Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua pelottaa että olen masentumassa... :/

Vierailija
21.10.2022 |

Mikään ei tunnu enää miltään. En jaksa innostua enää mistään muusta kuin nukkumisesta... Työhön liittyvät asiat ahdistaa ja vetää mielen matalaksi. Mua itkettää ja mun on vaikea hengittää. Kaveri suuttuu kun en jaksa nähdä. Mua ahdistaa, että vaikka kaikki on periaatteessa hyvin, en ole onnellinen. Mun elämästä puuttuu elämänilo kokonaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko tuota on jatkunut?

Vierailija
2/11 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas toisinpäin-masentaa että oon pelottumassa. (siis että oon pelkur omaksi haitaksi asti)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi surku. Ootko syksyisin enemmän allapäin vai nyt pelkästään?

Vierailija
4/11 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko tuota on jatkunut?

Joitain viikkoja mutta se pahentuu koko ajan. Esim nuo hengitysvaikeudet ovat alkaneet nyt ja nekin lisää ahdistusta mun fyysisestä terveydestä... Aloitin oman alan töissä syksyllä ja huomasin että tää ei oo ollenkaan mun juttu. Mua ahdistaa mennä joka päivä töihin ja ahdistaa että mun työelämä tulee olemaan tätä hamaan tappiin saakka :( kavereitakaan mun ei huvita nähdä. Tai ei se siitä ole. Mulla ei ole energiaa siihen. Olen niin loppu etten jaksa. Oon vaan himassa ja itken ja nukun. Muuhun en pysty. Ap

Vierailija
5/11 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi surku. Ootko syksyisin enemmän allapäin vai nyt pelkästään?

En oo ennen ollut tällä tavalla... :( Ap

Vierailija
6/11 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt BDI-testiä?

Vierailija
7/11 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sitten lääkäriin

Vierailija
8/11 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysmasennus?

Hienoa, että olet itse havahtunut tilanteeseen. Kerro ystävällesi rehellisesti, missä mennään. Jos hän on välittävä ystävä, hän tukee sinua. :) Älä jää yksin!

Jos et jaksa mitään ylimääräistä, ei tarvitse jaksaa. Anna itsellesi lupa levätä. Ja ennen kaikkea, kerro ystävällesi ja perheellesi sekä olotilan jatkuessa hae apua lääkäristä.

Vierailija
9/11 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt BDI-testiä?

Joo sain siitä 23 pistettä... Just lievän ja keskivaikean masennuksen välimaastoon menisi. En näe että mun tilanne on vielä niin paha, mutta pelkään että se vielä menee sinne. En oo koskaan ollut näin tyytymätön ja alakuloinen kuin nyt. Vapaapäivänä itken ja makaan sängyssä ja saan hengitysvaikeuksia kun edes mietin tulevaa työpäivää. Pelottaa :/ Ap

Vierailija
10/11 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢

Ap

Tää en ole minä, mulla ei oo lääkitystä mihinkään. Opiskeluaikoina luulen mulla olleen burn out, mutta sitä ei diagnosoitu, koska en hakenut siihen apua. Mutta kiitos trolli että pyysit vertaistukea, sitä mäkin tarviin. Ap

Vierailija
11/11 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢

Ap

Tää en ole minä, mulla ei oo lääkitystä mihinkään. Opiskeluaikoina luulen mulla olleen burn out, mutta sitä ei diagnosoitu, koska en hakenut siihen apua. Mutta kiitos trolli että pyysit vertaistukea, sitä mäkin tarviin. Ap

Sulla ei ole hoitosuhdetta? Luuletko että työterveyshuollon kautta saisit apuja? Varhainen puuttuminen voi olla hyvästä ettei pahene...🍁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi