Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä harrastusta tai intohimoa et vilpittömästä yrityksestä huolimatta vaan tajua?

Vierailija
21.10.2022 |

Mulle tää ois roskaleffat. Siis nää 70-luvun giallot, eksploitaatiot ym. kalkkunat. Eksä oli näiden intohimoinen harrastaja. Ei koskaan auennut, miten joku jaksaa innostua niistä. Ei ne ole edes niin huonoja että olisivat jo hyviä, vaan ainoastaan puuduttavan huonoja.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No moottoriurheilua ja e-urheilua. Niiden seuraamista. Kun siinähän ajellaan koneilla käytännössä, ei siinä tarvitse olla mitenkään hyvä. Mietityttää että mikä siinä kiinnostaa. Urheilulajien seuraamisen sinällään ymmärrän koska fyysinen haastaminen on jännittävää kun se sisältää kaikenlaista ennakoimatonta ja vaatii pitkän valmistautumisen. Mutta että katsotaan jännityksellä kun joku ajaa autoa. Just.

"Ei tarvitse olla mitenkään hyvä". Oletko tosissasi?? :DDD Niin että auto tekee sinusta työt, kuski vaan istuu ja painaa kaasua, vai? Tai että tietokonepelissä vähän sohitaan hiirellä sinnepäin? Uskomatonta...

Vierailija
22/44 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keppihevosharrastus aikuisilla :D Yritän niin ymmärtää, olen itsekin harrastanut vaikka mitä hölmöä ja lapsellista, mutta en tuota kykene ymmärtämään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Purjehdus. Syö kaiken vapaa-ajan ja rahan, tilat on yleensä tosi pienet ja vaatimattomat veneessä.

-Matkailuautoilu/asuntovaunu-elämä. Sama kuin edellä. Lisänä vielä majoittuminen ja ajan viettäminen leirintäalueilla samanhenkisten ihmisten kanssa. Ei kiitos.

-Kaikki extreme-lajit, kuten vuorikiipeily, vapaasukellus, base-hyppääminen. Ajattelen, että ihmisen täytyy olla jotenkin biologisesti viallinen tai aivokemiat viturallaan jos kaipaa tuollaista adrenaliinisyöksyä toistuvasti ja vapaaehtoisesti.

-Kaikki maraton- ja ultra-alkuiset harrastukset. Ihan sama onko kyseessä juokseminen, pyöräily, uiminen tai vaikka varaunkeruumielessä konttaaminen pimeässä otsalamppu päässä napapiiriltä Equadoriin syöpälasten hyväksi. Niin turhaa, niin merkityksetöntä ja samalla helvetin itseriittoista. Ultraurheilijat on vähän kuin vitsin vegaanit; ne kyllä kertovat sinulle asiasta, vaikka et kysyisi mitään etkä haluaisi kuunnella.

Vierailija
24/44 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Golf. Vaikka miten urheiluksi väitetään, niin pelkkää statusteluahan se on ja puuduttavan tylsää. Mutta että joku voi olla intohimoinen golfaaja...

Mua naurattaa aina yks kaveri, kun tulee puhe golffista.

Hänen olemus on kuin Bill Murraylla. Ilmeet ja eleet. Hyvin huvittava tapaus.

Muut kaverit sai sen puhuttua pelaamaan golffia. Kehu lajin maasta taivaaseen.

Haki sit golfkamat kaupasta. Menivät pelaa. Peli ohi ja kävelivät sitten sinne johonkin golfravintolaan jne. Hän sit lähti pois ennen muita. Kun nää muut lähti sit autoileen parkkipaikalle, niin roskiksessa näky iso golfbägi. Meidä se kaveri oli heittänyt koko setin siihen roskikseen. LOL.. Eikä pelaa enää ikinä. Haukku koko lajin pelleilyksi ja muka parempien ihmisten lajiksi.

Bill Murray ilmeellä laittanu sen golfbägin sinne roskikseen ja lähteny himaan. Kaikki oli nauranu vedet silmissä siinä parkkiksella.

Vierailija
25/44 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten turri-harrastus

Vierailija
26/44 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frisbeegolf. Kaksi maailman tylsintä "urheilu"muotoa.

Vierailija
27/44 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Golf. Vaikka miten urheiluksi väitetään, niin pelkkää statusteluahan se on ja puuduttavan tylsää. Mutta että joku voi olla intohimoinen golfaaja...

Mua naurattaa aina yks kaveri, kun tulee puhe golffista.

Hänen olemus on kuin Bill Murraylla. Ilmeet ja eleet. Hyvin huvittava tapaus.

Muut kaverit sai sen puhuttua pelaamaan golffia. Kehu lajin maasta taivaaseen.

Haki sit golfkamat kaupasta. Menivät pelaa. Peli ohi ja kävelivät sitten sinne johonkin golfravintolaan jne. Hän sit lähti pois ennen muita. Kun nää muut lähti sit autoileen parkkipaikalle, niin roskiksessa näky iso golfbägi. Meidä se kaveri oli heittänyt koko setin siihen roskikseen. LOL.. Eikä pelaa enää ikinä. Haukku koko lajin pelleilyksi ja muka parempien ihmisten lajiksi.

