Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi plussakorttitarjoukset on aina niin naurettavia tyyliin 5€/2kpl (normaalihinta 2,60€/kpl).

Vierailija
22.10.2022 |

??

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuoden aikana säästänyt noilla plussatarjouksilla 314 €. Aika hyvin, kun asun yksin ja kuukausiostoni ovat noin 250 €.

Vierailija
42/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei niihin tarjouksiin ole mikään pakko tarttua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä mulla on mobiilietuna mm. Oreo keksijäätelo 6€ / 2pkt. Yksittäin 6,45€ / paketti. Onhan tuo siis etu, kun saa kaksi pakettia halvemmalla kuin yhden paketin.

Juupa juu, olipas hurjaa! Ja aina nää tarjoukset on epäterveellisistä tuotteista.

Vierailija
44/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-sovelluksen tarjoukset on mielestäni huonontuneet.

Vierailija
45/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä mulla on mobiilietuna mm. Oreo keksijäätelo 6€ / 2pkt. Yksittäin 6,45€ / paketti. Onhan tuo siis etu, kun saa kaksi pakettia halvemmalla kuin yhden paketin.

Juupa juu, olipas hurjaa! Ja aina nää tarjoukset on epäterveellisistä tuotteista.

Itselläni on tällä hetkellä mobiilietuna pelargoni 2,28€ (norm. 3,90€)

Ei vaikuta kauhean epäterveelliseltä.

Vierailija
46/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse hyödynnän eniten vaate- ja kenkätarjouksia, kun usein on -30% plussakortilla. Joskus on ollut niitäkin, että koskenut myös jo alennettuja tuotteita.

Vierailija
47/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en sanoisi että naurettavia.

Esim. 3xben&jerrys 10e, normaalihinta n. 7-8e/kpl

Tuo on muuten ihan paskan makusta. Ylimakeeta 

Kun makutottumukset ovat ihmisillä erilaiset niin mikä sun mielestä maistuu hyvälle niin munsta ei, ja päinvastoin. 

Esim mun suussa rahkajugurtti maistui niin pahalle jotta jäi multa syömättä. Miehelle oli oikeaa herkkua ja söi munkin rahkajugurtit 😁

Välillä tuntuu että ajatellaan olevansa jotenkin "parempia" kun "mulle ei oikein maistu makea, on niin epäterveellistäkin". 

Tai ehkä makeansyöjät vain kuvittelevat näin. Häpeävät omaa makeanhimoaan.

Makuasioissa kun ei voi ihmisiä laittaa "paremmuusjärjestykseen"

Vierailija
48/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma Plussa-Edut ovat eri tarjouksia kuin mobiilisovellustarjous joka usein onkin jotain herkkua. Oma Plussa-Edut on ladattu Plussa-kortille. Täällä ketjussa kyllä löytyy kirjoituksia mitä kaikkea siellä on ollut.

Vierailija
49/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma Plussa-Edut ovat eri tarjouksia kuin mobiilisovellustarjous joka usein onkin jotain herkkua. Oma Plussa-Edut on ladattu Plussa-kortille. Täällä ketjussa kyllä löytyy kirjoituksia mitä kaikkea siellä on ollut.

Oma-plussa eduissa on ollut myös pesu- ja puhdistusaineita, vessa- ja talouspaperia yms yms kaikkea mitä lasketaan käyttötavaroihin.

Joskus on pullaakin ja suklaata, mutta mitä sitten, ei niitä...kään ole pakko ostaa jos ei halua. Joskus kyllä haluaa jotain makeaakin.

Vierailija
50/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma-plussa eduissa on ollut myös pesu- ja puhdistusaineita, vessa- ja talouspaperia yms yms kaikkea mitä lasketaan käyttötavaroihin.

Joskus on pullaakin ja suklaata, mutta mitä sitten, ei niitä...kään ole pakko ostaa jos ei halua. Joskus kyllä haluaa jotain makeaakin.

Näin! Jostain syystä tästä taitaa olla joillain vääriä käsityksiä tai ei tietoa lainkaan? Olen naapurin kanssa vertaillut Oma Plussa-Etuja ja ihan erilaisia etuja saadaan. 

Vierailija
51/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä vaikuta, mutta meneppä syömään pelargonian niin katotaan. Varmasti tulee huono elämä.

Vierailija
52/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä vaikuta, mutta meneppä syömään pelargonian niin katotaan. Varmasti tulee huono elämä.

Juu, ei pelargoinia kantsi syödä. Parempi kun vie sen mummon akkunalle 😜

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi