Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvapalsta syynä Suomen vauvapulaan

Vierailija
22.10.2022 |

Onhan tämmöinen vuosikymmenen jatkunut "ei hankita vauvaa kun päläpäläpälä" ja "vauva junassa/kaupassa/ravintolassa pilasi tenaboomerin päivän" -aiheinen paskanheitto on vaikuttanut asenteisiin.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua, miksi te syytätte vanhempia vauvavastaisuudesta. Eniten täällä on tullut nuoret aikuiset vinkumaan lapsista. Tässä iässä jo tajuaa elämän perusteet. Nuorempana haihatteli muotien perään. N55+

Tätäkin on jo alanuolittanut kitsievät muotivelat, jotka eivät ole ymmärtäneet elämästä muuta kuin oman navan ja nautinnon.

Tosi kypsää.

Suurin osa ihmisistä on veloja juuri oman navan tuijottamisen takia, ettei jakseta enempää ja varsinkin rääkyviä kakaroita..

Se on sinun oman pään pyhä totuutesi ja jota julista kuin jotain evankeliumia. Kumpikin on yhtä totta.

Vierailija
22/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen hankkikoon lapsensa siinä iässään, kun se vielä on mahdollista. Jokainen myös kasvattakoon ne kunnolla käyttäytymään hyvin myös julkisilla paikoilla. Se on nimittäin ihan mahdollista. Muut ihmiset on syytä ottaa huomioon omassa käyttäytymisessään aina.

Ja sinä tantoista huuteleva, vain n. 30 vuotta erottaa sinut tuosta kuvitteellisesta halveksumastasi 60-vuotiaasta henkilöstä. Toivottavasti olet siihen mennessä itse edes hieman kehittynyt henkisesti.

Vai kiljutko silloin ikälopuista sukulaisistasi, jotka 90-vuotiaina saattavat joskus tarvita nuorempien apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riston tapaus oli viimenen niitti. Tämä äijä käy katkaisemassa johdot ja samalla letkunkin varmuuden vuoksi.

Vierailija
24/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua, miksi te syytätte vanhempia vauvavastaisuudesta. Eniten täällä on tullut nuoret aikuiset vinkumaan lapsista. Tässä iässä jo tajuaa elämän perusteet. Nuorempana haihatteli muotien perään. N55+

Tätäkin on jo alanuolittanut kitsievät muotivelat, jotka eivät ole ymmärtäneet elämästä muuta kuin oman navan ja nautinnon.

Tosi kypsää.

Suurin osa ihmisistä on veloja juuri oman navan tuijottamisen takia, ettei jakseta enempää ja varsinkin rääkyviä kakaroita..

Lapsia tehdään sillasta itsekkyydestä tyydyttämään omia narsistisia tarpeita. Esim poistamaan yksinäisyyttä, tyydyttämään läheisyyden kaipuuta, toteuttamaan omia toteutumatta jääneitä unelmia, jne.

Vierailija
25/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko paha mieli, kun joku pisti alanuolen. Jaxuhali.

Ei kun kaipaan oikeaa keskustelua enkä puskista puhumista. Yleensä kun laittaa nimimerkiksi vanhemman naisen on joidenkin pakko alapeukuttaa. On ne vanhemmat naiset niin vaarallisia mielipiteineen.

Vierailija
26/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapula on keksitty juttu. Meillä on maa täynnä töihin kykeneviä työttömiä.

Ei ravintolan työvoimapulaa tai hoitajien määrää korvata tekemällä lisää vauvoja.

Vierailija
27/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luusi tuossa iässä ymmärtävän ettei tämä ole mitenkään ikäsidonnainen asia.

Väitinkö niin? Nuoremmat lapsettomat täällä valittaa kuitenkin enemmän.

Ja sinä tiedät kunkin iän mistä?

No mun ikäiset velat tuskin liikkuu täällä. Niiltä on se aika mennyt jo ohi kun tarvitsee mainostaa omia valintojaan. Ja harva edes eksynyt tänne. Tää kuitenkin on vauvapalsta nimensä mukaan. N55+

Et vastannut esitettyyn kysymykseen.

Vierailija
28/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kypsää.

Lapsia tehdään sillasta itsekkyydestä tyydyttämään omia narsistisia tarpeita. Esim poistamaan yksinäisyyttä, tyydyttämään läheisyyden kaipuuta, toteuttamaan omia toteutumatta jääneitä unelmia, jne.

Oletko kuullut biologiasta koskaan mitään. Se on sisään rakennettu suurimmalle osalle. Joillekkin jotka eivät sitä voi itse toteuttaa se on todella rankkaa.

Vierailija
29/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen hankkikoon lapsensa siinä iässään, kun se vielä on mahdollista. Jokainen myös kasvattakoon ne kunnolla käyttäytymään hyvin myös julkisilla paikoilla. Se on nimittäin ihan mahdollista. Muut ihmiset on syytä ottaa huomioon omassa käyttäytymisessään aina.

Ja sinä tantoista huuteleva, vain n. 30 vuotta erottaa sinut tuosta kuvitteellisesta halveksumastasi 60-vuotiaasta henkilöstä. Toivottavasti olet siihen mennessä itse edes hieman kehittynyt henkisesti.

Vai kiljutko silloin ikälopuista sukulaisistasi, jotka 90-vuotiaina saattavat joskus tarvita nuorempien apua.

