos syö rieskaa. Syön minäkin aina joskus. Mutta ei aina voi olla kaikki tarjoukset jokaisen maun mukaisia.

Nuo Omaplussa- edut, eli henkilökohtaiset edut on entisten omien ostojen mukaan laadittu. Niissäkin on tosi hyvä alennuksia pääsääntöisesti.

Välillä noi on kyllä outoja, joillain viikoilla on sellaisia tuotteita joita en todellakaan ole ikinä ostanut. Toisaalta tällä viikolla esim. kaikki on sellaisia mitä yleensä ostan. 

Vierailija
27/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi ärsyttää se, että niin moni tarjous yrittää saada ostamaan liikaa. Ottaisin mieluummin yhdestä tuotteesta -20% alen kuin ostaisin kolme samaa tuotetta saadakseni sen saman alen.

Vierailija
28/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun makutottumukset ovat ihmisillä erilaiset niin mikä sun mielestä maistuu hyvälle niin munsta ei, ja päinvastoin. 

Esim mun suussa rahkajugurtti maistui niin pahalle jotta jäi multa syömättä. Miehelle oli oikeaa herkkua ja söi munkin rahkajugurtit 😁

Vierailija
29/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun makutottumukset ovat ihmisillä erilaiset niin mikä sun mielestä maistuu hyvälle niin munsta ei, ja päinvastoin. 

Esim mun suussa rahkajugurtti maistui niin pahalle jotta jäi multa syömättä. Miehelle oli oikeaa herkkua ja söi munkin rahkajugurtit 😁

Välillä tuntuu että ajatellaan olevansa jotenkin "parempia" kun "mulle ei oikein maistu makea, on niin epäterveellistäkin". 

Vierailija
30/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä mulla on mobiilietuna mm. Oreo keksijäätelo 6€ / 2pkt. Yksittäin 6,45€ / paketti. Onhan tuo siis etu, kun saa kaksi pakettia halvemmalla kuin yhden paketin.

Tämä on sitä tyhmintä tulkintaa.

Jos ovh on 7 e, ostatko sillä ?

Jos auton ovh hinta on satatuhatta, onko silloin 90 000 e halpa, jos olet varautunut ostaa 2000 e auton ?

Vierailija
31/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä noi on kyllä outoja, joillain viikoilla on sellaisia tuotteita joita en todellakaan ole ikinä ostanut. Toisaalta tällä viikolla esim. kaikki on sellaisia mitä yleensä ostan. 

Totta, samaa ihmetellyt itsekin. Mutta ei se haittaa kun useammin tulee niitä mitä haluaakin ostaa.

Vierailija
32/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, samaa ihmetellyt itsekin. Mutta ei se haittaa kun useammin tulee niitä mitä haluaakin ostaa.

Minäkin olen ihmetellyt näitä Oma Plussa-etuja! Nytkin on taas tarjolla maksamakkaraa jota en ole ostanut kahteenkymmeneen vuoteen, ainakaan. Ennen ostin kun koirat piti madottaa niin ne matolääkkeet oli hyvä piilottaa sinne maksamakkaraan. Muuten nuo ovat ihan ok etuja joita hyväksikäytän ja ne tosiaan on kaivettu sieltä ostoshistoriastani n. kuukauden sisällä. 

Vierailija
33/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarjouksissa muita kuin epäterveellisiä tuotteita?

Vierailija
34/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paskojahan nekin pääasiassa ovat, hyödyllisiä lähinnä koska tulevat sellaisista jutuista joita muutenkin tulee ostettua. Oikeasti isoja tarjouksia ovat lähinnä ne mobiilitarjoukset, mutta ne eivät ole henkilökohtaisia ja niissä liian usein jotain jotain suklaata tai jäätelöä tai muuta roskaa.

Vierailija
35/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tarjouksissa muita kuin epäterveellisiä tuotteita?

Oma Plussa-eduissa on hyviä tarjouksia riippuen tietysti asiakkaan ostohistoriasta. Minulle on tullut Plussa-etuihin salaattijuustoa, Luomu kauraryynejä. erilaisia leipiä, Luomu Kananmunia, AB-piimää, porkkanoita, kasviseineksiä, shampoota ja hoitoainetta, astianpesuainetta, pumpulia, ja sen sellaisia kaikenlaisia. 

Vierailija
36/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman tyhmin kansa juoksee näennäisen tarjouksen perässä aina, siksi. 

Vähän sama ilmiö Hulluilla Päivillä. Erikseen myyntiin tuotavaa tavaraa, ilman mitään alennuksia. Vaikkapa nyt joku neule 200 euroa. Se ei ole hullunhalpaa. Jos neuleen ovh olisi tonnin, ehkä sitten (niillä kiinaräteillä ei tasan ole). 

Vierailija
37/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin, vuosia sitten, K-Plussan tarjoukset ja Oma Etu -tarjoukset olivat huomattavati parempia. Isommat alennukset ja oikeasti niitä tuotteita, mitä muutenkin ostan. Ei tule kauppiaalle "tarpeeksi" voittoa, jos laittaa etutuotteeksi tavaraa, jota ostan jatkuvasti normaalihintaisenakin. Esimerkkinä Alpron soijajuomat. Näistä ei ole tullut Oma Etu-tarjousta sen jälkeen, kun vaihdoin toisen osuuskaupan alueelle yli 5 vuotta sitten. 

Sen sijaan OmaEtuna tyrkytetään sellaista, mitä en kuuna päivänä ostaisi.

Vierailija
38/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo joku osaava koodaisi, niin omat edut ottaisi huomioon historiasta myös ostotahdin eikä tyrkyttäisi esimerkiksi pesuainetta tai jauhoja heti seuraavalla viikolla, kun olen niitä juuri ostanut.

Vierailija
39/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmä on osuuskunta, jossa bonusjärjestelmä on tapa jakaa tuottoa osuuskunnan jäsenille. Tuo K-Plussa on keksitty Keskolla "kilpailemaan" S-Ryhmän bonusjärjestelmän kanssa, mutta todellisuudessa se ei tietenkään voi toimia samoin, koska K-Kauppojen pitää myös tuottaa jotain omistajilleen.

Vierailija
40/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enempi ärsyttää se, että niin moni tarjous yrittää saada ostamaan liikaa. Ottaisin mieluummin yhdestä tuotteesta -20% alen kuin ostaisin kolme samaa tuotetta saadakseni sen saman alen.

Jos 10 € tuotteessa on kate 3 euroa, niin -20 % tarkoittaa että kauppias saa tuottoa 1 €. Mutta jos ostat 3 kpl niitä -20%, niin kauppias tienaa niistä edelleen sen 3 €. Miinus tietysti juoksevat kulut mitä syntyy liikevaihdon kasvusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi