Uusperhe,miehen käsittämätön käytös
Onko tämä tavallista keski-ikäisillä miehillä ja mitkä johtopäätökset tulisi vetää?
Meillä on molemmilla teini-ikäiset tytöt. Miehen lapsi on meillä joka toinen viikonloppu ja joskus lomilla. Olemme naimisissa ja yhdessä 5v. Aiemmin ymmärsin hyvin, että mies halusi elää ns.lapsiperhe-elämää. Nyt tilanne se, että emme ole käyneet 4v aikana kertaakaan kahdestaan matkalla, vielä edes häämatkalla. Matkojen, kahdenkeskisten mökkiviikonloppujen tai muun sopiminen on työn ja tuskan takana, koska mies syyllistää minua siitä, että haluan parisuhdeaikaa. Hänen mielestään kaikkien suunnitelmien pitäisi koskea lähtökohtaisesti (jo isoja) lapsiamme ja meidän tulisi elää "lapsiperhe-elämää". Hän on sitä mieltä, että olen jättänyt nuoruuteni elämättä, koska haluan tässä 35+ iässä matkustella kumppanin kanssa. Mikään mitä ehdotan kahden, ei onnistu tai ole hänelle mukavaa. Haluaisi suunnitella matkoja vain lasten kanssa. Lapset ovat olleet meillä esim.putkeen kolme vappua, halloweenit ja olemme heidän kanssa matkustaneet. Miksi aikuinen mies ei halua satsata parisuhteeseen vaan haluaa elää lapsiperhesymbioosissa, vaikka lapsemme ovat jo isoja? Onko tällaista ydinperheissäkin?
Kommentit (105)
Matkustaminen ilman lapsia on vaan s**tanan tylsää.
Minä elän myös uusioperheessä enkä halua miehen kanssa ilman lapsia matkalle. Tähän on syynä yksinkertaisesti raha.
Haluan, että lapseni saavat nähdä maailmaa, saavat kokemuksia, kielitaitoa jne. Itselleni matkustelu on aina ollut henkireikä.Meillä siiis ilman lapsia matkustelu olisi lasten matkoista pois, koska useisiin reissuihin ei rahat riitä.
Miehen on tätä vaikea ymmärtää. Johtuu varmasti osittain myös siitä, että hänen lastensa äiti vie lapsia todella paljon reissuun ja lapsia ei edes kiinnosta matkustelu juuri tästä syystä. Omien lasteni isä ei vie heitä koskaan mihinkään, joten ainostaan minun kanssani pääsevät.
Mutta ap:n tapaus ei ole tämä.
Minä en lähtenyt exän kanssa ilman lapsia reissuun koska ilman lapsia miehen koko reissu meni ryypätessä
Olet ihan kuin eksäni, joka myöhemmin alkoi väkivaltaiseksi. Eron jälkeen teki perättömiä lasuja. Rikosilmoituksen jälkeen jätti rauhaan.
Todellinen heitteillejättö jättää 17-vuotias viikonlopuksi yksin kotiin 😂 Hei haloo, jotkut 15-vuotiaat asuvat jo omillaan jos ovat esim opintojen perässä muuttaneet toiseen kaupunkiin