Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi puhelin soi aina juuri silloin kun ei pit'isi/on pahin mahdollinen paikka?

Vierailija
22.10.2022 |

Antakaa omia esimerkkejä. Tähän ei nyt kaivata viisasteluja "voihan sen laittaa äänettömälle/pois päältä/ Joo - voi, mutta jos osottaa esim. lääkärin soittoa tai töistä yms. niin ei voi.

Itsellä alkoi viimeksi soida julkisessa vessassa kesken asioinnin. Sitä ennen kaupan kassalla juuri maksaessa ja samaan aikaan lompakko, puhelin ja rahat siinä.

Jos olen yksin kotona, puhelin soi usein juuri kun olen ulkotöissä, roskia viemässä, haravoimassa tai saunassa/suihkussa.

Sitten kun oikein asetun odottamaan esim. sitä lääkärin soittoaikaa kynä ja paperia varattuna eteesi, ei puhelin soi millään, tai pari tuntia myöhässä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan aina kun olin aloittanut syömisen, kaveri soitti.

Vierailija
2/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anna sen soida, anna sen soida, uuuu" Mitä välii, senkus soi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa sen soida vaan ihan rauhassa. En ymmärrä niitä, jotka esim vastaa kun ovat kassalla.

Vierailija
4/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nin entä sitten? Ei se lääkäri soita ihan milloin sattuu ja töihin nyt ehtii soittaa takaisin kun ehtii.

Vierailija
5/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtään hyvää perustelua puhelinnarkomaaniaan.

Vierailija
6/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynä ja paperia varattuna eteesi?!

Vierailija
7/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda älypuhelin peruskännykään,Selaisen jossa ei kameraakaan.Saat olla rauhassa ja ei edes viesti maailma häiritse. Meinaan juuri siksi minulla peruskänny jo 14-15 v.vanha samsung ,saa todella olla rauhassa.Se ei soi ja viestejä ei ilmoita.