Inhottaako sinua kuunnella nauhoitusta äänestäsi?
Minä en halua kuunnella miltä kuulostan. Jotenkin hävettää ja inhottaa.
Kommentit (30)
Ei. Olen itse asiassa suorastaan lumoutunut miten upealta kuulostan toisten korviin.
Ei inhota. Ei millään tavalla kiinnosta koko asia. Olen tottunut kuuntelemaan nauhalta ääntäni joten tiedän kyllä hyvin miltä se kuulostaa ja täysin neutraalia on sitä kuunnella.
Ei oikeastaan, aika neutraali ääni. Sen sijaan videon katselu on kamalaa, vähän aikaa sitten juuri tein videohaastatteluja. Ääni ok, naama ja asento ja ilmeet sen sijaan, hyi hitto. Muuten en pidä itseäni rumana, mutta ilmeitäni en osaa kontrolloida yhtään!
Siihen tottuu, vaikka oma ääni kuulostaa aina nauhalla oudolta.
Eli neutraali suhtautuminen nykyään, tiedän suunnilleen miltä se tulee kuulostamaan, vaikka "oman pään sisällä" ääni onkin aina erilainen.
Ääneni ei ole möreä mutta vähän matala. Kuulostan karmealta sössöttäjältä. Inhoan ääntäni ja valokuvia itsestäni.
En inhoa, mutta ei se imartele. Nasaali ääni en kuule itse.
Inhottaa ja sama myös valokuville. Minusta ei saa ottaa kuvia, en voi sietää sitä. En myöskään ole tämän vuoksi somessa nimelläni. Enkä ole mikään himoläski tai ruma kuin rupisammakko, mutta jokin juttu tässä on.
Ei inhota. Kuulen sen itse vähän erilailla. Nuorena inhotti. Sössötän jonkun verran, ja intonaatio on joskus ärsyttävä. On myös huono lauluääni, ei ole sellaista syvyyttä. Here i go. On mulla silti oikeus puhua.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Oli kiva yllätys, kuinka kaunis ääni mulla on.
Ylen Ruotsin kirjeenvaihtajalla on todella kaunis ääni. Oliko hän Pirjo Auvinen nimeltä?
Nauhurit on suunniteltu miesten ehdoilla. Täytyisi valmistaa feministisempiä nauhureita.