Jos vie tölkkejä/pulloja kaupaan ja käyttää bonus-/plussakorttia niin kannattaa otta ensin rahana ne pullonpalautukset
Koska jos ei ota, niin se pullojen hinta vähennetään ostosten loppusummasta ja et saa siltä osuudelta noita bonuksia/plussia lainkaan.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väännätkö nyt rautalangasta, jos teen 70€ ostokset, vilautan plussakorttia, tulee maksun aika, annan 7€ pulopalautuskuitin, niin en saakkaan plussaa 70€ ostoksista vaan 63€ ostoksista?
Ei kuule pidä paikkaansa;) Olisi aivan absurdia jos pitäisi ensin viedä pullokuitti kassalle, ottaa hilut, tehä ostokset, maksaa niillä hiluilla ja kortilla loput. Mietippä asiaa vielä kerranEt tietenkään saa palautuksesta bonuksia, eihän se ole rahaa kaupan kassaan.
Kyllä se periaatteessa on, sillä sen summan edestähän kauppa on saanut pulloja/tölkkejä sinne automaattiin, mutta jostakin syystä tuo homma menee noin että se kuitti vähennetään ensin ja vasta sitten loppusummasta bonukset/plussat.
Sä olet ne plussat saanut jo silloin kun juomapullot ostit täytenä, miksi ne plussat pitäisi tuplana maksaa sulle?
Entäpä jos olen ostanut ne vaikka Lidlistä enkä ole saanut mitään pisteitä niistä ja vien ne sitten vaikka K-kauppaan?
Lidlin pulloista ei saa palautusrahaa ässästä eikä sittarista.
Tietenkin saa jos ovat suomalaisia tuotteita, niistä ulkomaalaisista ei kaikista saa.
Lenkkeile joka päivä ja Jos Näen Nostan ylös, tyhjän tölkin tai limu pullon. Minulla on muovipussi aina taskussa. 1 kerta viikossa vien ne lidi. Teen tarjous ostokset ja anna sinä kuitin kassalle. Aina otan kaikki kuitit maksetuista tuotteista mitä ostan ja tarkistan kuitin kassojen jälkeen.Lidin pullopalautus raha märän siirrän erikseen lompakosta purkkin ja vuodessa on pieni apu hammaslääkäriin noin 150e kertynyt niistä. Miksi Lidi? Ottaa kaikki pullo/ tölkki pantit vastaan. Mutta K tai S ketju ei lidi omia pulloja,tölkkejä . En niitä ala erikseen eri liikkeet kantaa.
Kiitos tästä tiedosta. Täytyypi alkaa pyytää palautusrahat ostamistoiminnon jälkeen. Kassaahan se vaan hidastaa mut ei ole minun ongelma.