Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parsin leggingsini ja juon kermakahvia, ilmianna hyvät leggingsit

Vierailija
22.10.2022 |

Aika näyttää, pääsinkö tuntipalkoille tässä. Olen enemmän moottorisaha- kuin parsinneulaihmisiä, mutta onneksi parsimus ei näy ulospäin.

Noshin puuvillaleggarit kyseessä, käyttöä takana puolitoista vuotta. Jos nuo vielä vuoden menisivät, niin olisin tyytyväinen.

Ei nyppyjä, ei lörvähdystä, vain hiutuminen sisäsauman vierestä.

Vuosi sitten heitin viimeiset Vero Modan halpisleggingssit läpeensä kulahtaneita roskiin. Käyttöikää kertyi viitisen vuotta, mutta olivat toki aika hirveän näköiset loppuaikoina. Vieläköhän löytyisi samaa laatua heiltä? Hinta oli todella kohdillaan, olisiko ollut 20€ kolmen parin pakkaus.

Mistä ostat leggingsisi? Voitko suositella?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulomon/Tam-Silkin Outi-leggingsit on hyvä vaihtoehto oman kokemukseni perusteella leggingsien suurkuluttajana. Ovat napakat ja kestävät käytössä.

Vierailija
42/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neulomon/Tam-Silkin Outi-leggingsit on hyvä vaihtoehto oman kokemukseni perusteella leggingsien suurkuluttajana. Ovat napakat ja kestävät käytössä.

Menen heti katsomaan. Suomessa tehdyt, siitä plussaa :)

Kiitos!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piruetin tuotteet taitavat muuten myös olla tehty Suomessa.

Vierailija
44/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nii ja en käytä tunikoita enkä crocseja, edes kesähäissä :D

Työtakin ja leggingssit myönnän, mutta eipä minua kukaan usein työssä katselekaan.

Ap

Just kuule eilen luin sellaisista  VAATEPAIKKA nimisistä jutuista, en vaan muista mistä. Mä en kans ole parsimis-ihminen, ajattelin käydä prismasta kattomassa jos siellä ois. Katoppa oliko is, il, hs vai mikä lehti, naiset , ihan suomalaiset olivat keksineet!

SORI! Olikin VAATELAASTARI!

Joo :)

Olen tietoinen vaatelaastarin olemassaolosta. Tuossa reiden sisäsaumassa luotan ehkä enemmän jopa omiin pistoihini kuin laastarikiinnitykseen - muualle voisinkin niitä kokeilla. JOS ikinä muistan katsoa kaupasta mukaan :D

Kiitos muistutuksesta!

Ap

Vierailija
45/45 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kermakahvin juominen ja tuntipalkalle pääseminen liittyvät leggingsien hankintaan?

Kermakahvi: en parsi kuivin suin. Muutenkin menee hermo :D

Tuntipalkka: parsimiseen meni 20 minuuttia. Uudet leggingssit maksaisivat 20-64€ (64 näköjään mayafreyan hinta) ja kestäisivät toivottavasti ainakin vuoden.

Jos parsimus kestää viikon, aika kehno tuntikorvaus. Jos vuoden, aivan kelvollinen :)

Ap

Ok! 👍 Kiitos vastauksesta. 😊

T. Asiaa (tarpeettomasti) kysynyt