Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies pitää itsestäänselvyytenä

Vierailija
22.10.2022 |

Jos mies pitää vaimoa itsestäänselvyytenä, eikä enää vaikuta olevan kiinnostunut, eikä halua seksiäkään, niin mitä siinä kannattaa tehdä? Pitäisikö yrittää huomioida häntä entistä enemmän, vai päin vastoin lopettaa ottamasta häntä enää niin huomioon ja alkaa mennä omissa menoissa?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole niin kuin et olisikaan. Yritä ajatella jotain muuta olethan jo aikuinen. Niin me muutkin.

Mikä pitää huonossa suhteessa?

Vierailija
22/46 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Eräs nainen oli kokeillut parantaa liittoaan submissisiivisuuden kautta romahtaen viikossa. Pershäiriöinen ei parannu palvonnalla vaan erolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitää jutella. Siis siitä onko suhteellanne tulevaisuutta. Menkää terapiaan tai mene yksin, jos mies ei lähde.

Vierailija
24/46 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tuntuu pahalta... Mutta ei kannata tuhlata aikaansa ja elämäänsä tuollaiseen tyyppiin. Ansaitset parempaa :) Tulet myös onnellisemmaksi kun olet ihan yksinkin, kun ei tarvitse joka päivä pettyä siitä, että kumppani ohittaa sut, torjuu, hylkää ja ärtyilee. Terv. Kokemusta on N28 :)

Vierailija
25/46 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Onko lapsia? Jos rakkaus on miehen puolelta loppunut, niin asialle ei voi mitään. Siltä tuo valitettavasti kuulostaa. Mitä pikemmin pääset miehestä eroon, sitä helpommalla selviää itsetuntosi. Itsekunnioituksesi palautuu, kun lakkaat olemasta rakkauden kerjäläinen. Yrittämällä miellyttää itsekunnioituksesi romahtaa ja sinun on vaikeampi selvitä seuraavassakin suhteessa. 

Jos teillä on lapsia, niin koettakaa vielä terapiassa selvitellä tilannetta.

Vierailija
26/46 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks lihoit? 

Vierailija
27/46 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että minua ei pidetä ainakaan objektina. Senkin kokenut. Olen vähän sitten irrotellut muilla suunnilla. Ei mitään pettämistä, mutta kuitenkin jotain. Helpotti oloa paljonkin.

Vierailija
28/46 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks lihoit? 

Jos mies pitää minua itsestäänselvyytenä eikä ole kiinnostunut siksi, että pitää minua nykyään liian rumana, niin toivon hänen sanovan sen suoraan. Siinä tapauksessa ri tarvitsisi enää miettiä, miten suhteen voisi korjata, vaan olisi helppoa tehdä päätös ottaa ero.

Kiinnostaa kyllä noin kommentoivan miehen ajatusmaailma, että miksi mies ei tuollaisessa tilanteessa itse ota eroa, vaan roikkuu yhdessä inhoamansa vaimon kanssa?

Ap

Vierailija
29/46 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Onko lapsia? Jos rakkaus on miehen puolelta loppunut, niin asialle ei voi mitään. Siltä tuo valitettavasti kuulostaa. Mitä pikemmin pääset miehestä eroon, sitä helpommalla selviää itsetuntosi. Itsekunnioituksesi palautuu, kun lakkaat olemasta rakkauden kerjäläinen. Yrittämällä miellyttää itsekunnioituksesi romahtaa ja sinun on vaikeampi selvitä seuraavassakin suhteessa. 

Uusperheellisiä, ei yhteisiä lapsia. En tiedä olisiko ero oman lapseni kannalta hyvä vai huono asia. Olen häneltä sitä kysynyt, mutta hän ei osannut vastata.

Ap

Vierailija
30/46 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks lihoit? 

Jos mies pitää minua itsestäänselvyytenä eikä ole kiinnostunut siksi, että pitää minua nykyään liian rumana, niin toivon hänen sanovan sen suoraan. Siinä tapauksessa ri tarvitsisi enää miettiä, miten suhteen voisi korjata, vaan olisi helppoa tehdä päätös ottaa ero.

Kiinnostaa kyllä noin kommentoivan miehen ajatusmaailma, että miksi mies ei tuollaisessa tilanteessa itse ota eroa, vaan roikkuu yhdessä inhoamansa vaimon kanssa?

Ap

Miehet ovat huonoja ottamaan eroa, jos palvelu pelaa. 

Vierailija
31/46 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että jos haluat pelastaa suhteesi, älä ainakaan lähde painostuslinjalle. Jos miehen puolelta tunteet sammuneet ne on mahdollista vielä elvyttää. Suosittelen että alat nyt keskittymään itseesi. Huolehdi itsestäsi, muuta rutiinejasi, osta uusia vaatteita, ole sosiaalinen, aloita uusi harrastus jne.. mies kyllä huomaa muutoksen ja alkaa taas osoittaa kiinnostustaan.

Vierailija
32/46 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusperheellisiä, ei yhteisiä lapsia. En tiedä olisiko ero oman lapseni kannalta hyvä vai huono asia. Olen häneltä sitä kysynyt, mutta hän ei osannut vastata.

Ap

Hyvä, että olet jutellut lapsesi kanssa jo asiasta. Jos mies ei tahdo tehdä tilanteelle mitään, ei juttele, selvittele ajatuksiaan, niin vaihtoehdot ovat vähissä. 

Vierailija
33/46 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että jos haluat pelastaa suhteesi, älä ainakaan lähde painostuslinjalle. Jos miehen puolelta tunteet sammuneet ne on mahdollista vielä elvyttää. Suosittelen että alat nyt keskittymään itseesi. Huolehdi itsestäsi, muuta rutiinejasi, osta uusia vaatteita, ole sosiaalinen, aloita uusi harrastus jne.. mies kyllä huomaa muutoksen ja alkaa taas osoittaa kiinnostustaan.

Maksuton edustusrouva? Tietenkin viiden tähden palvelu kelpaa. Ap näytä lapselle esimerkkiä ja lähde. Lapsi kasvaa jonain päivänä isoksi etkä varmaan halua lapsen tekevän samoin koska äitikin teki.

Vierailija
34/46 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksuton edustusrouva? Tietenkin viiden tähden palvelu kelpaa. Ap näytä lapselle esimerkkiä ja lähde. Lapsi kasvaa jonain päivänä isoksi etkä varmaan halua lapsen tekevän samoin koska äitikin teki.

Eli nämä muutokset aloittaja voi tehdä itseään varten. Kaikkia ei tarvitse toteuttaa. Kun tuntuu hyvältä itsensä kanssa myös kumppani huomaa sen. Aloittaja halusi pelastaa suhteensa ja tämä on yksi keino.

Keskittymällä itseensä saa yleensä myös toisen kiinnostuksen taas heräämään.

Vierailija
35/46 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nämä muutokset aloittaja voi tehdä itseään varten. Kaikkia ei tarvitse toteuttaa. Kun tuntuu hyvältä itsensä kanssa myös kumppani huomaa sen. Aloittaja halusi pelastaa suhteensa ja tämä on yksi keino.

Hittoko mua tekis välillä mieli rumentaa itteni saadakseni stalkkerin pois kannoiltani. Milloin miehille menee perille ettei nainen huolehdi kuorestaan saadakseen miestä? Mies haluaa kuorta muttei kuoren sisältöä paitsi siinä tapauksessa jos kuori tarjoaa palveluita.

Vierailija
36/46 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä samaa esiintyy molemmilta sukupuolilta, eli pidetään aviopuolisoa/kumppania itsestään selvyytenä. Itse otin avioeron kun huomasin että olin ollut vuosia vain se itsestään selvyys ja luultavasti taloudellinen ja niiden ulkoisen "parempien" kulissien välttämättömyys, eli ns paremman elämän hyödyke. Se nyt ei vaan pidemmän päälle riitä että on meikattuna ja kauniina kotona, mutta sisältä on pelkkää tunteetonta jäätä.

M54

Vierailija
37/46 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten tehoaa se, että rauhallisesti toteat suhteenne olevan kulahtanut ja kysyt, haluaako mies tehdä suhteen eteen mitään. Mikäli ei halua tai alkaa käyttäytymään kuin teini, se tarkoittaa että suhde on ohi. Siinä vaiheessa ihan turha yrittää, vaan voit alkaa järjestellä uutta elämää.

Huomattavasti nopeampaa ja stressittömämpää kuin mikään muu tapa.

Tämä on varmaan hyvä ehdotus. Olen kyllä jo aiemmin ottanut puheeksi sitä, että mies ei vietä aikaa kanssani, eikä halua seksiä, mutta äänensävy on kylläkin ollut ärtynyt ja loukkaantunut, eikä rauhallinen. Mies on joko puolustellut, miksei ole aikaa, tai sanonut, että kyllä hänkin haluaisi, mutta on väsynyt tms, eikä ole tapahtunut muutosta.

Ap

Voisin tästä kommentista hyvin ajatella ap:n olevan jonkun mies, eikä vaimo. 

Vierailija
38/46 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättää se. Ketään ei pitäisi pitää "itsestäänselvyytenä"...

m.31

Jos haluaa kuitenkin ennen eroamista vielä yrittää saada suhde korjattua ennalleen. Niin toimiiko silloin paremmin sellainen super panostaminen ja mieheen keskittyminen vai se, että ryhtyy elelemään vähän kuin olisi jo sinkku?

Ap

Siis jos mies pitää sinua itsestäänselvyytenä ei se parane sillä, että sinä muutat käytöstäsi. Miehen pitää alkaa huomioimaan sinua.

Onko tämä mahdollista, saat sen selville istumalla alas miehen kanssa ja kertomalla mitä olet huomannut. "Minusta tuntuu, että en merkitse sinulle mitään. Näin on ollut jo pidemmän aikaa. Haluatko todella elää minun kanssani?"

Vierailija
39/46 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten tehoaa se, että rauhallisesti toteat suhteenne olevan kulahtanut ja kysyt, haluaako mies tehdä suhteen eteen mitään. Mikäli ei halua tai alkaa käyttäytymään kuin teini, se tarkoittaa että suhde on ohi. Siinä vaiheessa ihan turha yrittää, vaan voit alkaa järjestellä uutta elämää.

Huomattavasti nopeampaa ja stressittömämpää kuin mikään muu tapa.

Tämä on varmaan hyvä ehdotus. Olen kyllä jo aiemmin ottanut puheeksi sitä, että mies ei vietä aikaa kanssani, eikä halua seksiä, mutta äänensävy on kylläkin ollut ärtynyt ja loukkaantunut, eikä rauhallinen. Mies on joko puolustellut, miksei ole aikaa, tai sanonut, että kyllä hänkin haluaisi, mutta on väsynyt tms, eikä ole tapahtunut muutosta.

Ap

Aika huonot merkit, ap. Suoraan sanottuna, jos miehesi välittäisi sinusta, hän lähtisi etsimään ratkaisuja. Ajankäyttö on prioriteettikysymyksiä. Toki voit yrittää olla tuossa itsekin aktiivinen ja ehdottaa jotain menoa. Jos mies edelleen torppaa nekin, niin tiedät paremmin.

Väsymys on myös ymmärrettävää, mutta sillekin voisi oman itsensäkin kannalta tehdä jotain. Ulkoilu/reippailu sopivaan aikaa illasta usein auttaa uniongelmissa. Sen voi hyvin tehdä yhdessä.

Ymmarran kyllä, että kaipaat alkuaikojen huumaa. Se ei välttämättä tule koskaan takaisin, mutta kyllä sitä parisuhteessa pitäisi jokaisen saada tuntea itse rakastetuksi ja tärkeäksi. Ja ihan pragmaattisesti ajateltuna, voit miettiä onko sinun parempi yksin tai tässä suhteessa (jos mikään ei muutu)

Vierailija
40/46 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hittoko mua tekis välillä mieli rumentaa itteni saadakseni stalkkerin pois kannoiltani. Milloin miehille menee perille ettei nainen huolehdi kuorestaan saadakseen miestä? Mies haluaa kuorta muttei kuoren sisältöä paitsi siinä tapauksessa jos kuori tarjoaa palveluita.

Haluaisitko kysyä neuvoja stalkista eroon pääsemiseksi? On täällä ennenkin kyselty. Millainen tyyppi ja tyyli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme