Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvapalsta syynä Suomen vauvapulaan

Vierailija
22.10.2022 |

Onhan tämmöinen vuosikymmenen jatkunut "ei hankita vauvaa kun päläpäläpälä" ja "vauva junassa/kaupassa/ravintolassa pilasi tenaboomerin päivän" -aiheinen paskanheitto on vaikuttanut asenteisiin.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvaa länkytystä siitä, että jos on pieni lapsi mukana ei saisi osallistua normaaliin elämään. Joku 60 v tantta voi pahoittaa mielensä, kun kuulee lapsen ääntä.

Jostain syystä tänne palstalle ilmestyivät velat länkyttäjät.

Itse en haluaisi perheellisenä viettää aikaa jossain vela palstalla ja käydä aina velan valittaessa yksinäisyyttä kertomassa hänelle, että onneksi minulla on puoliso ja lapsia.

Näitä "onnex ei oo lapsia & ite valitsit" ilkkuvia tyyppejä ilmaantuu aina johonkin vauvakeskusteluun. Ilmeisesti heillä ei oma elämä ole kuitenkaan ihan tasapainossa.

Tämän palstan velat vaikuttavat itse reilusti alle 60 v.

Minä testaan mielipidettäni muilla ja siitä saattaa saada kuvan, että olen vela, mutta sitä en ole. Saatan puolustaa myös väitteitä velan itsekkyydestä ja lapsivihasta. Kummityttöni on vela, mutta hän tekee vapaaehtoistyötä lasten parissa.

Vierailija
42/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua, miksi te syytätte vanhempia vauvavastaisuudesta. Eniten täällä on tullut nuoret aikuiset vinkumaan lapsista. Tässä iässä jo tajuaa elämän perusteet. Nuorempana haihatteli muotien perään. N55+

Tätäkin on jo alanuolittanut kitsievät muotivelat, jotka eivät ole ymmärtäneet elämästä muuta kuin oman navan ja nautinnon.

Tosi kypsää.

Suurin osa ihmisistä on veloja juuri oman navan tuijottamisen takia, ettei jakseta enempää ja varsinkin rääkyviä kakaroita..

Se on sinun oman pään pyhä totuutesi ja jota julista kuin jotain evankeliumia. Kumpikin on yhtä totta.

No mikä syy on muu kuin se, ettei jakseta lapsia? Eikös se ole vähän niinkuin sen idea? Ja miksi sitä korostetaan keskusteluissa niin palstalla kuin oikeassa elämässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua, miksi te syytätte vanhempia vauvavastaisuudesta. Eniten täällä on tullut nuoret aikuiset vinkumaan lapsista. Tässä iässä jo tajuaa elämän perusteet. Nuorempana haihatteli muotien perään. N55+

Tätäkin on jo alanuolittanut kitsievät muotivelat, jotka eivät ole ymmärtäneet elämästä muuta kuin oman navan ja nautinnon.

Tosi kypsää.

Suurin osa ihmisistä on veloja juuri oman navan tuijottamisen takia, ettei jakseta enempää ja varsinkin rääkyviä kakaroita..

Lapsia tehdään sillasta itsekkyydestä tyydyttämään omia narsistisia tarpeita. Esim poistamaan yksinäisyyttä, tyydyttämään läheisyyden kaipuuta, toteuttamaan omia toteutumatta jääneitä unelmia, jne.

Oletko kuullut biologiasta koskaan mitään. Se on sisään rakennettu suurimmalle osalle. Joillekkin jotka eivät sitä voi itse toteuttaa se on todella rankkaa.

Niin kaikki lapset syntyi ennen haluttuna ja toivottuina naisten biologiseen tarpeeseen.

Vierailija
44/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kypsää.

Lapsia tehdään sillasta itsekkyydestä tyydyttämään omia narsistisia tarpeita. Esim poistamaan yksinäisyyttä, tyydyttämään läheisyyden kaipuuta, toteuttamaan omia toteutumatta jääneitä unelmia, jne.

Oletko kuullut biologiasta koskaan mitään. Se on sisään rakennettu suurimmalle osalle. Joillekkin jotka eivät sitä voi itse toteuttaa se on todella rankkaa.

Hohhoijaa, nyt alkoi jo kyllästyttämään.

No mene ihmeessä pois tilateesta joka sua kyllästyttää. Vai oletko masokisti?

Vierailija
45/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kypsää.

Niin kaikki lapset syntyi ennen haluttuna ja toivottuina naisten biologiseen tarpeeseen.

Asioissa on monta harmaan sävyä, ei ainostaan musta ja valkoinen.

Vierailija
46/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ymmärsin jo varhain, että voin valita elää omanlaista elämää, tehdä mukavia juttuja ja nauttia elämästä, tästä ainoasta elämästäni, joten kyllä, päätin olla lisääntymättä. 

Vierailija
47/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvaa länkytystä siitä, että jos on pieni lapsi mukana ei saisi osallistua normaaliin elämään. Joku 60 v tantta voi pahoittaa mielensä, kun kuulee lapsen ääntä.

Tuskin kyse siitä että kuulee lapsen ääntä, vaan siitä että moni vanhempi ei aseta rajoja lapsilleen. Lapset saavat rajattomasti mekastaa sellaisissakin paikoissa, joissa se ei ole sopivaa ja häiritsee muita.

Vierailija
48/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kypsää.

Miksi minun pitäisi kuunnella rääyntää, jos en halua? 

Vierailija
49/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kypsää.

Ja autuasta niille, jotka ovat päässeet sitä toteuttamaan? Heillekin, jotka ovat esim. murh. an. neet oman lapsensa?

Vierailija
50/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeasti vaikuttanut. Pari vuotta kun olin lukenut palstamiesten kirjoituksia naisista niin tajusin etten halua miestä missään nimessä. Ehkä jos joskus tulee vauvakuume, joku kumppanuusvanhemmuus on mahdollinen. Mutta seksiä en aio harrastaa miehen kanssa koko sinä aikana kun olen hedelmällinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan