Jos mies pitää itsestäänselvyytenä
Jos mies pitää vaimoa itsestäänselvyytenä, eikä enää vaikuta olevan kiinnostunut, eikä halua seksiäkään, niin mitä siinä kannattaa tehdä? Pitäisikö yrittää huomioida häntä entistä enemmän, vai päin vastoin lopettaa ottamasta häntä enää niin huomioon ja alkaa mennä omissa menoissa?
Kommentit (46)
Jostain luin jotain sellaista että "mies ei halua enemmän sitä samaa josta hän ei nytkään välitä" elikkä jos hän pitää tähän astisia huomion osoituksia ikään kuin merkityksettöminä niin miksi enemmän merkityksettömiä asioita olisi sen parempi tai muuttaisi mitään? Ainahan sitä havahtuu asioihin vasta kun ne menettää.
Vierailija kirjoitti:
Jättää se. Ketään ei pitäisi pitää "itsestäänselvyytenä"...
m.31
Jos haluaa kuitenkin ennen eroamista vielä yrittää saada suhde korjattua ennalleen. Niin toimiiko silloin paremmin sellainen super panostaminen ja mieheen keskittyminen vai se, että ryhtyy elelemään vähän kuin olisi jo sinkku?
Ap
Jos mies ei enää halua sinua seksuaalisesti, niin kyllähän tuo suhde on sitten siinä. Jos siihen kykenet niin koita hankkia uusi mies, sellainen joka kokee sinut viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m.31
Jos haluaa kuitenkin ennen eroamista vielä yrittää saada suhde korjattua ennalleen. Niin toimiiko silloin paremmin sellainen super panostaminen ja mieheen keskittyminen vai se, että ryhtyy elelemään vähän kuin olisi jo sinkku?
Ap
Älä jaksa olla lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m.31
Ap
Kuinka paljon luulet, että miestä kiinnostaa miten sinä elät?
Parhaiten tehoaa se, että rauhallisesti toteat suhteenne olevan kulahtanut ja kysyt, haluaako mies tehdä suhteen eteen mitään. Mikäli ei halua tai alkaa käyttäytymään kuin teini, se tarkoittaa että suhde on ohi. Siinä vaiheessa ihan turha yrittää, vaan voit alkaa järjestellä uutta elämää.
Huomattavasti nopeampaa ja stressittömämpää kuin mikään muu tapa.
Ei pidä. Haluaisi päivittäin läheisyyttä kanssani, mutta ei onnistu kun ei ole kahdenkeskistä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten tehoaa se, että rauhallisesti toteat suhteenne olevan kulahtanut ja kysyt, haluaako mies tehdä suhteen eteen mitään. Mikäli ei halua tai alkaa käyttäytymään kuin teini, se tarkoittaa että suhde on ohi. Siinä vaiheessa ihan turha yrittää, vaan voit alkaa järjestellä uutta elämää.
Huomattavasti nopeampaa ja stressittömämpää kuin mikään muu tapa.
Tämä on varmaan hyvä ehdotus. Olen kyllä jo aiemmin ottanut puheeksi sitä, että mies ei vietä aikaa kanssani, eikä halua seksiä, mutta äänensävy on kylläkin ollut ärtynyt ja loukkaantunut, eikä rauhallinen. Mies on joko puolustellut, miksei ole aikaa, tai sanonut, että kyllä hänkin haluaisi, mutta on väsynyt tms, eikä ole tapahtunut muutosta.
Ap
Miksi sinä haluat roikkua kiinni tuollaisessa ihmisessä? Miksi haluat antaa tuollaiselle omaa aikaasi jos hän ei edes arvosta sitä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä haluat roikkua kiinni tuollaisessa ihmisessä? Miksi haluat antaa tuollaiselle omaa aikaasi jos hän ei edes arvosta sitä?
Parisuhteen alku oli niin ihana, mies huomioi, tunsin olevani todella rakastettu ja haluttu. Oli paljon seksiä ja kemia oli käsinkosketeltavaa. Koin että tämä on elämäni mies, se oikea. Haluaisin siitä alkuvuosien tunteesta takaisin edes osan ja siksi roikun.
Ap
Miten pitkään tilanne on jatkunut?
Ole niin kuin et olisikaan. Yritä ajatella jotain muuta olethan jo aikuinen. Niin me muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkään tilanne on jatkunut?
Muutaman vuoden, vaikea sanoa täsmällisesti, sillä se on huonontunut pikkuhiljaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ole niin kuin et olisikaan. Yritä ajatella jotain muuta olethan jo aikuinen. Niin me muutkin.
Näin mä olen ollut ja ajatellut muuta ja se ei ole muuttanut tilannetta puoleen tai toiseen. Kun nyt haluaisin saada siihen oikeasti muutoksen, niin kumpaan suuntaan pitäisi alkaa kallistua?
Ap
Eikö tuo ole vain kivaa välillä, että saa olla rauhassa. Tai en tiedä teistä, mutta täytyy sanoa, että se toinen ääripää, missä mies on aina vonkaamassa riippumatta onko sopiva hetki tai käy kiinni ihan koska vaan haluaa on mielestäni rasittavampi. Siis minkäikäinen mies on? Jos hänellä on vaikka joku ongelma hormoniensa kanssa.
Itse en ainakaan kaipaa sellasta seksihullua friikkiä, joka yksi ex oli, vaikka ei kai kukaan alle 60-vuotias ilman seksiä ole valmis kokonaan olemaan lopullisesti.
Oletko itse hulkuna mieheen? Onko hän viehättävä, komea, puoleensavetävä edelleen. Jos on, niin laita viehätysvoimasi peliin.
Missä on itsekunnioituksesi? Löydä se ja tee ratkaisusi sen mukaisesti
Itsestäänselvyytenä pitävä mies on yleensä sadistinen paska joka kuvittelee itsestään liikoja. Jätä.
Kyllä se siitä kirjoitti:
Eikö tuo ole vain kivaa välillä, että saa olla rauhassa. Tai en tiedä teistä, mutta täytyy sanoa, että se toinen ääripää, missä mies on aina vonkaamassa riippumatta onko sopiva hetki tai käy kiinni ihan koska vaan haluaa on mielestäni rasittavampi. Siis minkäikäinen mies on? Jos hänellä on vaikka joku ongelma hormoniensa kanssa.
Itse en ainakaan kaipaa sellasta seksihullua friikkiä, joka yksi ex oli, vaikka ei kai kukaan alle 60-vuotias ilman seksiä ole valmis kokonaan olemaan lopullisesti.
Oletko itse hulkuna mieheen? Onko hän viehättävä, komea, puoleensavetävä edelleen. Jos on, niin laita viehätysvoimasi peliin.
Totta että ei sekään olisi kiva, jos mies olisi seksihullu ja pitäisi joka päivä vaan panna, johan siihen kyllästyisi ja alkaisi rasittaa. Mutta meillä mies ei ole halunnut seksiä vuoteen ollenkaqn, sitä edellisenä vuonna oli ehkä kolme kertaa seksiä. Se on vähän toisessa ääripäässä se, kultainen keskitie olisi paras.
En tiedä onko miehellä ongelmia hormonien kanssa, olen sitäkin miettinyt ja kehottanut käymään lääkärissä, mutta ei ole mennyt. Hän ei näytä kärsivän tästä kämppissuhteestamme samalla lailla kuin minä, kun ei koskaan ota sitä puheeksikaan.
Ap
m.31