Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lauha lokakuu on uusi syyskuu!

Vierailija
22.10.2022 |

Tänä vuonna lokakuu on ollut lauha ja vähäsateinen. Ainakin etelässä on ollut aurinkoista.

Ennen lokakuu oli sateinen ja usein saattoi sataa jopa lunta. Pakkasella oltiin usein.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpaa tulisi lämmin talvi, niin säästäisimme lämmityksessä.

Samaa toivon.

Vierailija
22/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ei mietitä sähkönkulutusta, niin mua ei haittaa kylmyys vaan se tolkuton pimeys! Eli kunhan olisi kunnolla valoisaa päivällä ja aurinkokin paistaisi, niin saisi mun puolesta olla kylmäkin syksyllä ja talvella. Pimeys on se, mikä ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä pimeydessä ahdistaa? Täytyy vihata itseään ja itsekseen oloa, jos pimeys nyt noin ahdistaa. Itse kävelen joka ilta klo 18-19.30 1,5 tunnin lenkin, säästä viis. Nykyään ihmiset on tehty sokerista ilmeisesti, kun pieni pimeys saa kaikki menemään rikki.

N31

Vierailija
24/27 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä pimeydessä ahdistaa? Täytyy vihata itseään ja itsekseen oloa, jos pimeys nyt noin ahdistaa. Itse kävelen joka ilta klo 18-19.30 1,5 tunnin lenkin, säästä viis. Nykyään ihmiset on tehty sokerista ilmeisesti, kun pieni pimeys saa kaikki menemään rikki.

N31

Jep. Ja kaupungeissa on valaistus.

Vierailija
25/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
26/27 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauhaa ja lämmintä on etelässä. Yli 10 astetta plussaa. Näyttää jatkuvan marraskuussa sama.

Vierailija
27/27 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31

Parempi niin että sateessa sulavat pysyy sisällä. Just mukavaa kun ei ole ruuhkaa rannalla. 

M.51