Voisitko seurustella miljonäärin kanssa?
Itse olen köyhä tai keskiluokkainen nainen. Ainakin televisiosta ja lehdistä katsottuna miljonäärimiesten elämäntyyli on niin erilainen, että en olisi lähtökohtaisesti kiinnostunut sellaisesta. Saisi olla melkoisen tajunnan räjäyttävä persoona ja luonne, että lähtisin miljonäärin kelkkaan.
Jos löytäisin ihanan miehen ja seurustelisin hänen kanssaan ja hän antaisi ymmärtää olevansa tavallinen köyhä ja paljastuisi myöhemmin todella rikkaaksi, niin pitäisin häntä valehtelijana ja petturina. Koko suhde olisi rakentunut valheelle. Jättäisin mokoman.
-Mutta onko ökyrikkaille miehille siis tarjolla pelkkiä onnenonkijoita? Monille naisille tuntuu raha kelpaavan. Ehkä ylemmästä keskiluokasta, tai itsekin rikkaasta perheestä voisi löytyä sopivia puolisoehdokkaita.
Noh. Onneksi ongelma ei ole minun kohdallani todellinen. Olen jo onnellisesti naimisissa keskituloisen mieheni kanssa. Jos lottopotti tekisi meistä miljonäärejä, niin tokihan raha sitten kelpaisi. Voitaisiin yhdessä tehdä hankintoja ja rakentaa mieleistä rikkaampaa elämää pikkuhiljaa.
Tämmöisiä lauantai-illan pohdintoja. Mitäpä itse tuumit, etsitkö jo valmiiksi rikasta miestä?
Kommentit (48)
Järkyttäviä stereotypioita. Huomaa, ettei miljonäärit kuulu tuttavapiiriin. Miljonäärit jakautuvat ihan samalla tavoin kuin kaikki muutkin ihmiset: on pröystäileviä ja vaatimattomia, tyhmiä ja viisaita, lihavia ja laihoja, ahneita ja anteliaita, ahkeria ja laiskoja, uskollisia ja uskottomia. Älkää nyt julkisesti avautuko ja näyttäkö tyhmyyttänne. "Mä en kyl ihan oikeesti ota miljonääriä ku ei yhtään arvot kohtaa!"
Vierailija kirjoitti:
Järkyttäviä stereotypioita. Huomaa, ettei miljonäärit kuulu tuttavapiiriin. Miljonäärit jakautuvat ihan samalla tavoin kuin kaikki muutkin ihmiset: on pröystäileviä ja vaatimattomia, tyhmiä ja viisaita, lihavia ja laihoja, ahneita ja anteliaita, ahkeria ja laiskoja, uskollisia ja uskottomia. Älkää nyt julkisesti avautuko ja näyttäkö tyhmyyttänne. "Mä en kyl ihan oikeesti ota miljonääriä ku ei yhtään arvot kohtaa!"
Sädekehä pään päällä kiillottuu, kun valehtelee itselleen. Eikä ainakaan tarvitse tunnustaa tosiasioita, ettei niihin ole edes mahdollisuuksia. 😂
Ompas erikoista, kuinka monella av-mammalla sattuukin olemaan miljonääri puolisonaan.
Olin luullut, että täällä pyörii enimmäkseen alemman sosioluokan tyyppejä, työttömiä jne.
Kai, mutta tuskin miljonääri haluaisi seurustella minun kanssani. :D Ja kyllä itsestäkin tuntuu, etten oo tarpeeks hyvä ja hieno miljonäärille. Vaikka kai niissäkin ihan tavallisia ihmisiä on... Ja sitten kun noilla rikkailla on monesti kallis maku myös tekemisten ja menemisten suhteen, niin mulla ei ois varaa sellasiin joten sen pitäs sit aina olla maksamassa... Enkä tiedä oiska sekään kiva.
Voisin. En toki etsi sellaista. Suomen itsenäisyyden julkistaneen senaattorin jälkeläisenä inhoan alemmista sosiaaliluokista tulevia uunoja. Toki silläkin on merkitystä, mistä luokasta kyseinen miljonääri itse tulee. Sivistynyt ja fiksu pitää olla.
Sopisin yhteiskuntaluokista mitä korkeammalle, sen parempi.
Riippuu miljonääristä. Jos tykättäis toisistamme niin miksipä en?
Jonkun firettajan kanssa ehkä, mutta siinä olisi riski että on liiankin pihi. En pysty kuvittelemaan että minulla ja miljonäärillä olisi paljonkaan yhteistä, erosin jo yl/keskiluokkaisesta eksästäkin kun alkoi väsyttää jatkuva omaisuuden kerääminen ja siitä huolehtiminen.
Linnut on onnellisia vapaina.
Miesystäväni on miljönääri.
Muutimme yhteen elokuussa.
Miesystävä on joskus ehdottanut ostaisi minulle joululahjaksi kellon tai laukun. Olen aina vastannut ei kiitos, ei ole käyttöä.
Asumme miehen kivassa omakotitalossa. Sijainti on ns niemen notkossa ja täällä ei ole mitään palveluita.
Me naapurit, meillä on oma wa ryhmä ja nyt on löydetty kuski, joka tuo ruuan pe/la jos arvo ylittää xxx euroa.
Tilaamme kaikki samasta paikasta, maksetaan kuskille mobile payllä ja kuski tuo jokaisen portille ruuat, hän vaan menee ohi autollaan.
Tämä on ainoa palvelu, mitä täällä on.
Rahaa menee älyttömästi talon ylläpitoon, mutta ei täällä käy siivoojaa, puutarhuria jne.
Viihdytään hyvin kotona.
Minun asunto on vuokralla. Olen kysynyt mitä maksan asumisesta, mies on sanonut ei kaipaa rahaa.
Teen tietenkin enemmän kotitöitä, olen etänä ja mies tekee pitempää työpäivää työpaikan ulkopuolella