Mihin roskikseen laitan pyykinkuivatustelineen?
Sellainen sisällä pidettävä metallisilla tuilla seisova.
Siinä on muovia ja metallia. En voi irrottaa mitään.
Jos laitan sen metallinkeräykseen keräyslaatikko jää auki aika tavalla ja sinne ei sitten paljon muuta mahdukaan.
En tosin ole edes katsonut, onko taloyhtiössämme metallinkeräystä.
Taidan laittaa sekajätteeseen. Sinne se ainakin mahtuu siivosti. Onko ok?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Laita ilmoitustaululle.
Se on siis rikkinäinen. Pakko heittää pois.
Vie se itse metallinkeräyspaikkaan. Taloyhtiöiden kierrätysastiat eivät ole tarkoitettu isompien esineiden kierrätykseen.
Se kai pitäisi viedä jonnekin isompaan keräyspisteeseen kunnassa, autoton tosin ei voi viedä. Jääkö se sitten sen laatikon ulkopuolelle ja joku valittaa siitä.
Sorttiasemalle. Jos on kevyt, kulkenee ihan julkisilla. Muuten pitää tilata taksi.
Minä laitoin sekajätteisiin. Maailma ei siihen lopu jos meni väärin.
Jättäisin alas käytävälle hissin eteen. Kyllä sen joku siitä kulettaisi puolestani muualle.
Olen varma, ettei mahdu metallinkeräykseen (jos meillä edes sellainen on) Laatikko jäisi auki.
Rivi kierrätyslaatikoita on, mutten ole käyttänyt kuin lehti, bio ja pahvilaatikoita. Kuitenkin tiedän, että mitään suurempaa laatikkoa siellä ei ole.
Ei ole ollut metalliroskaa aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Sorttiasemalle. Jos on kevyt, kulkenee ihan julkisilla. Muuten pitää tilata taksi.
Teline on aika iso ja painava viedä julkisella, ainakin joillekin naisille, johan se osuisi ahtaassa bussissa jonkun olkavarteen ja usealla bussilla joutuisi jotkut menemään. Tai ratikka. Taksillako ihmiset vievät nämä, entä matka takaisin, tulee aika kallis reissu minituloisille. On nimittäin varmaan paljon asioita jotka pitäisi samoin kierrättää, lisäksi että hoitaa muut asiat arjessa.
Tekeekö se haittaa roska-auton rutistusvaiheessa. Sitä mietin.
Tavaran hankkiminen on helpompaa kuin siitä eroon pääseminen. Usein suuremman erän tilaaville tulee kuljetus kaupan päälle.
Uuden tilasin Citymarketista ruokien mukana.
Minä vein metallinkeräykseen jäteasemalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teline on aika iso ja painava viedä julkisella, ainakin joillekin naisille, johan se osuisi ahtaassa bussissa jonkun olkavarteen ja usealla bussilla joutuisi jotkut menemään. Tai ratikka. Taksillako ihmiset vievät nämä, entä matka takaisin, tulee aika kallis reissu minituloisille. On nimittäin varmaan paljon asioita jotka pitäisi samoin kierrättää, lisäksi että hoitaa muut asiat arjessa.
Jollainhan se teline on sinne kotiin tullutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä autottomana vienyt taksilla tavaraa sorttiasemalle. Jos haluat säästää, niin voithan päästää taksin pois sorttiasemalla ja tulla julkisilla takaisin.
Sorttiasemalta voi myös tilata noudon "isoille esineille", mutta sekin sitten maksaa.
Halvin vaihtoehto, jos taloyhtiö suostuu, on pyytää yleisen siivouspäivän yhteydessä tilaamaan roskalavan, johon kaikki asukkaat voivat panna jätteensä.
Vierailija kirjoitti:
Tavaran hankkiminen on helpompaa kuin siitä eroon pääseminen. Usein suuremman erän tilaaville tulee kuljetus kaupan päälle.
Uuden tilasin Citymarketista ruokien mukana.
Kun asuin opiskelija-asunnossa siellä oli joka kevät järjestetty roskalava pihalle jonne saattoi heittää ylimääräistä tavaraa, kuten tuolia, sohvia, tai vaikka niitä kuivaustelineitä joista ei muuten meinannut päästä eroon. Tämmöistä sopis muuallakin järjestettävän etenkin jos yksityisautoilua halutaan oikeasti vähentää eikä oleteta kaikkien voivan kuljettaa tavaransa pois itse.
Laita ilmoitustaululle.