Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö minun olla huolissani? Olenko turhaan mustasukkainen?

Vierailija
20.10.2022 |

Ja ihan ensin sanon tähän, että en provoile, vaan kysyn sen vuoksi muiden mielipiteitä täällä, koska minulla ei ole sellaista läheistä ihmistä, jonka kanssa käsitellä vaikeita asioita.
Tilanteeni on tämä. Olen kolmekymppinen nainen, asunut 2 vuotta avoliitossa mukavan miehen kanssa. Meillä on välillä ollut "ongelmia", mutta ne on selvitetty. Avomieheni on hyvin sosiaalinen henkilö ja minä puolestani en ole. Meillä käy usein vieraita, hänen kavereitaan,sukulaisiaan ym. Mutta nyt kesällä kaverikuvioihin tuli ikäiseni nainen, johon mieheni oli tutustunut työpaikkansa kurssilla. Eikä hän ole pyrkinyt edes salaamaan asiaa. Hän sanoi, että kyseinen nainen on kiva ihminen ja he ovat pelkkiä kavereita. Kuitenkin hän viettää melkein kaiken liikenevän aikansa tuon uuden naistuttavansa kanssa, käyvät yhdessä syömässä ja leffassa. Kumppanini ei ole koskaan ollut yötä pois kotoa, joten voisin uskoa, että heillä ei ole syntynyt intiimimpää suhdetta, kuten hän itsekin sanoo, Mutta viettää joka päivä useita tunteja toisen naisen seurassa ja tätä siis jatkunut useita kuukausia. Hän olisi halunnut kutsua tuon naisen meille kylään,mutta sanoin, että parempi ettei tule. Voiko tuollainen, kuukausia kestävä kaveruus pysyä kaveri/ystävälinjalla, eli olenko turhaan mustasukkainen? En viitsisi nalkuttaa asiasta yhtään enempää hänelle.

Onko ketään saman kokenutta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon suoraan. Miehesi on jo monet kerrat painanut sitä 'ystävänaistaan" joka reikään. Ei sano sitä tietenkään sinulle, koska joko haluaa pitää sen pelkkänä panokaverina, tai katsoo kehitettyjä suhde sellaiseksi että uskaltaa jättää sinut.

Vierailija
22/22 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ni jos tämä ei ole provo niin sinä ap olet va jaa mielinen ää liö.

Ei minulla nyt muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla