Vuokranantaja alensi vuokraa 150 €/kk
Uhattiin muuten lähteä. Kyllä kannattaa vaatia alennuksia nyt.
Kommentit (14)
Taisitte luvata lihallisia palveluksia vuokranalennuksen vastineeksi.
Hienoa meille vuokratalon yhtiöltä tuli vuokran korotus lappu v.2023.tänään.
Jos maksaa aina vuokran ajallaan ja on muutenkin mukava niin vuokranantaja voi joustaa vuokrassa. Ei se satanen paljoa tunnut jos asunto on velaton.
niin varmaan ja seuraavaksi häätö?
Sähkölämmitteisiä omakotitaloja saa landelta ilman vuokraakin. Vuokrana toimii lämmityksen ylläpitäminen vuokralaisen laskuun.
Ei tuo tavatonta ole.
On paljonkin kämppiä joissa on ylihintaiset vuokrat.
Suurin osa vuokrista on sidottu elinkustannusindeksiin. Nykytasolla korotukset nostavat vuokria yli markkinahintojen. Esimerkiksi vuokra nousee +7% kun yleinen vuokrataso laskee.
Omasta vuokrastakin jouduttaneen vähän neuvottelemaan kun on vuokrankorotuksen aika.
mun vuokrananta alensi hesassa 850e vuokraa ku sanoi niinku et sit niinku mä niinku sillai et niinku löhden jos niin ku ei niinku vuokra niinku alene ja nyt mun vuokranantaja maksaa mulle 35 egee kuussa et asun siinä 🥰
-150 € = blowjob kerran viikossa ? Vai ?
Ihan varmasti alensi nyt kun vastikkeet nousevat.
Noin hienosti NewSec hoitaa homman, olen aina sanonut että, siellä se paras asujaimisto ja isännöinti on. Kannattaa valita aina kohde johon liittyy NewSec!
Vierailija kirjoitti:
Noin hienosti NewSec hoitaa homman, olen aina sanonut että, siellä se paras asujaimisto ja isännöinti on. Kannattaa valita aina kohde johon liittyy NewSec!
Pöljä, ei isännöitsitoimisto määrittele vuokraa. Ja se on muuten ihan Newsec.
Itse olen ihan työtön ja köyhä aikuinen, mutta joudun asumaan vanhan ja sairaan sukulaiseni luona kun tuloni eivät riitä vuokraan.
Kohta kun kaikki myy paniikissa asuntojaan, niin pitäähän heidänkin jossain asua, eli vuokrallehan se sitten menevät.