Pitävätkö miehet nörttinaisista?
Kokevatko viehättäviksi? Jos, niin minkä alan nörtti?
Kommentit (23)
Tietenkin, jos nainen on nätti ja antavainen.
Ainoastaan naiset ajattelee niin, että onpas komea mies, mutta ei kelpaa, kun on nörtti. Miehille on ihan sama, kunhan on riittävän nätti.
Ja sillä on isot tissit ja liukaspilllu
Lukaise vastauksia ja mieti toistamiseen. Nörtti haluaa ulkonäöstä riippumatta passaavan seksinuken.
En ainakaan lähtökohtaisesti syty nörttiydestä. Yksilöllisyys kuitenkin ratkaisee.
M
Pidän! Älykkäät jutut ja monesti hyvännäköisiä ja tyylikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Lukaise vastauksia ja mieti toistamiseen. Nörtti haluaa ulkonäöstä riippumatta passaavan seksinuken.
Jokainen mies haluaa passaavan seksinuken naisesta itselleen. Joka muuta väittää niin valehtelee tai vaimo kyttää vierestä mitä se oma mies tänne kirjoittelee.
Tykkään mutta mä olen super Mariossa Luigi kun pelataan kaksinpeliä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies haluaa passaavan seksinuken naisesta itselleen. Joka muuta väittää niin valehtelee tai vaimo kyttää vierestä mitä se oma mies tänne kirjoittelee.
Kilttimies jaksaa selitellä ettei ole samanlainen. Anna tuolle työpaikka ja rahaa tulos on tismalleen sama.
No jaa, en oo tullu ajatelleeks.. Mut tietynlainen järki pitää olla.. Kukaan järkevä mies ei oikeesti tykkää mistään bimbo blondista vaikka monet niin kuvittelevatki, se on aina se yksinkertasin lihapulla mies kuka näistä tykkää.. Musta naisen pitää omaa tietynlainen iso kuva kaikkeen, että osaa siis pohtia ja mietiskellä asioita laidasta laitaan... Mulle mikään muu ei oo pahin turn off ku sellane pönttö likka kuka ei osaa oikee sanoo mihkää mitää...
M30 lampaiden suojeluskoira.
kirjanörtti, klassinen musiikki -nörtti, klassikko elokuva -nörtti, taide -nörtti. Noi on ne hotimmat.
Jos ei ole sellainen kiusallinen papupata-autisti.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan naiset ajattelee niin, että onpas komea mies, mutta ei kelpaa, kun on nörtti. Miehille on ihan sama, kunhan on riittävän nätti.
Juu, miehille ihan sama, kunnes se avaa nätin suunsa.
Vierailija kirjoitti:
No jaa, en oo tullu ajatelleeks.. Mut tietynlainen järki pitää olla.. Kukaan järkevä mies ei oikeesti tykkää mistään bimbo blondista vaikka monet niin kuvittelevatki, se on aina se yksinkertasin lihapulla mies kuka näistä tykkää.. Musta naisen pitää omaa tietynlainen iso kuva kaikkeen, että osaa siis pohtia ja mietiskellä asioita laidasta laitaan... Mulle mikään muu ei oo pahin turn off ku sellane pönttö likka kuka ei osaa oikee sanoo mihkää mitää...
M30 lampaiden suojeluskoira.
"Hullu jos tyhmästä huolisit, ikävään sen rinnalla kuolisit", tietää vanha kansanlaulukin!
Kyllä pitää, jos nainen on nätti.