Miksi puhelin soi aina juuri silloin kun ei pit'isi/on pahin mahdollinen paikka?
Antakaa omia esimerkkejä. Tähän ei nyt kaivata viisasteluja "voihan sen laittaa äänettömälle/pois päältä/ Joo - voi, mutta jos osottaa esim. lääkärin soittoa tai töistä yms. niin ei voi.
Itsellä alkoi viimeksi soida julkisessa vessassa kesken asioinnin. Sitä ennen kaupan kassalla juuri maksaessa ja samaan aikaan lompakko, puhelin ja rahat siinä.
Jos olen yksin kotona, puhelin soi usein juuri kun olen ulkotöissä, roskia viemässä, haravoimassa tai saunassa/suihkussa.
Sitten kun oikein asetun odottamaan esim. sitä lääkärin soittoaikaa kynä ja paperia varattuna eteesi, ei puhelin soi millään, tai pari tuntia myöhässä.
Kommentit (7)
"Anna sen soida, anna sen soida, uuuu" Mitä välii, senkus soi.
Antaa sen soida vaan ihan rauhassa. En ymmärrä niitä, jotka esim vastaa kun ovat kassalla.
Nin entä sitten? Ei se lääkäri soita ihan milloin sattuu ja töihin nyt ehtii soittaa takaisin kun ehtii.
En keksi yhtään hyvää perustelua puhelinnarkomaaniaan.
Vaihda älypuhelin peruskännykään,Selaisen jossa ei kameraakaan.Saat olla rauhassa ja ei edes viesti maailma häiritse. Meinaan juuri siksi minulla peruskänny jo 14-15 v.vanha samsung ,saa todella olla rauhassa.Se ei soi ja viestejä ei ilmoita.
Yhteen aikaan aina kun olin aloittanut syömisen, kaveri soitti.