Mitä harrastusta tai intohimoa et vilpittömästä yrityksestä huolimatta vaan tajua?
Mulle tää ois roskaleffat. Siis nää 70-luvun giallot, eksploitaatiot ym. kalkkunat. Eksä oli näiden intohimoinen harrastaja. Ei koskaan auennut, miten joku jaksaa innostua niistä. Ei ne ole edes niin huonoja että olisivat jo hyviä, vaan ainoastaan puuduttavan huonoja.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä mistä kalkkunoista puhut.
Tämä on kokkausketju
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan se lukee, mutta ok.
Golf. Vaikka miten urheiluksi väitetään, niin pelkkää statusteluahan se on ja puuduttavan tylsää. Mutta että joku voi olla intohimoinen golfaaja...
Vierailija kirjoitti:
Catch and release kalastus
Tämä. Rääkkäystä. Pullistellaan kuvissa vonkaleiden kanssa ja heitetään suu revittynä takaisin jonkkaan...kuvittavaa.
Haista Jasper Pääkkönen jne paskat.
Pakko kai se on sanoa, että metsästys. En vain pysty ymmärtämään ihmistyyppiä, jonka mielestä tappaminen on hauska ja hieno harrastus ja saa jotain nautintoa eläinten kärsimyksestä. Kyllä olen paljon perusteluja metsästykselle kuullut ja olen kuulemma luonnosta vieraantunut, mutta silti aina vaan puistattaa ja kuvottaa ja surettaa moinen.
Vierailija kirjoitti:
Golf. Vaikka miten urheiluksi väitetään, niin pelkkää statusteluahan se on ja puuduttavan tylsää. Mutta että joku voi olla intohimoinen golfaaja...
Oi, lempiharrastukseni golf. Ihan parasta! Ollaan ulkona, jutellaan mukavia ystävien ja välillä vieraidenkin kanssa.
Minä en ymmärrä urheilujoukkueiden fanaattista seuraamista.
Ratsastusta. Tai sen pelkän ratsastuksen vielä ymmärtäisi, mutta niin kivaa, että sitten lapioidaan tuntitolkulla sitä skögää siellä talleilla, jotta saisi jotain pientä alennusta tunteihin.
Golf ja keilaus. Pitkäveteistä puuhaa.
Kaikki moottoriurheilu, etenkin formulat.
No moottoriurheilua ja e-urheilua. Niiden seuraamista. Kun siinähän ajellaan koneilla käytännössä, ei siinä tarvitse olla mitenkään hyvä. Mietityttää että mikä siinä kiinnostaa. Urheilulajien seuraamisen sinällään ymmärrän koska fyysinen haastaminen on jännittävää kun se sisältää kaikenlaista ennakoimatonta ja vaatii pitkän valmistautumisen. Mutta että katsotaan jännityksellä kun joku ajaa autoa. Just.
Kuntosalilla käymistä, ryhmäliikuntatunteja, ylipäätään jumppaa ja liikuntaa terveyden ylläpitämiseksi.
Okei, tykkään kävelylenkeistä, pyöräilystä ja hiihdosta, mutta lähinnä niin että pointtina on nauttia ulkoilmasta, pysähdellä katsomaan maisemia jne.
Heti jos pitää lisätä sykemittari käteen, tiirata aikaa, matkaa, kulutusta, pyrkiä mahdollisimman tehokkaaseen suoritukseen, niin ääääääähhhh 😵😵😵