Voiko mies olla kiinnostunut, jos ei viestittele tapaamisten välissä?
Eli miehellä on lapsi joka toinen viikko, eikä koskaan laita sillä viikolla mitään viestiä. Ollaan nähty nyt neljä kertaa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kovin kiinnostunut, ei ainakaan ihastunut. Mutta tämä vain oma kokemukseni ja lisäksi riippuu myös todella paljon mitä itse haluat tai odotat mieheltä suhteessa. Itse en olisi tyytyväinen noin vähään huomioon.
Samoin ajattelen minäkin ja joka toisen viikon hiljaisuus olisi omituista.
En välttämättä jatkaisi.
Onhan ap kanssa hiljaa
Mies vastaa kyllä heti jos itse laitan viestiä. Ei siis ghostaa, mutta lapsiviikolla ei itse oma-aloitteisesti viesittele. Laittaa heti viestiä kun lapsi menee äidilleen, että nähtäisiinkö.
Eli viestittelyssä on aina viikon tauko, jolloin ei kuulu pihaustakaan? Joo, ei, mies ei välitä sinusta oikeastaan ollenkaan. Jos mies olisi oikeasti kiinnostunut, niin hän kyllä ehtisi oikein hyvin laittamaan viestiä ja soittamaan.
Em minäkään ole viestitteijätyyppiä. Alkuvaiheessa en kauheasti jaksa viestitellä vaikka kiinnostaa. Mieluiten tapaan ja juttelen siinä. Sitten kun olen kunnolla ihastunut niin laittelen kyllä jotain pientä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Mies vastaa kyllä heti jos itse laitan viestiä. Ei siis ghostaa, mutta lapsiviikolla ei itse oma-aloitteisesti viesittele. Laittaa heti viestiä kun lapsi menee äidilleen, että nähtäisiinkö.
No itsepä hommaa katsot. Olette aika erilaisissa elämäntilanteissa ja miehen elämä ei tuosta ilmeisesti lähivuosina tule muuttumaan.
Olette nähneet neljä kertaa, mutta kuinka pitkän ajan kuluessa näkemiset olivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itsepä hommaa katsot. Olette aika erilaisissa elämäntilanteissa ja miehen elämä ei tuosta ilmeisesti lähivuosina tule muuttumaan.
Olette nähneet neljä kertaa, mutta kuinka pitkän ajan kuluessa näkemiset olivat?
Tottaha tuo on. Mietin, että jaksanko itse lapsettomana tuota kuviota. Ekalla viikolla nähtiin kaksi kertaa ja sitten nuo parit kerrat viikon hiljaisuudella. pl. se, kun mä tein aloitteen viestittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Em minäkään ole viestitteijätyyppiä. Alkuvaiheessa en kauheasti jaksa viestitellä vaikka kiinnostaa. Mieluiten tapaan ja juttelen siinä. Sitten kun olen kunnolla ihastunut niin laittelen kyllä jotain pientä päivittäin.
Miksi alapeukut? Me ihmiset ollaan erilaisia. Mä pyrin heti sopimaan uuden tapaamisen enkä tykkää näpytellä viestejä.
Mulla on näppäinkapula ja vihaan tekstailua.
Soita jos on asiaa.
Itse ehdin puhua jutut kun tavataan.
Muulloin on muutakin tekemistä.
Olet kyllä mielessä vaikka en sitä koko ajan toitottaisikaan.
Tämä on miehen normaali.
Ymmärrän hyvin, että hän hoitaa lapsensa yksin. Hänen muu elämä näyttää pysähtyvän, kun lapsi tulee hänen luokseen. Voisi sitä vähän edes pitää yhteyttä myös lapsen läsnäollessa. Ei jatkoon.
Unelma mies jos ei viestittele tapaamisen välissä.Itse naisena en inhoa mitään muuta kuin ihmisten viesti maailmaa ja maratooni puheluita. Puhelimessa voi sopia tapaaminen ja kasvotusten sitten puhua.
tuttavalla samassa tilanteessa mies oli lapsiviikon exän kanssa tekemisissä, kun ovat "hyvissä välein". Eli mies oli exän liekassa koko viikon ja leikki perhettä sen kanssa. väliviikoilla sitten seksiä tuttavani kanssa. tuttavani oli pelkkä laastari.
Jos kohtelee naista kuin tähteä, saa kiitokseksi fanin kohtelun. Tästä oppineena olen todella viileä naisia kohtaan ja saan itse parempaa kohtelua koska ne ajattelee että olen korkeammalla asteikossa kuin ne, ja yrittävät miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, että hän hoitaa lapsensa yksin. Hänen muu elämä näyttää pysähtyvän, kun lapsi tulee hänen luokseen. Voisi sitä vähän edes pitää yhteyttä myös lapsen läsnäollessa. Ei jatkoon.
Näin, siinä menee minuutti, kun kirjoittaa jonkun mukavan lyhyen viestin. Se aika ei ole lapselta pois.
Koska aikaa on kulunut muutama viikko ja meno on tuollaista tuhertamista, niin en jäisi odottamaan, vaan jatkaisin matkaa. Kaikkea hyvää sille isille, mutta ehkä aika oli väärä tai sitten joku muu tökki.
Kiinnostusta ei riitä. Aikaa kyllä olisi ollut ihan riittämiin. Ei siinä olisi tarvinnut laittaa kuin vaikka iltaisin nukkumaan mennessä viestin, että "olet ajatuksissani, nuku hyvin" tai jotain omaan suuhun sopivaa, mutta jos mitään ei kuulu, niin ei kyllä kuulosta siltä, että kovin ihmeellisiä tunteita olisi liikkeellä.
En jäisi kotiin odottelemaan seuraavaa viestiä sitten joskus, vaan unohtaisin koko jutun.
Neuvoisin hankkimaan sellaisen koiran joka tuijottaa sinua koko ajan ja läähättää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on näppäinkapula ja vihaan tekstailua.
Soita jos on asiaa.
Itse ehdin puhua jutut kun tavataan.
Muulloin on muutakin tekemistä.
Olet kyllä mielessä vaikka en sitä koko ajan toitottaisikaan.
Tämä on miehen normaali.
Et ole ollut tarpeeksi kiinnostunut kenestäkään, jos et vaivaudu tuon enempää.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostusta ei riitä. Aikaa kyllä olisi ollut ihan riittämiin. Ei siinä olisi tarvinnut laittaa kuin vaikka iltaisin nukkumaan mennessä viestin, että "olet ajatuksissani, nuku hyvin" tai jotain omaan suuhun sopivaa, mutta jos mitään ei kuulu, niin ei kyllä kuulosta siltä, että kovin ihmeellisiä tunteita olisi liikkeellä.
En jäisi kotiin odottelemaan seuraavaa viestiä sitten joskus, vaan unohtaisin koko jutun.
Tälle olisi sitten naurettu yhdessä facebookin naistenhuoneella ja täällä.
Sen huomaa, kun mies on kiinnostunut. Kiire yms. on huono tekosyy. Tärkeisiin asioihin on aina aikaa ja lyhyen viestin ehtii aina jossain välissä lähettää. Vaikuttaa siltä, että mies ei ole kovin kiinnostunut.
Jos ap haluaa jotain muuta kuin kevyen tapailusuhteen, niin ehkä kannattaa unohtaa tämä mies.
Vierailija kirjoitti:
No me ollaan vasta tavattu eikä olla edetty esim. seksiin. sillä mietin, että jos se tuosta muuttuisi. Ollaan nähty vasta 4 kertaa. Ap
Eiköhän tässä jo tullut se syy miksi ei paljoa kuulu.
Samoin ajattelen minäkin ja joka toisen viikon hiljaisuus olisi omituista.
En välttämättä jatkaisi.