Osallistuin pitkin hampain kaveriporukan mökkiviikonloppuun, miten saan keploteltua itseni pois täältä?
Tunnen porukasta siis vain 2 henkilöä, loput ovat kavereideni kavereita, nuoria miehiä ja naisia. Kaverini saivat minut puhuttua ympäri viettämään viikonloppua heidän kanssaan yhden porukan jäsenen mökille. Tulimme eilen illalla myöhään ja tilanne on nyt se, että olisin mieluummin kotona yksin pelaamassa tietokonepelejä ja katselemassa leffoja. Kadun. Olen aika ujo ja hiljainen nainen ja muu porukka yltiösosiaalisia, jotka ovat kehitelleet kaikenlaisia pelejä ja leikkejä kuulemma iltaa varten ja yksi sanoi "vitsillä", että kaikkien pitää sitten osallistua.
Keksikää mulle hyvä, ei niin läpinäkyvä tekosyy poistua paikalta jo tänään.
Kommentit (62)
Valittelet flunssa oireita ja kuumetta. Kerro myös, että työkaverilla oli korona viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten kerrankin yrität vapautua estoistasi ja menet mukaan hauskanpitoon ja tunnelmaan. Se on mahdollista jos yrittää. Kaltaisesi nössö tosiaan varmasti tiesi jo mennessään meiningin ja silti piti tunkea paikalle, vai etkö osaa sanoa ei edes tuollaisissa tilanteissa. Kaikenlaisia sitä leipä elättää saatana vieköön.
Ai niin nyt kun on lauantai niin extrapaljon kännisiä raivopäitä linjoilla. Tosin ei taida hirveästi erota arkipäivistä täällä?
Vedä päihteitä ja huumeita, niin me muutkin introvertit pärjäämme osana yhteiskuntaa.
Vaiita vatsavaivoja ja pohdi voisiko se olla norovirus.
Yrittäisit olla vaan? Voihan se olla että lopulta olisikin ihan kivaa? Sanot rohkeasti vaan kaikille, että olet hiljainen ja hitaasti lämpiävä? Etteivät luule että olet ylpeä tai muuten vaan murjotat.
Jos olet omalla autolla, lähde kotiin ja laita viesti että tuli kiire lähteä.
Jos olet julkisilla, lähde ja laita matkalta viesti.
Jos lähdet taksilla, tilaa taksi ja lähde kun se tulee, ilmoita heti tai kun olet lähdössä.
Milloin ilmoitat lähtösi rippuu siitä miten helposti päästävät sinut lähtemään.
Sano että sulla on ripuli ja että nyt on pakko lähtee kotiin, moido.
Kuulostaa siltä, että olet addiktoitunut tietokonepeleihin. Jossain vaiheessa tulet katumaan sitä, että käytät niin paljon aikaa tietokoneen edessä sen sijaan, että olisit noiden ihmisten kanssa tekemisissä.
Ne pelit odottaa sua sitten kun tulet kotiin. Unohda ne hetkeksi ja yritä tutustua ihmisiin.
Miksi pitää valehdella, sano sille kaverillesi, että tää ei ole minun juttu, lähden nyt kotiin, viettäkää mukava ilta. Heippa!
Kasvata itsellesi selkäranka.
Toisaalta provohan tämä, ei kai kukaan aikuinen ihminen ole niin ääliö, että oikeasti täältä kyselee neuvoja. Eihän, sanokaa että ei.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin miehenä tykkään ujoista tytöistä paljon. Varmasti siellä porukassa on joku joka huomaa sut.
Varmasti on. Suurin osa miehistä tykkää vähän ujoista tytöistä eikä mistään rääväsuista. Illalla voi olla jo monta jätkää ellei peräti kaikki sun kimpussa, sillai kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin miehenä tykkään ujoista tytöistä paljon. Varmasti siellä porukassa on joku joka huomaa sut.
Juu, sellaistahan se, kaikki naiset toivoo, että joku kaltaisesi i di ootti heidät huomaa. No ei toivo, mene hemmetti siitä ulisemasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että olet addiktoitunut tietokonepeleihin. Jossain vaiheessa tulet katumaan sitä, että käytät niin paljon aikaa tietokoneen edessä sen sijaan, että olisit noiden ihmisten kanssa tekemisissä.
Ne pelit odottaa sua sitten kun tulet kotiin. Unohda ne hetkeksi ja yritä tutustua ihmisiin.
Mä olen kyllä mieheni ja myös parhaimmat kaverit löytänyt sen hirvittävän epäsosiaalistavan tietokoneen kautta. En jaksanut kissanristiäisiä nuorena, enkä nyt kolmevitosenakaan. Töiden takia niitä on pakko sietää välillä mutta siinä se. En ymmärrä miksi jotkut ihmiset haluavat vääntää kaikki samaan muottiin.
Ihan asiallisesti sulta on kysytty, että vittuako ylipäätään änkesit sinne. Kai sulla jonkinlainen itsetuntemus on. Hyppäät sillalta motarille jos joku käskee? Provohan tämä on kyllä.
Taas yksi näitä tapauksia että äkkiä kotiin kirjoittamaan valitusvirsiä kun on niin yksinäistä ja ikinä ei oteta mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten kerrankin yrität vapautua estoistasi ja menet mukaan hauskanpitoon ja tunnelmaan. Se on mahdollista jos yrittää. Kaltaisesi nössö tosiaan varmasti tiesi jo mennessään meiningin ja silti piti tunkea paikalle, vai etkö osaa sanoa ei edes tuollaisissa tilanteissa. Kaikenlaisia sitä leipä elättää saatana vieköön.
Hauskalta tosiaan kuulostaa. Seurapelejä ja mukavia ruuanlaitto hetkiä, tuntemattomien seurassa. Totta on että ap teki pahan virheen kun lähti tuonne helvettiin ylipäänsä. Nyt on myöhäistä katua. Ainoa toivo on että tilanne tuolla mökillä kehittyy Evil Dead elokuvan kaltaiseksi, niin siinä on hyvä syy häipyä lujaa paikalta.
Jos olisin sinä,sanoisin,että kuumeinen olo ja lähtisin,mutta jos olisin itse ja kaverit sellaisia,et viihdyn,jäisin :D
Jo se että ap tuntee olonsa huonoksi mökillä, on merkki että kannattaa lähteä heti kotiin. Vaistoaan tai tuntemuksiaan on hyvä kuunnella. Jos kotimatka vain on turvallinen.
Koronan teeskentelyssä on se ongelma, että ne muutkin alkaa kuvitella oireita. Sano mieluummin, että tuli menoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltit pojat olisi teininä antaneet mitä tahansa, jos olisi edes kerran kutsuttu mukaan 😔
Mene sinä v i t t u u n kitisemästä toisten ketjuissa.
onpas siinä vihainen pikku tyllerö :(
Mitä haasta itseäsi? Jos ei erihenkinen seura kiinnosta niin ei siitä nyt hlvetti kiinnostavampaa saa sillä että alkaa esittää jotain muuta kuin on.