Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntematon 046-alkuinen numero soitti, fonectan mukaan PI ja paikkakunnan sairaalan lyhenne

Vierailija
21.10.2022 |

Kysymys kuuluu mitä tuo PI tarkoittaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastasin kerran tuntemattomaan numeroon, oli vain intuitio että pitää vastata. Soittaja oli puolituttu, joka oli kaivellut numeroni Fonectasta, lähisukulaiseni naapuri joka oli mulle lähinnä kouluajoilta tuttu ja hän kertoi, että lähisukulaiseen ei saa kukaan yhteyttä ja naapurit on huolissaan. Saatiin ambulanssi sekä poliisit paikalle ja aiheellista oli, neuvoin poliisille miten pääsee sisälle. Kiireellisen sairaalahoidon tarve oli. 

Vierailija
22/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vastasin kerran tuntemattomaan numeroon, oli vain intuitio että pitää vastata. Soittaja oli puolituttu, joka oli kaivellut numeroni Fonectasta, lähisukulaiseni naapuri joka oli mulle lähinnä kouluajoilta tuttu ja hän kertoi, että lähisukulaiseen ei saa kukaan yhteyttä ja naapurit on huolissaan. Saatiin ambulanssi sekä poliisit paikalle ja aiheellista oli, neuvoin poliisille miten pääsee sisälle. Kiireellisen sairaalahoidon tarve oli. 

Höpö höpö, joku myyjä kuitenkin olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

045 ja 046 alkuiset numerot ovat kaikki huijarien, puhelinmyyjien ja alamaailman käytössä.

Höpö höpö, ihan normaaleja numeroita ovat. 

Vierailija
24/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukasoitti.fi kirjoita tuo puhelinnumero sivuston hakukenttään ja katso mitä kommentteja näkyy.

Vierailija
25/26 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

045-alkuiset numerot ovat ihan tavallisia elisan liittymiä, 046-alkuinen voi viitata prepaidiin, mutta tämäkään ei ole sääntö. 

Vierailija
26/26 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantajat ja jossain tapauksessa työnantajat tarkastavat luottotiedot Suomen Asiakastieto Oy:ltä. Rikosrekisteritiotteen taas saa perustellulla syyllä ORK:lta. Onneksi Suomessa ei ole vielä ajauduttu siihen pisteeseen, että vuokralaisten ja työnhakijoiden taustat kartoitetaan puhelinnumeron perusteella.