Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntematon 046-alkuinen numero soitti, fonectan mukaan PI ja paikkakunnan sairaalan lyhenne

Vierailija
21.10.2022 |

Kysymys kuuluu mitä tuo PI tarkoittaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaus

Vierailija
2/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap soita takaisin? Oletko syrjäytynyt uusavuton?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ap soita takaisin? Oletko syrjäytynyt uusavuton?

Olen.

Vierailija
4/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu. Viestiä tulee kyllä perään jos jotain tärkeää.

Vierailija
6/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sittenkin P ja L. Voiko olla poliklinikka?

Vierailija
7/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuossa tapauksessa soittanut sairaalan vaihteeseen ja kysynyt mihin yksikköön ko. numero kuuluu.

Vierailija
8/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vastannut siihen puheluun kuten normaalit ihmiset tekevät, niin tietäisit kuka soitti, ja millä asialla.

Vierailija
9/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No odotatko sä puhelua sairaalasta? Ei kai sieltä soitella, jos et ole jostain terveyteen liittyvästä syystä itse ollut sinne yhteydessä?

Vierailija
10/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit vastannut siihen puheluun kuten normaalit ihmiset tekevät, niin tietäisit kuka soitti, ja millä asialla.

Ei todellakaan kannata vastata tuntemattomiin numeroihin.

Vierailija
11/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö olet 24/7 kännykkä kädessä ja kykenevä minä hetkenä tahansa vastaamaan puheluihin? Minusta se on kyllä vähemmän normaalia kuin se, että aina ei voi vastata.

Vierailija
12/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No odotatko sä puhelua sairaalasta? Ei kai sieltä soitella, jos et ole jostain terveyteen liittyvästä syystä itse ollut sinne yhteydessä?

Voi soittaa myös siinä tapauksessa, että omainen (puoliso, lapsi, äiti/isä tms) on saanut yllättäen sairaskohtauksen tai joutunut onnettomuuteen. Eli jos on jonkun läheisensä tiedoissa merkitty lähimmäksi omaiseksi tai yhteyshenkilöksi, silloin sairaalasta voi tulla soitto. 

Vierailija
13/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksei kannata?? En ole koskaan ymmärtänyt näitä jotka ei vastaa. Voi olla mukava tai tärkeä asia.

Aktivoi Robinson-rekisteri jos myyjiä pelkäät.

Ei-toivottuun puheluun voi sanoa "ei kiitos". Aikaa tuhlautuu vähemmän kuin tänne vauva-palstalle kirjoittamiseen!

Vierailija
14/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa P1 on akuutti psykoosiosasto

Vierailija
15/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En odota, enkä tietääkseni ole kenenkään lähiomainen.

Vierailija
16/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

045 ja 046 alkuiset numerot ovat kaikki huijarien, puhelinmyyjien ja alamaailman käytössä.

Vierailija
17/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhelimessani tuntematon numero tai numeroa ei näy.En vastaa. Minua ei jää edes vaivaaman kuka soitti.

Vierailija
18/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä vähemmän soittaa niihin takaisin. Tiedä minkä huijauksen sillä vaan aktivoi.

Vierailija
19/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun puhelimessani tuntematon numero tai numeroa ei näy.En vastaa. Minua ei jää edes vaivaaman kuka soitti.

Sama. Jos ihminen ei osaa laittaa viestiä niin omapahan on häpeänsä.

Vierailija
20/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En odota, enkä tietääkseni ole kenenkään lähiomainen.

Onko sulla naimattomia sukulaisia? Mä sain vasta pari kk sitten tietää, että olen merkitty vanhimman veljeni lähiomaiseksi. Olen aina luullut, että toinen veli on, kun minä olen nuorin. Mutta veljellä oli ihan perusteltu syy: Toinen veli on paljon työmatkoilla ja minut on hädässä helpompi saada kiinni. Sitten on sekin mahdollisuus että sairaalassa on väärä numero. Mulle soiteltiin yhdestä palveluyksiköstä kolme kertaa äitini tekemisistä, oli jätetty vastaajaan kun olin koulussa ja en voinut vastata. Mutta kun mulla äiti oli ollut siinä vaiheessa jo monta vuotta kuolleena, eikä minulla ollut mitään yhteyksiä ko. paikkakunnalle, kukaan sukulainen ei ollut ikinä siellä asunut. Joku oli vaan kirjannut lähimmän omaisen väärin, sillä kyllä se mun numero heillä oli. Mulla oli kuitenkin numeroni ollut jo vuosikausia, joten ei voinut olla kenenkään vanha numero.