Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko itsetehdyt (aikuisten tekemät) joulukortit kivoja?

Vierailija
21.10.2022 |

Moni askartelee ja piirtää itse joulukortteja, vaikka työn jälki ei ole millään tavalla ammattilaisen tasoista tai mainittavan hienoa vaan harrastelijan näperrys. Onko sinun mielestä ne silti kivoja (saada)?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin masentunut tämän asian takia. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢

Ap

Mikä h i t t o  sua oikein vaivaa? Häivy muualle spämmäämään täältä vauvapalstalta. 

Vierailija
62/65 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan joka joulu (aikuiselta) siskontytöltä itse tehdyn kortin, hän siis harrastaa maalaamista ja on oikeasti siinä aika taitava. Tällaisia kortteja kyllä arvostan. Puolitutuilta en ole koskaan saanut itsetehtyjä kortteja vaan niitä valmiita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen vuosi sitten askartelin kortteja jossa joulupukki kuolee eri tavoin...

Sitten lähettelin ne sukulaisille ja oli siinä naurussa pitelemistä kun soittelivat ja kauhistelivat korttien hienoa toteutusta.

Eräässä kortissa Punakuono vahingossa selvästi pukin sarvilla.

Yhdessä pukki tippuu reestä terävien piikkien päälle.

Toisessa pukki saa burn outin pukintyöstä ja päättää päivänsä haulikolla.

Vierailija
64/65 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus askartelen itse kortteja, koska ajattelen, että se on mielenkiintoisempaa vastaanottajalle, kun ei tule joka joulu kaupasta ostettua korttia.

Vierailija
65/65 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä miten on askarreltu. Joku sellainen, mihin on liimattu askartelukaupan kuviopaperi ja tekstitarra, ei oikeastaan eroa ostokortista. Joka tapauksessa suurin osa niistä menee roskiin joulun jälkeen.