Saatko luonnolliset kulmakarvasi piiloon meikap faundeissönillä? Minä en
Saatko luonnolliset kulmakarvasi piiloon meikap faundeissönillä? Minä en.
Kommentit (8)
Pidin ihan itsestäänselvyytenä, että ne saa piiloon meikillä. Yllätyin, kun ei saanutkaan. Olisin halunnut kokeilla kulmakarvatonta lookia.
Vierailija kirjoitti:
Pidin ihan itsestäänselvyytenä, että ne saa piiloon meikillä. Yllätyin, kun ei saanutkaan. Olisin halunnut kokeilla kulmakarvatonta lookia.
Mun yksi maskeeraajaksi opiskellut kaveri laittoi kerran mulle sellaista kulmavahaa kulmakarvojen päälle ja siihen meikkivoiteen, ja sittenkin ne näkyivät, vaikka mulla oli ohuet millarikulmat. Toki on olemassa jytympiä keinoja niiden peittämiseen kuin tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun yksi maskeeraajaksi opiskellut kaveri laittoi kerran mulle sellaista kulmavahaa kulmakarvojen päälle ja siihen meikkivoiteen, ja sittenkin ne näkyivät, vaikka mulla oli ohuet millarikulmat. Toki on olemassa jytympiä keinoja niiden peittämiseen kuin tuo.
Tiedän tuon kikan. Kuvittelin vain, että meikkivoide riittäisi peittämään karvat, ja yllätyin, kun ei se riittänytkään. Minulla ei kuitenkaan ole halua mennä kulmakarvattomana ihmisten ilmoille, joten tuskin jaksan vaivautua hommaamaan kaikenlaisia tarvikkeita vain kotikokeiluja varten.