Oulussa uimahallit SDP.n sopuli uimaseuroilla-uimahallien paras uintiaika annertu uimaseuroille
Oulussa uimaseurat saaneet kaikki parhaat uintivuorot näille sosialistien hallinnoimille uimaseuroille.
Esimerkiksi lauantai ja sunnuntaina klo 15 eteenpäin halli menee kiinni ja uimaseurat OULUN UINTI JA OULUN LOHET saavat saunoa ja treenata
VERONMAKSAJIEN RAHOILLA.
Tätä röyhkeyttä ja vääryyttä on tapahtunut vuosikymmeniä.
Eräslin eläkeikäinen uimaopettaja istuu kaupungin hallituksessa SDP.n puoluekirjalla.
RAATI UIMAHALLISSA myös kanootteja uitetaan tuntikausia viikonloppuiltaisin.
On UPPOPALLOILIJOITA joille varattu 5 RATAA!
Sitten parille kolmelle kuviouimarille varattu 5 RATAA!
Tavalliset veronmaksajat joutuvat olemaan pikkualtaassa kuin sillit suolassa.
TODELLA HÄPEÄLLISTÄ.
Täällä ei ole edes menestyneitä uimareita.
Muistakaa äänestäjät kiertäå nämä sosialistiloiset kaukaa.
Kommentit (7)
Olen pitänyt jokseenkin itsestään selvänä että uimaseurat vuokraa ne eivätkä siten lokkeile ilmaiseksi veronmaksajien rahoilla. Nehän on yrityksiä joilla on tuloja ja menoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt jokseenkin itsestään selvänä että uimaseurat vuokraa ne eivätkä siten lokkeile ilmaiseksi veronmaksajien rahoilla. Nehän on yrityksiä joilla on tuloja ja menoja.
Urheiluseurat on yhdistyksiä
Oulu on kokoomus-keskusta -vetoinen.
Tämä entinen uimaopettaja on kyllä
ihan kommunistikirjalla kaupunginhallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ettäkö maksaisin vielä jäsenmaksun ja uintimaksun päälle, että pääsen uimahalliin.
Kuulosta tosi härskiltä antaa uimahallit la-su iltoina 15.sta sulkemiseem asti uimaseuroille.
Nämähän on ry pohjasta toimintaa.
Ilmaiseksi ne saa nämä hallivuorot.
Kyllä on huonolla tolalla uimaopetus jos ei ole enää kaupungin omaa uintiopetusta vaan pitäisi kuulua uimaseuraan.
Uinnin opetus tulee saada uimalipun hinnalla.
Uimaseurat voisivat kyllä rakentaa yhteisen uimahallin ja jakaa vuorot siellä. Hiukan epäilen että maksavat vuokraa läheskään niin paljon kuin pitäisi, jos verrataan rakennuskustannuksiin.
Onko käynyt mielessä liittyä uimaseuraan niin pääset osalliseksi eduista?