Aloitin hetki sitten uuden työsuhteen mutta minulla on jatkuvasti tunne, että pitäisi irtisanoa itsensä.
Olen ollut n. kuukauden tässä työssä. Minulla on tunne etten vain pidä tuosta paikasta missä olen.
En tiedä miksi, en vain koe paikkaa minulle sopivaksi.
Ajattelen päivittäin, että otan luurin ja soitan, että irtisanon itseni.
Töitä riittää alalla, missä vain.
Kommentit (27)
Itse olin 6 viikkoa työssä, jossa perehdytettiin kyllä, mutta hirveellä kiireellä ja uutta asiaa tuotiin koko ajan. Työ itsessään oli myös hektistä. Lopulta oli pakko lähteä, kun rytmihäiriöt lisääntyi. Yhtenä viikonloppuna ilmoitin sähköpostilla että puran työsopimukseni koeajalla. Nyt olen ollut työttömänä ja rahattomana 6 viikkoa. Ei ole herkkua tämäkään, joutua ulosoton asiakkaaksi, mutta pidän mieluummin terveyden kuin luottotiedot. Saisinpa mukavan uuden työpaikan ja pian...
Vuoden päästä et edes muista koko paikkaa eivätkä he varsinkaan sinua.
Irtisano vaan, tee kuten intuitio sanoo, luota itseesi ja kun sinulla on tuo toinenkin työsopimus olemassa. Töitä varmasti riittää.
Vierailija kirjoitti:
o
Vierailija kirjoitti:
Sama homma.
Mun paikassa perehdytys on ollut ihan olematonta, pyysin tarkempaa ohjausta niin pomolla menee jotenkin puurot ja vellit sekaisin. Takertuu johonkin yhteen yksityiskohtaan, että "onhan se sulle kerrottu" mutta kokonaiskuva on epäselvä, mitä multa odotetaan ja mitä ei.
Työnkuvani ei myöskään vastaa sitä, mistä sovittiin.
Itse olen jo kaksi kuukautta sinnitellyt, ei ole mun paikka. Tänä vuonna on tullut jo yksi toinenkin huti niin ei viitsisi kokoajan vaihtaa.Itsellä perehdytyksen taso tai se ettei sitä ole, eikä pyydettäessä saa, on ollut minulla muutaman kerran syy lähteä.
No juu, tämä on aika tyypillistä.
Minulle kyllä pidettiin pieni perehdytys, sellainen vajaa tunti ja 20 asiaa listalla.
No mutta ei se mitään, osa oli ihan tuttujakin.Kuitenkin ongelma on ehkä se, että en vain koe kuuluvani tuonne. Luvattiin, että voin hiljalleen tutustua asiakkaisiini ja taloon. Seuraavalla viikolla sitten kasattiinkin jo vastuutyötä ja tärkeitä juttuja näitä asiakkaita varten. Tällaiset asiat saavat vähän pistämään juoksujalkaa valmiiksi.
Kun palkka ei ole mikään päätä huimaava. On vain jotain josta en oikein pidä eli oikeasti pitäisi kuunnella itseään.Tsemppiä. Toivottavasti sinä löydät oman paikkasi.
Ap
Olet pelkkä trolli ap.
Viestissä nro 7 sinä sanoit, että palkka on todella hyvä.
Tässä viestissä sanot että palkka ei ole paljon mitään.
Keksit koko aloituksen omasta päästäsi.
Olet se Tarina-täti, Pakina-Pirkko tai siis se tyyppi, joksi sinua useat täällä nimittelee.
Ne kaikki nimittelee, joilla on hoksottimet kohdallaan, ja tajuavat, miten sairaita ja epäjohdonmukaisia aloituksesi ja omat kommentesi ovat.
Olet päästä pipi.
Luulet olevasi älykäs ja viekas,mja pystyväsi kusettamaan koko tyhmeliinien palstaa.
Olet ilkeä ja vahingoniloinen ja pikkasen psykopaattinen olio.
Jos oikeasti haluat lähteä, olisit jo tehnyt sen. Meillä on liian hyvät etuudet, jos tunteen pohjalta voi sanoa, että enpä tee enää töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
o
Vierailija kirjoitti:
Sama homma.
Mun paikassa perehdytys on ollut ihan olematonta, pyysin tarkempaa ohjausta niin pomolla menee jotenkin puurot ja vellit sekaisin. Takertuu johonkin yhteen yksityiskohtaan, että "onhan se sulle kerrottu" mutta kokonaiskuva on epäselvä, mitä multa odotetaan ja mitä ei.
Itse olen jo kaksi kuukautta sinnitellyt, ei ole mun paikka. Tänä vuonna on tullut jo yksi toinenkin huti niin ei viitsisi kokoajan vaihtaa.Itsellä perehdytyksen taso tai se ettei sitä ole, eikä pyydettäessä saa, on ollut minulla muutaman kerran syy lähteä.
Minulle kyllä pidettiin pieni perehdytys, sellainen vajaa tunti ja 20 asiaa listalla.
No mutta ei se mitään, osa oli ihan tuttujakin.Kuitenkin ongelma on ehkä se, että en vain koe kuuluvani tuonne. Luvattiin, että voin hiljalleen tutustua asiakkaisiini ja taloon. Seuraavalla viikolla sitten kasattiinkin jo vastuutyötä ja tärkeitä juttuja näitä asiakkaita varten. Tällaiset asiat saavat vähän pistämään juoksujalkaa valmiiksi.
Kun palkka ei ole mikään päätä huimaava. On vain jotain josta en oikein pidä eli oikeasti pitäisi kuunnella itseään.Tsemppiä. Toivottavasti sinä löydät oman paikkasi.
Ap
Olet pelkkä trolli ap.
Olet se Tarina-täti, Pakina-Pirkko tai siis se tyyppi, joksi sinua useat täällä nimittelee.
Ne kaikki nimittelee, joilla on hoksottimet kohdallaan, ja tajuavat, miten sairaita ja epäjohdonmukaisia aloituksesi ja omat kommentesi ovat.
Olet päästä pipi.
Luulet olevasi älykäs ja viekas,mja pystyväsi kusettamaan koko tyhmeliinien palstaa.Olet ilkeä ja vahingoniloinen ja pikkasen psykopaattinen olio.
Totta, ap on just se tunnettu provooja palstalla.
Hyvä että areenalla on porukkaa, jotka huomaavat nuo kaikkein törkeimmät paskan puhujat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
o
Vierailija kirjoitti:
Sama homma.
Ap
Olet pelkkä trolli ap.
Olet päästä pipi.
Luulet olevasi älykäs ja viekas,mja pystyväsi kusettamaan koko tyhmeliinien palstaa.Olet ilkeä ja vahingoniloinen ja pikkasen psykopaattinen olio.
Jaaha. :D
No selvennykseksi, minulla on kaksi työsopimusta. Tämä jossa en viihdy ja toinen keikkasoppari, josta saan ottaa vuoroja mikäli tahdon.
Tässä ensimmäisessä paska palkka ja toisessa hyvä.
Emmin kuitenkin aina tällaisia päätöksiä - liian pitkään.
Ap
Minulla on vapaapäivät meneillään mutta kiitos kuitenkin ja samoin!
Ap