Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemusta Boxer-rodusta

Vierailija
20.10.2022 |

Olen miettinyt Bokserin hankkimista. Ei tulisi ensimmäiseksi koiraksi. Millaisia kokemuksia näistä on? Eivät liene kovin aggressiivisia muita koiria kohtaa? Kysehän on aina yksilöistä, mutta nämä viime aikojen(täälläkin pitkä lanka) koirahyökkäykset ovat olleet aika karmeaa luettavaa. Sen vuoksi olen luopunut ajatuksesta ottaa entinen suosikkirotuno Bullterrierin edustaja. Boksereissa pidän ulkonäöstä, ja atleettisuudesta. Haluaisin tehdä pitkiä lenkkejä koiran kanssa, ja aktivoida tätä monella tapaa muutenkin.

Lisäkysymys: joutuuko tuolla nykyään oikeasti pelkäämään koirahyökkäysiä, jopa oman koiran hengen puolesta? Vai onko uutisointi/keskustelu osittain tämä hysteriaa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut niitä vain yhden, mutta pelkäsi minua ja kaikkia näkemiään ihmisiä aivan kuollakseen. Pelkäsi kuollakseen myös sokean opaslabbiskoiraa, jona ohitti sen jonkin viiden metrin päässä. Ihan hirveää.

Apua. Miksiköhän oli tuollainen. Itse tavannut vain tervepäisiä yksilöitä. Kilttejä ja leikkisiä. Ei ole vahtikoira, vaan höpsö tylppänokka.

En ole onneksi ilkeitä tappa jakoiriakaan tavannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla