Vatuttaa kun naisystävä pelaa koko ajan tietokoneella.
Alkaa ärsyttään koko homma kun vaan pitää pelata jotakin roolipeliä netissä.
Kommentit (12)
Tapa se siellä nettipelissä. Oppiipahan olemaan!
Tietokonepelit ovat nykyään todella addiktoivia ja monet miehet ja naiset ovat niihin koukussa.
Onneksi itse irtauduin niistä.l Koskaan ei tiedä nykymaailmasssa kun jotain tapahtuu eikä sitten voi enää tuolla luonnossa olla ja käydä. Yritän keskittyä nyt siihen oikeaan maailmaan, kuin noihin peleihin.
Kaksi vaihtoehtoa rupea itsekin pelaamaan tai jätä se.
Mee hieromaan sen tissejä ja herättelee.
Perheen päänä se on sinun omalla vastuullasi pitää kuri naisellesi.
Ei tässä se haittaa vaikka hän pelaisi välillä, mutta koko homma menee siihen että kokoajan pitää pelata. Olen ehdottanut vaikka mitä aktiviteettia mutta ei ja ei...
Kun tälläkin palstalla ehdotetaan koko ajan että "Jätä se sika" niin olisiko nyt "Jätä se emakko"?
Kysyt: nyt saat valita: joko minä tai pelaaminen (luultavasti ei edes kuule, joten tiedät vastauksen).
Mistäkö tämän tiedän? Siitä, että itse jäin aikoinaan koukkuun ensin fps- ja sitten auto-peleihin. Tajusin jotain klo. 2 yöllä, että aamulla 6:30 herätys ja töihin lähtö. Eipä siinä sitten töistä tullut oikein mitään. Pakko oli lopettaa pelaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Kysyt: nyt saat valita: joko minä tai pelaaminen (luultavasti ei edes kuule, joten tiedät vastauksen).
Mistäkö tämän tiedän? Siitä, että itse jäin aikoinaan koukkuun ensin fps- ja sitten auto-peleihin. Tajusin jotain klo. 2 yöllä, että aamulla 6:30 herätys ja töihin lähtö. Eipä siinä sitten töistä tullut oikein mitään. Pakko oli lopettaa pelaaminen.
Juu tuli itsekkin pelattua 20-vuotiaana CS:GO mutta nyt kun on tullut 10 vuotta lisää niin ei se ole kuin 1-5 peliä viikossa. Hän pelaa 20 tuntia viikossa ja tuntuu ettei aika riitä enään yhteiseen suhteeseen, on ehdotettu risteilyitä mutta kun ei kiinnosta kuin se pelaaminen. Tänäänkin ehdotin pelkkää kaljottelua ja musiikin kuuntelua.
Ärsyyntynyt AP
Anna sille potkut, problem solved.