Bill Murray ilmeellä laittanu sen golfbägin sinne roskikseen ja lähteny himaan. Kaikki oli nauranu vedet silmissä siinä parkkiksella.

Tästä ei tajua kyllä juuri mitään. Onko se, että kaveri on Bill Murrayn näköinen jotenkin merkityksellistä? Entä miksi hän heitti golfbägin roskiin? Eikö ne ole aika kalliita kuitenkin? Miksi hän ei siis pitänyt golfista? Tästä puuttuu nyt se jutun punch-line eli se, mitä siellä golf-kentällä ilmeisesti tapahtui?

Vierailija
28/44 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geokätköily. Olen joutunut pakkotutustumaan lajiin muutaman yli-innokkaan harrastajan toimesta. Ei innostanut...varsinkin, kun puolet kätköistä on aina tuhottu.

Vierailija
29/44 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf!

Mikä idea on siinä että raahataan vaan sitä kärryä perässä pitkin poikin nurmikoita?

Vierailija
30/44 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telkkarista se vasta outoa onkin! Näytetään sekuntikaupalla pelkkää sinistä taivasta, ja jossain kohdassa sitä kuvaa on valkoinen pallo 😂 Tosi mielenkiintoista?

Vierailija
31/44 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kai se on sanoa, että metsästys. En vain pysty ymmärtämään ihmistyyppiä, jonka mielestä tappaminen on hauska ja hieno harrastus ja saa jotain nautintoa eläinten kärsimyksestä. Kyllä olen paljon perusteluja metsästykselle kuullut ja olen kuulemma luonnosta vieraantunut, mutta silti aina vaan puistattaa ja kuvottaa ja surettaa moinen.

Voi hyvänen aika.

Vierailija
32/44 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt autojen hienoutta. Joo, on kiva että pääsee nopeasti kulkemaan, käytännöllisiä ovat. Siinä se. Joillekin intohimo, mm. siskolleni. Aina postailee autojen kuvia instagramiin. Auto kuin auto, en vaan ymmärrä.

Vierailija
33/44 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kai se on sanoa, että metsästys. En vain pysty ymmärtämään ihmistyyppiä, jonka mielestä tappaminen on hauska ja hieno harrastus ja saa jotain nautintoa eläinten kärsimyksestä. Kyllä olen paljon perusteluja metsästykselle kuullut ja olen kuulemma luonnosta vieraantunut, mutta silti aina vaan puistattaa ja kuvottaa ja surettaa moinen.

Voi hyvänen aika.

Siellä taas yksi empatiakykyinen metsästäjä selvästi.

Vierailija
34/44 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen eron ns. normaalin metsästyksen välillä (kotimaiset riistaeläimet, jotka käytetään pääosin ruokana) ja sitten hupimetsästys. Tuttava käy metsästysreissuilla ulkomailla, jossa ammutaan kaikkea mahdollista, myös harvinaisempia eläimiä. Kotiin tuodaan muistoksi trofee. Vastenmielistä touhua. Samaa sarjaa kuin catch and release -kalastus. 

Vierailija
35/44 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankotanssi. Kaikille suunnilleen kehittyy erkauma tai olemassaoleva pahenee. Lisäksi siiitä tulee epäsuhtaisen lihaksikas vartalo. Ja kuka jaksaa pyöriä yhden ja saman tangon äärellä?

Kerran kävin peruskurssin ja se riitti, kyllästyin heti.

Vierailija
36/44 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisten tavaroiden keräily aikuisella. Jotkut on ihan ok, mutta esim. yhdellä tutulla on satoja ja satoja pehmoeläimiä. Voitte arvata mikä pölykasa se on. Hänellä ei ole edes lapsia. En mä noita muumimukejakaan ymmärrä. 

Vierailija
37/44 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilataan useita maksukanavia, töllötetään kaikki sarjat läpi ja kysellään vielä lisää sarjoja, jotta voi kuluttaa sohvaa. Katson itsekin välillä leffoja ja seuraan jotain sarjaa, mut toisille tää tuntuu olevan intohimoinen harrastus. Sitä en käsitä.

Vierailija
38/44 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika.

Siellä taas yksi empatiakykyinen metsästäjä selvästi.

Siis onko parempi, että esimerkiksi hirvipopulaatiota rajoittaa taudit, ruoan puute ja hirvikolarit eikä metsästäjän luoti? Miten nälkäkuolema osoittaa empatiaa?

Vierailija
39/44 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geokätkeily. Meet jonkun kartan mukaan johonkin ja löydät jonkun legoukon. Hurraa.

Vierailija
40/44 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geokätkeily. Meet jonkun kartan mukaan johonkin ja löydät jonkun legoukon. Hurraa.

Näinhän se ei mene, ei ne kätköt ole mitenkään ilmiselvässä paikassa, johon vaan menet ja otat legoukon käteen. Olen itse melkein innostunut geokätköilystä, huom. melkein. Lähdin kerran miehen mukana kätköilemään ja olihan se hiukan hauskaa, kun joutui miettimään missä hitossa kätkö on, kun koordinaatit oli oikein mut mitään ei näy. Löytyi jostain kyltin takaa feikkilampusta tms.