Kypsynyt mihin mennessä?

Vierailija
30/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan vakavasti puhutaan niin suurin ongelma on se kohtaaminen ja naisten vaatimustaso miehille.

Meillä on sinkkumarkkinoilla varmaan kymmeniätuhansia kilttejä ja kunnollisia miehiä jotka yrittää treffailla parisuhdemielessä, mutta saavat pakkeja aina sanoilla, että kipinä puuttuu.

Naiset kokevat kipinää lähinnä vain jännien itseään tasokkaampien panomiesten kanssa. Siitä lähtöisin on se jatkuva valitus, että mies halusikin vain seksiä.

Vierailija
31/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kypsää.

Oletko kuullut biologiasta koskaan mitään. Se on sisään rakennettu suurimmalle osalle. Joillekkin jotka eivät sitä voi itse toteuttaa se on todella rankkaa.

Hohhoijaa, nyt alkoi jo kyllästyttämään.

Vierailija
32/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riston tapaus oli viimenen niitti. Tämä äijä käy katkaisemassa johdot ja samalla letkunkin varmuuden vuoksi.

Riston tapaus oli erinomainen esimerkki siitä, että isyystesti pitäisi teettää ihan automaattisesti.

Sen takia, että siitä ei muodostuisi mikään luottamuskysymys eikä naisen tarvitsisi siitä loukkaantua kun eihän hän ole tietenkään pettänyt miestä.

Vierailija
33/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luusi tuossa iässä ymmärtävän ettei tämä ole mitenkään ikäsidonnainen asia.

Väitinkö niin? Nuoremmat lapsettomat täällä valittaa kuitenkin enemmän.

Ja sinä tiedät kunkin iän mistä?

No mun ikäiset velat tuskin liikkuu täällä. Niiltä on se aika mennyt jo ohi kun tarvitsee mainostaa omia valintojaan. Ja harva edes eksynyt tänne. Tää kuitenkin on vauvapalsta nimensä mukaan. N55+

Et vastannut esitettyyn kysymykseen.

Lue noita vanhoja ketjuja siheesta niin kyllä sä niistä iän saat monestikin selville. Nuoret valittavat esim. sitä, ettei sterilisaatiota saa kuin tietyn ikäisenä. (Tämä tosin on minustakin vääryys, mutta purkua on sitten turha vaatia, jos mieli muuttuu.)

Vierailija
34/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvaa länkytystä siitä, että jos on pieni lapsi mukana ei saisi osallistua normaaliin elämään. Joku 60 v tantta voi pahoittaa mielensä, kun kuulee lapsen ääntä.

Jostain syystä tänne palstalle ilmestyivät velat länkyttäjät.

Itse en haluaisi perheellisenä viettää aikaa jossain vela palstalla ja käydä aina velan valittaessa yksinäisyyttä kertomassa hänelle, että onneksi minulla on puoliso ja lapsia.

Näitä "onnex ei oo lapsia & ite valitsit" ilkkuvia tyyppejä ilmaantuu aina johonkin vauvakeskusteluun. Ilmeisesti heillä ei oma elämä ole kuitenkaan ihan tasapainossa.

Tämän palstan velat vaikuttavat itse reilusti alle 60 v.

Vierailija
35/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on niin hyvä.

M27

Vierailija
36/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kypsää.

Niin biologinen kiintymismalli aktivoituu esim yksin jäämisen pelossa.

Vierailija
37/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit urbaanit vanhemmat persehedelminen ansaitsee kaiken vauvavihan. Meennän vauvojen ja sottaavan taaperon kanssa fine diningiin. Pilataan kaikki kahvilat idioottimaisella huutamisella ja mölyllä. Imetetään lentokoneessa. Huudetaan joka kerta kerrostalon käytävän hississä. Pelatataan jalkapalloa ja huudetaan kesät läpensä pienillä kaikuvilla sisäpihoilla jne. Kukapa normaali teitä ei vihaisi.

Voisi laukaista kaikki tuollaiset paskavaippailijat paskaaivoisine isineen ja äityleineen suoraan avaruuteen niin maapallo pelastuisi.

Vierailija
38/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun teetät jokaisesta syntyvästä vauvastasi DNA testin. Se on ihan mahdollista jo nykyäänkin.

Vierailija
39/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kypsää.

Nykykeskusteluista huomaa, että Suomessa on vieraannuttu lapsista ja vanhemmudesta. Tai ylipätään luonnosta.

Vierailija
40/50 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootit urbaanit vanhemmat persehedelminen ansaitsee kaiken vauvavihan. Meennän vauvojen ja sottaavan taaperon kanssa fine diningiin. Pilataan kaikki kahvilat idioottimaisella huutamisella ja mölyllä. Imetetään lentokoneessa. Huudetaan joka kerta kerrostalon käytävän hississä. Pelatataan jalkapalloa ja huudetaan kesät läpensä pienillä kaikuvilla sisäpihoilla jne. Kukapa normaali teitä ei vihaisi.

Voisi laukaista kaikki tuollaiset paskavaippailijat paskaaivoisine isineen ja äityleineen suoraan avaruuteen niin maapallo pelastuisi.

Mihin sinut suljettiin, kunnes olit täysi-ikäinen ja ilmeisesti potkaistiin kotoa pois. Terapia voisi auttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän