Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita vuokralla asuvia 65-vuotiaita linjoilla?

Vierailija
22.10.2022 |

Mulla puutalo yksiö ja yksin asun.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 65 -vuotias, mutta vuokralla olen asunut koko ikäni ja tulen asumaan loppuikäni.

Vierailija
2/25 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä kannattaa realisoida omaisuus ja elellä säästöillä vaikkapa asuinpaikkaakin vaihdellen loppuun saakka vuokralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuudesta kysyn, miksi olet valinnut asua vuokralla oman asunnon ostamisen sijaan?

Vierailija
4/25 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä kannattaa realisoida omaisuus ja elellä säästöillä vaikkapa asuinpaikkaakin vaihdellen loppuun saakka vuokralla.

Aika outo kommentti.

Entäpä jos ei ole omaisuutta, mitä realisoida? (=asuu vuokralla). Ja vaihdella asuinpaikkaa - eipä sekään mitään halpaa lystiä ole.

Vierailija
5/25 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäni 87v asuu vuokralla.

6/25 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihminen jollain tavalla on elämässään epäonnistunut jos koko ikänsä on vuokralla asunut, pyörittelee asiaa sitten miten tahansa.

Vierailija
7/25 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maakuopassa ilmatteeksi, niih. Repikää siitä. Ruokani varastan.

Vierailija
8/25 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä omistaa vaikka omakotitalon, jossa ei enää pysty asumaan ja vaikka kesämökin ja talon Espanjassa, vaikka asuisi vuokralla ja saada osinkotuloja, joilla vuokran maksaa

Vierailija
9/25 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60-vuotias ja asun yksin vuokralla. Myin jokin aika sitten tilavan perheasunnon pois tarpeettomana. Ei enää lumitöitä eikä nurmikon leikkuuta. Velaton ja vapaa.

Vierailija
10/25 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole 65 -vuotias, mutta vuokralla olen asunut koko ikäni ja tulen asumaan loppuikäni.

Sama täällä.

52v.

Vierailija
11/25 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä omaisuus?

Vierailija
12/25 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa naapurissa, oon käymässä lapsuudenkodissa, maaseutukirkonkylällä, asuu mummo joka möi talon, ainoa perijä ja asuu vuokralla nyt. Vuokra alle 400 saunallisessa 37 neliön yksiössä. Ihan järkevää, kun ei ole lapsia,eikä sisaruksia eli ei perijöitä, käyttää rahat hyvinvointiin. Hän ostaa siivouspalvelut ja on varaa tilata ruoka kotiin, ja voi tilata parempaa kuin vanhusten ruokapalvelusta saisi. Täällä voi tilata paikallisesta lounaspaikasta.

Vierailija
13/25 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnitellut vuokralle muuttamista. Myisin tämän asunnon pois ja eläisin lopun elämäni huolettomasti. Ei ollenkaan huono ratkaisu vanhemmalle väelle.

Vierailija
14/25 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Kyllähän ihminen jollain tavalla on elämässään epäonnistunut jos koko ikänsä on vuokralla asunut, pyörittelee asiaa sitten miten tahansa.

Melkein 20 ensimmäistä elinvuottani en asunut vuokralla (en maksanut silloin asumisestani mitään).

Vierailija
15/25 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin, mutta valitettavasti olen vasta 64-vuotias.

Vierailija
16/25 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 69 v ja asunut koko ikäni vuokralla. Joskus vaihtanut asuntoa on vaihtelua. Vuokra ei ole m2 nähden kallis. Ei tarvitse maksella rikkoutuneita helloja ja jääkaappeja. Tietysti vuokra nousee mutta ei paljoa. Ei häiritseviä naapureita. Häiritseveviä naapureita ei kauaa katsella ja kuunnella saavat häädön. Ei ole lapsia ei tarvitse ajatella perintöjä. Kupsahdan ja potkaisen viimeisenkin lasimaljakon. En ole epäonnistunut elämässäni. Hyvä koulutus ja työpaikka. Nyt eläkeellä 

Vierailija
17/25 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 64, mutta vastaan silti. Asun vuokralla, asunut aina. Kohta jään eläkkeelle.

En tahdo omistaa seiniä, omakotitalo- saati rivitaloasumista kammonnut aina.

Vierailija
18/25 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

62v täällä. Asuin aikanani 20 vuotta omakotitalossa, kun lapset muuttivat pois, myimme talon, siitä lähtien olen asunut Helsingissä vuokralla. Mikäs tässä. Samapa se mitå ihmiset sanovat. 3 vuotta ja eläke kutsuu. Ei haittaa, olen kuitenkin velaton.

Vierailija
19/25 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritva57 kirjoitti:

Mene terapiaan.

Onkohan tuo nimimerkki (rekisteröitynyt vasta tänään) ottanut förskottia sen translain suhteen. - Tuntuu useiden 'kommenttiensa' perusteella fiksoituneen tuohon "trans"-sanaan.

Vierailija
20/25 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä?

Helvetin rasittavaa vaihtaa kämppää, mieluummin minä menen lomailemaan kun kaipaan maiseman vaihtoa, kotiin on sit ihana palata. Ja ainakaan pikkukaupungissa, jossa onneksi asun lasteni lähellä, ei vuokra-asunnot ole hääppöisiä, ja kaikenlaista rosssskasakkiakin niissä pyörii.

Jo maksetussa ihanassa rivarikolmiossa 240 € vastikkeella, joka sis. lämmön ja veden + kaiken muun, on edullista asustaa, eläke riittää moneen mukavaan. Yksiössä tukehtuisin, hirveää olisi pyöriä yhdessä huoneessa kaiken aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän