Kuuluuko hierontaan aina flirttailu
Kuuluuko hierontaan aina flirttailu?
Mieshierojani flirttailee minulle melko selkeästi. Tekeekö tätä kaikille vai voinko olla imarreltu?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu koskaan, vaan on hierojalta epäasiallista käytöstä. Sinä et sitä huomaa, vaan koet imarteluksi.
Mikä siinä on epäasiallista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu koskaan, vaan on hierojalta epäasiallista käytöstä. Sinä et sitä huomaa, vaan koet imarteluksi.
Mikä siinä on epäasiallista?
Asiat lipsahtavat ennenpitkää siihen että kädet eksyy vääriin paikkoihin.
Ihminenhän se hierojakin on. Jos näkee sinut viehättävänä,niin miksi ei saisi flirttailla?
Pakkohan se on vähän pehmittää ennenkuin survaisee sisään.
Vierailija kirjoitti:
Ihminenhän se hierojakin on. Jos näkee sinut viehättävänä,niin miksi ei saisi flirttailla?
No niin, ei tämä siis haittaa. Pohdin vain, että onko ihan yleinenkin asiakkaan "sitouttamiskeino" vähän flirttailla naisasiakkaille?
Kyllä minun hierojani osaa flirttailla. Ei ahdistele, mutta kuuntelee, kehuu vartaloa ja kertoo itsestään jne. Ei se haittaa, kun osaa pitää rajat, ei ahdistele eikä ne kädet eksy minnekään. Uskon, että tekee samaa kaikille.
Omituinen kysymys, eikö tuo ole hierojan ammatin aliarvioimista, jos kyselet noin tyhmiä?? Tai sit olet itse harvinaisen yksinkertainen.