Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miljonäärin kanssa?

pohdintaa
22.10.2022 |

Itse olen köyhä tai keskiluokkainen nainen. Ainakin televisiosta ja lehdistä katsottuna miljonäärimiesten elämäntyyli on niin erilainen, että en olisi lähtökohtaisesti kiinnostunut sellaisesta. Saisi olla melkoisen tajunnan räjäyttävä persoona ja luonne, että lähtisin miljonäärin kelkkaan.
Jos löytäisin ihanan miehen ja seurustelisin hänen kanssaan ja hän antaisi ymmärtää olevansa tavallinen köyhä ja paljastuisi myöhemmin todella rikkaaksi, niin pitäisin häntä valehtelijana ja petturina. Koko suhde olisi rakentunut valheelle. Jättäisin mokoman.
-Mutta onko ökyrikkaille miehille siis tarjolla pelkkiä onnenonkijoita? Monille naisille tuntuu raha kelpaavan. Ehkä ylemmästä keskiluokasta, tai itsekin rikkaasta perheestä voisi löytyä sopivia puolisoehdokkaita.

Noh. Onneksi ongelma ei ole minun kohdallani todellinen. Olen jo onnellisesti naimisissa keskituloisen mieheni kanssa. Jos lottopotti tekisi meistä miljonäärejä, niin tokihan raha sitten kelpaisi. Voitaisiin yhdessä tehdä hankintoja ja rakentaa mieleistä rikkaampaa elämää pikkuhiljaa.

Tämmöisiä lauantai-illan pohdintoja. Mitäpä itse tuumit, etsitkö jo valmiiksi rikasta miestä?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkään Hollywood miljonäärin kanssa tuskin.Ei meillä olisi mitään yhteistä.Joku it miljonääri voisi olla tyyppiäni.Sellainen jonka rahat ei juuri päällepäin näy.

Vierailija
22/48 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin jos se miljonääri olisi Antero Vartia tai Lauri Markkanen

Voi mikä Vitsi 😆😅🤣😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä kiinnostaa, mistä rahat ovat peräisin, kenen kanssa suhmuroidaan ja millä keinoilla. Yllättyisit, kuinka moni "rehellinen" miljonääri on täysi rikollinen. Siihen en halua mitään osaa, koska ne teot ovat aivan täysin sairaita, enkä halua tukea sitä. Mitkään miljoonat eivät merkitse mitään. Toinen huomio on se, kuinka monella menestyneellä on persoonallisuushäiriö tai niiden piirteitä. Se ryöstely, jota länsimaissa harrastetaan todella saisi päättyä tälle vuosikymmenelle. Se on vanhanaikaista ja aiheuttaa peruuttamatonta vahinkoa kaikille. Niin että miljonääri... jos todennäköisyyksiä katsotaan, on todettava, ei kiitos.

Vierailija
24/48 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty. On mua ylemmällä tasolla.

Vierailija
25/48 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi vakavasti seurustella miljonäärin kanssa. Ystävinä ja ulkona voisin käydä, jos olisi kiva tyyppi, mutta muuhun en alkaisi. Jos edes niihin. Eihän sellaiset ole mitään naisen tyyppejä. Enkä kestäisi niitä miljonääritouhujakaan kauan, en juhlia enkä arkea enkä asenteita. Kokeilla korkeintaan voisin jotain illanviettoa miljönäärityyliin.

Itseäni kiinnostaa lähinnä hieno asuminen ja matkustelu, minkä raha mahdollistaisi, mutta ei mikään muu asia tuossa miljonäärin elämässä.

Vierailija
26/48 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miljonääri on vähän outo sana tai miksi varallisuus pitäisi jotenkin määritellä. Mieheni on teknisesti ottaen kyllä miljonääri mutta ei mua se kiinnosta sinänsä. Toki on hienoa autoa ja voidaan käyttää rahaa vähän eri tavalla kuin vaikka 3000 e kuussa tienaava ja asiat eivät ole rahasta kiinni. Mutta rakastan häntä persoonana ja elämän arvot ja elämäntyylit ym kohtaavat ja aito, lämmin kiintymys, luottamus, rakkaus ja välittäminen... Ei niillä ole niitten rahojen kanssa mitään tekemistä. Toki yrittäjyys ja taloudelliset, poliittiset arvot ovat meillä molemmilla sen suuntaiset että hyväksytään se että on ok tienata enemmän, on ok olla menestynyt yrittäjä. Mutta itsessään se raha, niin eipä siinä mitään ihmeellistä ole.

Vierailija
27/48 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jäänyt kiinni tasoajatteluun. sama tulotasohan ei takaa yhteensopivuutta.

Vierailija
28/48 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisin ystäväni on miljonäärimies ja voin sanoa ettei ainakaan hänellä tuo elämä tällä hetkellä mitään suurta herkkua ole. Suurin intohimo ja elämäntyö oli työskentely omassa yrityksessä. Se tuli myytyä isolla rahalla hyvän sään aikaan ja nyt on koittanut nuorena eläköityminen. Tupakointiin tuntuu menevän suurin osa ajasta. Matkustelua jonkin verran kyllä, mutta kyllä siitäkin touhusta katoaa hohdokkuus kun sitä olisi mahdollista tehdä ihan milloin vain.

Hänkin hyvä esimerkki siitä kuinka raha ei korvaa sitä että vanhemmat ja sisarukset eivät välttämättä ole elossa tai välit heihin tai ystäviin voi olla huonot. Myös terveys voi reistailla ja hyvin moni miljonääri on joko juoppo tai riskikäyttäjä jo siksikin ettei ole aamuisin kello soimassa kun pomo pakottaa töihin.

Vierailija
29/48 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta tulee miljonääri vasta myöhemmällä iällä. Minäkin tiesin jo seurustelun alkaessa, että vaimosta tulee aikanaan perinnön myötä miljonääri. 

Ehkä se on vähän itseänikin kirittänyt säästämään ja sijoittamaan, koska minäkin pääsen ensi vuonna miljonäärikerhoon. Ei tämä tosin kovin kummoiselta tunnu. Turvallisuudentunne on lisääntynyt enemmän kuin tuhlaaminen. Tänäänkin ilahduttiin punalappuisista kaupassa.

Vierailija
30/48 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas koen, että olen materiaalisuuden yläpuolella tietyllä tapaa.

Vierailija
31/48 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta tsäänssit sille että joku miljonääri kiinnostuisi minusta on pyöreät nolla.

Vierailija
32/48 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ãää en voisi seukata köyhän kanssa.

Vierailija
33/48 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka yritys meni puihin, mutta niin se vain jokin veti takaisin yhteen vuosien päästä. Eli voin, mutta raha ei ole tärkein tekijä....

Vierailija
34/48 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin sellaisen kanssa kaksi vuotta ja oli yhtä hel vettiä.

Muista ihmisestä jolla ei ollut sen miljoona tilillä puhutaan järkyttävän alentavasti. Jopa omat ystävät haukutaan seläntakana mut näytetään NIIIN pokerinaamaa kun ovat yhdessä.

Aina pitää olla näyttämässä muille et rahaa on. Tuhlaamista, siis ihan järjetöntä tuhlaamista..!!! Matkoja, vaatteita, baari-iltoja, päähänpisto ostoksia.. mm osti yli 2,7minj veneen ihan vaan kun entinen oli vain 3vuotta vanha..

Itse ihan tavallisesta perheestä ja saanut aivan erilaisen kasvatuksen. Jopa sivistyneemmän.

Käydään oopperassa, näyttelyissä, luetaan paljon..

ja kaikki tää oli ihan ajanhukkaa kuulemma. Haukkui jopa mun perheen tämän takia. Ja mun perhettä ei kukaan hauku! Sillon ymmärsin et eroon on päästävä.

Onneksi en enää alistu sen miehen käytökselle ja asun riittävän kaukana ettei ole pelkoa et siihen IKINÄ törmäisin!

Ja en, yhdellekään matkalle en lähtenyt, sillä mä en todellakaan kuulu tollaisiin piireihin. En elä lokkina muiden siivellä.

Olen ylpeä siitä, että kaiken tuon jälkeen pidin jalat maassa ja järjen päässä.

Raha voi nousta päähän pissi muodossa. Kuten tuolle yhdelle kävi.

Vierailija
35/48 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jäänyt kiinni tasoajatteluun. sama tulotasohan ei takaa yhteensopivuutta.

Ei huolisi mua.

Vierailija
36/48 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisin ystäväni on miljonäärimies ja voin sanoa ettei ainakaan hänellä tuo elämä tällä hetkellä mitään suurta herkkua ole. Suurin intohimo ja elämäntyö oli työskentely omassa yrityksessä. Se tuli myytyä isolla rahalla hyvän sään aikaan ja nyt on koittanut nuorena eläköityminen. Tupakointiin tuntuu menevän suurin osa ajasta. Matkustelua jonkin verran kyllä, mutta kyllä siitäkin touhusta katoaa hohdokkuus kun sitä olisi mahdollista tehdä ihan milloin vain.

Hänkin hyvä esimerkki siitä kuinka raha ei korvaa sitä että vanhemmat ja sisarukset eivät välttämättä ole elossa tai välit heihin tai ystäviin voi olla huonot. Myös terveys voi reistailla ja hyvin moni miljonääri on joko juoppo tai riskikäyttäjä jo siksikin ettei ole aamuisin kello soimassa kun pomo pakottaa töihin.

Alueella, missä olen asunut nuoresta asti, asuvat Suomen varakkaimmat ihmiset. Kukaan ei polta, alkoholisteja on kyllä jonkin verran. Mutta eivät miljonäärit yleensä tuollaista elämää elä, vaan käyvät töissä, viettävät aikaa perheen kanssa jne. Aivan niin kuin muutkin suomalaiset.

Kun rahaa tulee äkisti paljon, siitä seuraa ongelmia, koska rahaan ei ole tottunut. Ja kun muut ihmiset ympärillä eivät ole varakkaita, he saattavat kadehtia, juoruilla jne. mikä aiheuttaa omat ongelmansa. Äkkirikkaalla ja varakkaalla on iso ero. 

Vierailija
37/48 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut ja nykyisin olemme naimisissa.

Vierailija
38/48 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella vaikeaa on. Mul on muutama miljonääri, miespuolinen kaveri. Ei tunnu pysyviä suhteita löytymään. Pikasuhteita/panoja, mutta ei vakavampaa.

Kukaan ei ole heille riittävän hyvä. Siitä se johtuu.

Vierailija
39/48 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella vaikeaa on. Mul on muutama miljonääri, miespuolinen kaveri. Ei tunnu pysyviä suhteita löytymään. Pikasuhteita/panoja, mutta ei vakavampaa.

Kukaan ei ole heille riittävän hyvä. Siitä se johtuu.

Jotkut eivät vain osaa olla parisuhteessa, on noita köyhissäkin.  

Vierailija
40/48 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, niin miksipä ei, jos muuten natsaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä