Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parsin leggingsini ja juon kermakahvia, ilmianna hyvät leggingsit

Vierailija
22.10.2022 |

Aika näyttää, pääsinkö tuntipalkoille tässä. Olen enemmän moottorisaha- kuin parsinneulaihmisiä, mutta onneksi parsimus ei näy ulospäin.

Noshin puuvillaleggarit kyseessä, käyttöä takana puolitoista vuotta. Jos nuo vielä vuoden menisivät, niin olisin tyytyväinen.

Ei nyppyjä, ei lörvähdystä, vain hiutuminen sisäsauman vierestä.

Vuosi sitten heitin viimeiset Vero Modan halpisleggingssit läpeensä kulahtaneita roskiin. Käyttöikää kertyi viitisen vuotta, mutta olivat toki aika hirveän näköiset loppuaikoina. Vieläköhän löytyisi samaa laatua heiltä? Hinta oli todella kohdillaan, olisiko ollut 20€ kolmen parin pakkaus.

Mistä ostat leggingsisi? Voitko suositella?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän vain villalegginsejä. Niitä on minulla kaapissa kahta eri paksuutta. Joitain vuosia sitten ostin sokokselta ohuet, vähän kuin sukkahoisumaiset leggingsit, jotka oli täydelliset housujen alla kylmällä säällä. Nyt ne ovat vähän puhki, kun käytin niin paljon. Niitä ei ainakaan viime talvena löytynyt. Jos tulee lisää, ostan heti useammat.

Minä olen tilannut merino(sekoite)sukkikset Snagista, löytyy myös terättöminä, ja villakalsareita milloin mistäkin: Varustelekasta, Ruskovillalta ja Tam-Silkiltä.

Sukkahousuasioissa suosin Snagia muutenkin, ovat kestäviä eivätkä kalliita. M&S:llä hyviä myös kolmen parin paketissa, mutta niitä taitaa saada vain mustina.

Ap

Vierailija
22/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän vain villalegginsejä. Niitä on minulla kaapissa kahta eri paksuutta. Joitain vuosia sitten ostin sokokselta ohuet, vähän kuin sukkahoisumaiset leggingsit, jotka oli täydelliset housujen alla kylmällä säällä. Nyt ne ovat vähän puhki, kun käytin niin paljon. Niitä ei ainakaan viime talvena löytynyt. Jos tulee lisää, ostan heti useammat.

Minä olen tilannut merino(sekoite)sukkikset Snagista, löytyy myös terättöminä, ja villakalsareita milloin mistäkin: Varustelekasta, Ruskovillalta ja Tam-Silkiltä.

Sukkahousuasioissa suosin Snagia muutenkin, ovat kestäviä eivätkä kalliita. M&S:llä hyviä myös kolmen parin paketissa, mutta niitä taitaa saada vain mustina.

Ap

Pitääkin tsekata tämä snag. Yleensä en kyllä tilaa vaatteita, tykkään käydä kaupassa hypistelemässä. Mutta sukkahousut ehkä voisi tilata.

-sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pitääkin tsekata tämä snag. Yleensä en kyllä tilaa vaatteita, tykkään käydä kaupassa hypistelemässä. Mutta sukkahousut ehkä voisi tilata.

-sama

Minä olen tykästynyt, oma kokokin löytyi ensiarvauksella. Nyt tulossa näiden korkeavyötäröisiä alushousuja testiin muutamien sukkahousujen lisäksi. Erityisesti nuo paksummat kestävät todella hyvin käyttöä ja värivalikoimaa riittää.

Vierailija
24/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lildlin legginssejä kaapissa useampi kappale, ovat säilyneet tosi hyvinä pesusta pesuun. Suosittelen!

Vierailija
25/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lildlin legginssejä kaapissa useampi kappale, ovat säilyneet tosi hyvinä pesusta pesuun. Suosittelen!

Samoin.

Vierailija
26/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MayaFreya. Aivan ehdottomat istuvuudeltaan, vyötärö tarpeeksi korkealla, kokoja ja kuoseja on mistä valita.

Vierailija
27/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Legginsit ja hame on itselläni melko tavallinen yhdistelmä kotiasuna, mukavat päällä.

Ei leggingsien kanssa survota hametta samaan aikaan päälle!

Enpä usko, että edes erotat, onko leggingssit vai sukkikset, jos ei ole paljasjalka- tai sandaalikausi.

Hame ja legginsit on myös lämpimämpi yhdistelmä kuin hame ja sukkikset, em. yhdistelmä päällä tälläkin hetkellä viileähkössä asunnossa.

Vierailija
28/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snag näyttää olevan jo tuttu, tulin suosittelemaan heidän leggingsejä. Ja huom! Tosiaan legginsejä, ei kärjettömiä sukkiksia. Paksua ja tosi pehmeää kangasta, ei näy läpi.

Vierailija
29/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Snag näyttää olevan jo tuttu, tulin suosittelemaan heidän leggingsejä. Ja huom! Tosiaan legginsejä, ei kärjettömiä sukkiksia. Paksua ja tosi pehmeää kangasta, ei näy läpi.

Kiitos suosituksesta! Harkitsen vakavasti. Olen miettinyt, nyppyyntyvätkö.

Sopiko sinulle sama koko kuin sukkahousuissa, vai otitko yhtä pienemmän tai isomman?

Ap

Vierailija
30/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan hakea Lidlistä. Polan legginsseissä on jo pään mentävä aukko reidessä. Ostin toiset polan legginsit ja niissä oli matala vyötärö. Näkyy työnaisen hymy kumartaessa, tosin käytän vain hameiden kanssa legginsejä, mutta epämukavat on. Onko Lidlin leggareissa korkea vyötärö?

Vierailija
31/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan hakea Lidlistä. Polan legginsseissä on jo pään mentävä aukko reidessä. Ostin toiset polan legginsit ja niissä oli matala vyötärö. Näkyy työnaisen hymy kumartaessa, tosin käytän vain hameiden kanssa legginsejä, mutta epämukavat on. Onko Lidlin leggareissa korkea vyötärö?

Korkeampikin sais olla mutta ei kuitenkaan vilku mikään

Vierailija
33/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HMMM.

Ehkä menenkin ensin Lidlin, ennen kuin kokeilen Tokmannia. Tykkään korkeammasta vyötäröstä.

Ap

Vierailija
34/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan lähinnä sellaisia, jotka ovat teknistä materiaalia (keinokuitua). Ne kestävät kauan rikkoutumatta.

Vierailija
35/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nii ja en käytä tunikoita enkä crocseja, edes kesähäissä :D

Työtakin ja leggingssit myönnän, mutta eipä minua kukaan usein työssä katselekaan.

Ap

Just kuule eilen luin sellaisista  VAATEPAIKKA nimisistä jutuista, en vaan muista mistä. Mä en kans ole parsimis-ihminen, ajattelin käydä prismasta kattomassa jos siellä ois. Katoppa oliko is, il, hs vai mikä lehti, naiset , ihan suomalaiset olivat keksineet!

Vierailija
36/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nii ja en käytä tunikoita enkä crocseja, edes kesähäissä :D

Työtakin ja leggingssit myönnän, mutta eipä minua kukaan usein työssä katselekaan.

Ap

Just kuule eilen luin sellaisista  VAATEPAIKKA nimisistä jutuista, en vaan muista mistä. Mä en kans ole parsimis-ihminen, ajattelin käydä prismasta kattomassa jos siellä ois. Katoppa oliko is, il, hs vai mikä lehti, naiset , ihan suomalaiset olivat keksineet!

SORI! Olikin VAATELAASTARI!

Vierailija
37/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kermakahvin juominen ja tuntipalkalle pääseminen liittyvät leggingsien hankintaan?

Vierailija
38/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piruetin legginssit ovat kestäneet käyttöä todella hyvin ja pitkään, itselläni on ollut sekä pehmeällä sisäpinnalla olevia luistelijoiden legginssejä että "tavallisia" sileäpintaisia.

Vierailija
39/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kermakahvin juominen ja tuntipalkalle pääseminen liittyvät leggingsien hankintaan?

Kermakahvi: en parsi kuivin suin. Muutenkin menee hermo :D

Tuntipalkka: parsimiseen meni 20 minuuttia. Uudet leggingssit maksaisivat 20-64€ (64 näköjään mayafreyan hinta) ja kestäisivät toivottavasti ainakin vuoden.

Jos parsimus kestää viikon, aika kehno tuntikorvaus. Jos vuoden, aivan kelvollinen :)

Ap

Vierailija
40/45 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä Noshilla on korkeavyötäröisiä leggingssejä, ainakin siinä mallissa mitkä mulla on. Menee melkein kainaloihin asti 😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme