Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinit ajaa pyörillä ilman valoja ja hilluu mustissa vaatteissa ilman heijastimia. Jos vanhemmat ostaa heijastimen se otetaan irti ja laitet...

Vierailija
21.10.2022 |

Oma turvallisuus ei tunnu kiinnostavan.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on aina tehty ja näin tullaan aina tekemään.

Get over it.

Vierailija
2/39 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonvalinta toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuritta kasvaa, kuniatta kuolee! Vika on kasvattajassa!Älä yhtään syytä teiniä!

Vierailija
4/39 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kätevää sumuttaa hiuksiin kun ovat liikenteessä ilman heijastimia.

https://www.motonet.fi/fi/tuote/466537/Heijastava-maali-elaimille-200-ml

Vierailija
5/39 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineillä on aina joku outo nou-nou. Joskus ei käytetä kovalla pakkasella sukkia, joskus ei käsineitä tai päähinettä. Jotkut hiton mielipidejohtajat keksivät näitä järjenvastaisia juttuja.

Vierailija
6/39 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on aina tehty ja näin tullaan aina tekemään.

Get over it.

Ei ole tuoksan 70-luvun jälkeen muuttunut.

Vierailija
7/39 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joka ikäluokassa löytyy näitä mustia ilman heijastimia. Niitäkään pimeitä koiria mustien taluttimien päässä näy.

Vierailija
8/39 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku hyppää mustissa vaatteissa ilman heijastinta autoni alle niin pystyn kyllä elämään asian kanssa -en sure itsemurhakandidaatin hölmöilyjen takia.

Ehkä helppo sanoa näin ennen kuin oikeasti keulan alle jysähtää teini.

Itse ottaisin varmaan raskaasti. Ja syyhän on autoilijan jos tämä tapahtuu suojatiellä.

Vierailija
9/39 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teini osti itse heijastinvaljaat. Kulkee omia polkujaan muutenkin verrattuna keskivertoteiniin.

Vierailija
10/39 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ei ole pelkkien teinien ongelma. Aikuisiakin näkyy kokomustissa ilman heijastimen heijastinta.

Vierailija
11/39 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun teini osti itse heijastinvaljaat. Kulkee omia polkujaan muutenkin verrattuna keskivertoteiniin.

Palstan kielellä, sun teini ei ole lammas. Hyvä niin. Sano hälle että peukutin.

Vierailija
12/39 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko syy vaatevalmistajien? Takkeihin ei enää laiteta heijastimia. Miksi?

Vierailija
13/39 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on lapsia ja heitä pitää jonkin verran ymmärtää, he ovat keskenkasvuisia ja sen takia tekevät tyhmyyksiä. Niitä aikuisia, jotka kulkevat ilman heijastinta en ymmärrä yhtään. Itse sain sätkyn kun auton eteen ajoi teini pyörällä, selasi samalla kännykkää. Onneksi mulla oli hiljainen vauhti niin ehdin jarruttaa ajoissa, ei tullu vahinkoja tällä kertaa. Ihan hirveetä silti.

Vierailija
14/39 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on lapsia ja heitä pitää jonkin verran ymmärtää, he ovat keskenkasvuisia ja sen takia tekevät tyhmyyksiä. Niitä aikuisia, jotka kulkevat ilman heijastinta en ymmärrä yhtään. Itse sain sätkyn kun auton eteen ajoi teini pyörällä, selasi samalla kännykkää. Onneksi mulla oli hiljainen vauhti niin ehdin jarruttaa ajoissa, ei tullu vahinkoja tällä kertaa. Ihan hirveetä silti.

Ymmärrän tunteesi. Autosi olisi voinut kolhiintua.

Vierailija
15/39 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama talvi sitten osuin onnettomuuspaikalle. Hälytysajoneuvot eivät olleet vielä paikalla. Paljon ihmisiä oli siihen jäänyt katsomaan tilannetta. Ihminen mustissa vaatteissa makasi tienpientareella ja hänen tavaransa sikin sokin keskellä autotietä. Hän oli jäänyt suojatiellä auton alle. Se näky jäi mieleeni. Myöhemmin luin lehdestä ettei hän valitettavasti selvinnyt :(

Vierailija
16/39 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa teini autoon apukuskin paikalle ja käytte illalla autoilemassa niin paremmin hahmottaa kuinka jalankulkijat näkymättömiä ilman heijastimia! Yksi hiassa killuva heijastin ei kovin näkyväksi vielä tee.

Vierailija
17/39 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama talvi sitten osuin onnettomuuspaikalle. Hälytysajoneuvot eivät olleet vielä paikalla. Paljon ihmisiä oli siihen jäänyt katsomaan tilannetta. Ihminen mustissa vaatteissa makasi tienpientareella ja hänen tavaransa sikin sokin keskellä autotietä. Hän oli jäänyt suojatiellä auton alle. Se näky jäi mieleeni. Myöhemmin luin lehdestä ettei hän valitettavasti selvinnyt :(

Ollessani yläasteella 80-luvun lopulla, olin kerinnyt jo koulun pihalle kun jonkinmatkan päästä kuului erikoisen kova sellainen kolahdus tai pamahdus, piti ihan lähteä katsomaan ja joku mummo oli jäänyt kuorma-auton alle ja kuollut siihen paikkaan. Eikä ollut kaunis näky kun nostivat vahingoittuneen ruumiin ambulanssiin...

Kuorma-auton keulapellissä tuulilasin alapuolella (nokaton Mersun kuorma-auto) pään kokoinen lommo.

Tämä tapaus jäi mieleeni varmaan loppuiäksi.

Vierailija
18/39 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollessani yläasteella 80-luvun lopulla, olin kerinnyt jo koulun pihalle kun jonkinmatkan päästä kuului erikoisen kova sellainen kolahdus tai pamahdus, piti ihan lähteä katsomaan ja joku mummo oli jäänyt kuorma-auton alle ja kuollut siihen paikkaan. Eikä ollut kaunis näky kun nostivat vahingoittuneen ruumiin ambulanssiin...

Kuorma-auton keulapellissä tuulilasin alapuolella (nokaton Mersun kuorma-auto) pään kokoinen lommo.

Tämä tapaus jäi mieleeni varmaan loppuiäksi.

No oliko sillä heijastin?

Vierailija
19/39 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että kun heijastimia on nykyään niin monenlaisia, niin edes jonkinlainen heijastin kelpaisi. Toista se oli 80-luvulla, kun oli vain kolisevia hakaneulalla kiinnitettäviä heijastimia, jotka mainostivat Osuuspankkia tai KOP:ia.

Vierailija
20/39 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on pimiää tyyppiä kaduilla. Sakon paikkahan se on. Sais polliisi ruveta sakottaan näitä vatipäitä. Siinä jää jalankulkija/pyöräilijä kakkoseksi kun auton alle jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi