Coca Cola on pahaa
Miksi se on niin suosittua? ostin vaihteeksi ja totesin että se maistuu pahalta, ei oikein miltään ja metalliselta.
Kommentit (20)
Coca cola on vessan pöntön pesuainetta. Pilaa hampaat ja elimistön, jos sitä juo. En ymmärrä, miksi mies ostaa sitä pe teineille. :(
Cokis on ihan paskaa, mutta Pepsi Max on ihanaa.
Molemmilla lähtee ruoste lapiosta nätisti. Siihen käytän
Tiesittekö, että myös pyllyllä voi syödä ja juoda.
Coca cola on tosiaan wc pöntön pesuaine, jos tavalliset fairit eivät auta. Pullo kaadetaan yöksi pyttyyn.
Rishi Sunak ja Elon Musk pitää kolasta. Elon lopettaa twitterin ja palauttaa kola-juoman vanhan reseptin.
Vierailija kirjoitti:
Yks keino pelastaa ihmisen kuolemalta hyvin pitkään jos joutuu olee pikkuveneessä haaksirikon jälkeen päiväkausia tropiikissa. Bear gryll teki niin että laitto imuputken merestä persuuksinsa ja sinne tuli vettä. suola jäi perseeseen mutta keho nesteytyi ja imi sitä vettä itseensä.. silleen sai haaksirikkoinen vettä juotavaksensa. Ainakin sai lisäaikaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Coca cola on vessan pöntön pesuainetta. Pilaa hampaat ja elimistön, jos sitä juo. En ymmärrä, miksi mies ostaa sitä pe teineille. :(
Itse juon noin 10 litraa viikossa, joskus enemmän. Edellisestä verikokeesta sain kehut loistavista geeneistä, kun kaikki arvot erinomaiset. Tiedä siitä, mutta kun liikkuu paljon, niin ei pääse lihomaan ja näköjään pysyy veriarvotkin kohdallaan, vaikkei terveellisesti söisi/joisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse juon noin 10 litraa viikossa, joskus enemmän. Edellisestä verikokeesta sain kehut loistavista geeneistä, kun kaikki arvot erinomaiset. Tiedä siitä, mutta kun liikkuu paljon, niin ei pääse lihomaan ja näköjään pysyy veriarvotkin kohdallaan, vaikkei terveellisesti söisi/joisikaan.
Pakonomainen kolajuomien litkiminen antaa kyllä ihmisestä luonnehäiriöisen vaikutelman. Onhan näitä, velipoikani ja muutama tuttu. Yhteinen tekijä on huono elämänhallinta, ja muutakin pakonomaista käyttäytymistä. Ja se että pitävät itseään hyvin erinomaisina. Voi olla - itse pidän heihin etäisyyttä kun en jaksa kuunnella ikuista jankkaamista asiasta tai toisesta.
Joo pepsi on psaaljon parempaa.
Ja light-juomista Max on parasta. Itse asiassa jossain testissö coca light jäi viimeiseksi ja Pepsi max voitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks keino pelastaa ihmisen kuolemalta hyvin pitkään jos joutuu olee pikkuveneessä haaksirikon jälkeen päiväkausia tropiikissa. Bear gryll teki niin että laitto imuputken merestä persuuksinsa ja sinne tuli vettä. suola jäi perseeseen mutta keho nesteytyi ja imi sitä vettä itseensä.. silleen sai haaksirikkoinen vettä juotavaksensa. Ainakin sai lisäaikaa hyvin.
Ydinsodastakin selviää aina torakat ja Bear Grylls.
ei ki ryssäbotti
siel ei cocist taid ol
hyve nii
juo sit rysskuraa vaa rauhas ja nautis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakonomainen kolajuomien litkiminen antaa kyllä ihmisestä luonnehäiriöisen vaikutelman. Onhan näitä, velipoikani ja muutama tuttu. Yhteinen tekijä on huono elämänhallinta, ja muutakin pakonomaista käyttäytymistä. Ja se että pitävät itseään hyvin erinomaisina. Voi olla - itse pidän heihin etäisyyttä kun en jaksa kuunnella ikuista jankkaamista asiasta tai toisesta.
Kovastipa olet kerännyt samanlaisia tuttuja ympärillesi. Kertoo kyllä paljon sinusta. Ei hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Joo pepsi on psaaljon parempaa.
Ja light-juomista Max on parasta. Itse asiassa jossain testissö coca light jäi viimeiseksi ja Pepsi max voitti.
Höpö, höpö. Coca Cola Zero on parasta. Sitä Joulupukkikin juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovastipa olet kerännyt samanlaisia tuttuja ympärillesi. Kertoo kyllä paljon sinusta. Ei hyvää.
Ihan totta? Miten niitä lähisukulaisia sinä sitten valitset?
Miten voi joku olla kiinnostunut maustetusta ja värjätystä sokerivedestä?? Sairasta...
Vierailija kirjoitti:
Coca cola on tosiaan wc pöntön pesuaine, jos tavalliset fairit eivät auta. Pullo kaadetaan yöksi pyttyyn.
Joissakin kolajuomissa on pieni määrä fosforihappoa, joka on mieto orgaaninen happo. Poistaa ruostetta ja kalkkia (hampaat) siinä missä murskatut raparperinlehdetkin, joissa oksaalihappoa.
Pysyhän kossussa. Edistää terveyttä, poistaa estoja ja samanhenkisiä kavereita löytyy pilvin pimein.
En ole ikinä edes maistanut.