Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Mun viitekorko on 0,8%, paljonkos teidÀn?

Vierailija
22.10.2022 |

Korontarkistus oli 2.9.2022 😊

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miinuskorko. Pankki maksaa minulle korkoa siitÀ ettÀ vaivauduin nostaa asuntolainaa juuri heiltÀ

Vierailija
22/37 |
22.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisessa 12kk euribor ja toisessa 1,2% kiinteÀ. Löytyy myös osakesalkku, jolla voi maksaa molemmat ja yhden kolmannenkin lainan halutessaan pois, joten kannattaako se nyt ihan hirveÀsti hehkuttaa pelkistÀ lainoista.

MitÀ tarkoitat? Miten hyvÀn lainasopimuksen tekoon muu omaisuus liittyy?

KyllÀ se sama varoitus siitÀ, ettei kannata omata enÀÀ isoa mÀÀrÀÀ lainaa ilman korkosuojaa olisi ollut kenen tahansa ulottuvilla.

Ap

Ota minun puolestani ihan niin paljon kuin vain haluat. MinÀ olen ollut velaton jo toistakymmentÀ vuotta ja varallisuutta on ihan mukavasti.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisessa 12kk euribor ja toisessa 1,2% kiinteÀ. Löytyy myös osakesalkku, jolla voi maksaa molemmat ja yhden kolmannenkin lainan halutessaan pois, joten kannattaako se nyt ihan hirveÀsti hehkuttaa pelkistÀ lainoista.

KyllÀ se sama varoitus siitÀ, ettei kannata omata enÀÀ isoa mÀÀrÀÀ lainaa ilman korkosuojaa olisi ollut kenen tahansa ulottuvilla.

Ap

EipÀ muuten kannata yleistÀÀ. Tottakai lainoittamiseen liittyy hyvinkin oleellisesti se mitÀ taseen toiselta puolelta löytyy, luuletko ettÀ ne huvikseen haluavat vakuuksia sille lainalla? Auttaahan se matala korko toki tilanteessa, jossa joudut auto-onnettomuuteen ja työkyky menee mutta ei tarkoita sitÀ, ettÀ selviÀt silti sen lainan maksusta.

Veikkaanpa, ettÀ mÀ olen meistÀ kahdesta se varakkaampi, jopa nettovarallisuudella mitattuna, eli sikÀli lÀnkytyksesi ei mun aloitusta kumoa.

Ap

Oikeasti varakas ei ilku muiden lainoja.

-ohis

Vierailija
24/37 |
22.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainoissa, i d i o o t i t, lainoissa!

Ap

Sua alkoi harmittamaan.

Kirjoitit aloituksesi ilkkuen velallisille ja kun muutama kertoi, ettÀ nyt laina maksettu pois, sulla paloi pinna. Noinko pienestÀ se oli kiinni. Voi voi.

Niin? Miten vastaaminen, jos et ole se velallinen, on hyvin vastattu?

Ap

Kuka sanoi, ettÀ se oli hyvin. Kyse oli siitÀ, kuinka sinulla ilkkujalla paloi pinna.

Vierailija
25/37 |
22.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ota minun puolestani ihan niin paljon kuin vain haluat. MinÀ olen ollut velaton jo toistakymmentÀ vuotta ja varallisuutta on ihan mukavasti.

Niin tietysti kenen tahansa lainanottajan ulottuvilla. Todellako olet niin torvi, ettÀ luulit minun tarkoittavan, ettÀ ottakaa kaikki nyt vain lainaa, vaikka ette tarvitsisikaan?

Mulle taas lainan ottaminen merkitsee bisneksiÀ, vaikka en ole yrittÀjÀ. Lainoilla vÀltetÀÀn veroja, varallisuuden menettÀmistÀ, sijoitusten tekokykyÀ ja asuntojen kÀyttöÀ tuottotarkoituksiin (ei verojen maksuun).

Ap

Vierailija
26/37 |
22.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

EipÀ muuten kannata yleistÀÀ. Tottakai lainoittamiseen liittyy hyvinkin oleellisesti se mitÀ taseen toiselta puolelta löytyy, luuletko ettÀ ne huvikseen haluavat vakuuksia sille lainalla? Auttaahan se matala korko toki tilanteessa, jossa joudut auto-onnettomuuteen ja työkyky menee mutta ei tarkoita sitÀ, ettÀ selviÀt silti sen lainan maksusta.

Veikkaanpa, ettÀ mÀ olen meistÀ kahdesta se varakkaampi, jopa nettovarallisuudella mitattuna, eli sikÀli lÀnkytyksesi ei mun aloitusta kumoa.

Ap

Oikeasti varakas ei ilku muiden lainoja.

-ohis

HÀh? KyllÀ luulen, ettÀ mitÀ varakkaampi, sen enemmÀn naureskellaan tyhmille lainanottajille.

Ap

Vierailija
27/37 |
22.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jaaha, onko saatu uusi palstahullu: korkokattohullu! AP yrittÀnyt trollata koko aamun tÀllÀ samalla

Vierailija
28/37 |
22.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainoissa, i d i o o t i t, lainoissa!

Ap

Sua alkoi harmittamaan.

Kirjoitit aloituksesi ilkkuen velallisille ja kun muutama kertoi, ettÀ nyt laina maksettu pois, sulla paloi pinna. Noinko pienestÀ se oli kiinni. Voi voi.

Niin? Miten vastaaminen, jos et ole se velallinen, on hyvin vastattu?

Ap

Kuka sanoi, ettÀ se oli hyvin. Kyse oli siitÀ, kuinka sinulla ilkkujalla paloi pinna.

Niin, huonosti vastaaviin palaa.

Ap

Vierailija
29/37 |
22.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, onko saatu uusi palstahullu: korkokattohullu! AP yrittÀnyt trollata koko aamun tÀllÀ samalla

En ole. TÀmÀ on vain reagointia niihin TYPERYKSIIN, jotka ovat tulleet minulle eri palstoilla tai keskusteluketjuissa netissÀ inisemÀÀn, ettei korkokatto(ni) kannata!

Olette ihan vÀÀrÀssÀ. MyöntÀkÀÀ.

Ap

Vierailija
30/37 |
22.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. TÀmÀ on vain reagointia niihin TYPERYKSIIN, jotka ovat tulleet minulle eri palstoilla tai keskusteluketjuissa netissÀ inisemÀÀn, ettei korkokatto(ni) kannata!

Ap

Aivan kuin ihmisiltÀ puuttuisi muutama ruuvi pÀÀstÀ, eivÀtkÀ he voisi kÀsittÀÀ, ettÀ ÀskettÀin markkinoilla oli juuri mahdollisuus saada halpaa rahaan tÀllaiseen pahana koittavaan taloustilanteeseen!!!!!!!! Totta kai pitÀÀ katsoa, ettÀ on keino maksaa se takaisin, muuten ei pidÀ muulloinkaan ottaa lainaa. Mutta siis monilta on mennyt ihan ohi, ettÀ pieni korko yhdistettynÀ voimakkaaseen inflaatioon saattaa todellakin syödÀ sen lainan lÀhes itsestÀÀn pois!

Eikö todellakaan kiinnosta ymmÀrtÀÀ, ettÀ se mahis meni ohi? Seuraavan rahajÀrjestelmÀn 50-vuotisen syklin lopussa sitten jo osaisitte! Nih!

Ap

Vierailija
31/37 |
22.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ap on ihan paniikissa kun kaikki ei olleet samaa mieltÀ. Tuskastuu ja kiukkuilee.

Vierailija
32/37 |
22.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

AP get a life!!!!

Vierailija
33/37 |
22.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos on muka AP: n tarkoitus ollut ystÀvÀllisesti valistaa kansaa, niin miksi valitset tyyliksesi ivallisen ja ylimielisen ilkkumisen? Onko ihme jos sulle auotaan pÀÀtÀ takaisin.

Vierailija
34/37 |
22.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

0.77% vuoteen 2030 asti. Siis 10v kiinteÀ korko. Kovasti mulle kaverit nauroi kun tuon otin, vaan ei naura enÀÀ.

Vierailija
35/37 |
22.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aivan kuin ihmisiltÀ puuttuisi muutama ruuvi pÀÀstÀ, eivÀtkÀ he voisi kÀsittÀÀ, ettÀ ÀskettÀin markkinoilla oli juuri mahdollisuus saada halpaa rahaan tÀllaiseen pahana koittavaan taloustilanteeseen!!!!!!!! Totta kai pitÀÀ katsoa, ettÀ on keino maksaa se takaisin, muuten ei pidÀ muulloinkaan ottaa lainaa. Mutta siis monilta on mennyt ihan ohi, ettÀ pieni korko yhdistettynÀ voimakkaaseen inflaatioon saattaa todellakin syödÀ sen lainan lÀhes itsestÀÀn pois!

Eikö todellakaan kiinnosta ymmÀrtÀÀ, ettÀ se mahis meni ohi? Seuraavan rahajÀrjestelmÀn 50-vuotisen syklin lopussa sitten jo osaisitte! Nih!

Ap

Jos tÀssÀ joltain puuttuu ruuveja, niin sinulta. Ostat varmaan nekin velaksi.

Vierailija
36/37 |
22.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Infaatiosta ei sulle ole yhtÀÀn mitÀÀn hyöt, pÀin vastoin, jos palkat ei nouse vÀhintÀÀn samaa tahtia. Ja todella harvalla nÀin on kÀynyt. Nyt pÀÀ ulos sieltÀ anuksesta!

Vierailija
37/37 |
23.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Infaatiosta ei sulle ole yhtÀÀn mitÀÀn hyöt, pÀin vastoin, jos palkat ei nouse vÀhintÀÀn samaa tahtia. Ja todella harvalla nÀin on kÀynyt. Nyt pÀÀ ulos sieltÀ anuksesta!

Vertasinkin halvan lainarahan ottoa kun sen on sitonut halpaan korkoon, eihÀn palkan silloin tarvitse nousta yhtÀÀn, ettÀ suhde lainanmaksuun on sama. Ja koska valtaosalla ihmisiÀ EI selkeÀstikÀÀn ole korkosuojaa, palkkoja pitÀÀ nostaa ainakin vÀhÀn, ettÀ jengi pÀrjÀÀ. HeillÀ se nousu vain menee korkoihin. Mulla ei. Inflaatio pienentÀÀ jokaisen lainoja, mutta niillÀ on vÀhemmÀn maksettavaa, joilla on korkosuojaus otettuna hyvÀÀn aikaan, eli esim. 2021.

Mun on siis helpompi hoitaa lainaa, siksi inflaatio syö sen isommin kuin niillÀ, joilla korot nostavat takaisin maksettavaa mÀÀrÀÀ.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn kolme kuusi