Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttelijä Anna-Leena Sipilän ja Johannes Lahtelan ero

Vierailija
20.10.2022 |

https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/nayttelija-anna-leena-sip…

Aika hurjaa on, jos A-L on pitänyt lähes 20v kestänyttä liittoaan hyvänä ja onnistuneena ja sit mies vaan ilmoittaa että tähän loppui näkemiin. Mitähän täs on ollut taustalla? Aika pelottavaa ett noin voi edes käydä. Jompikumpi on valehdellut itselleen - eihän se rakkaus voi seinään loppua??

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tästä kaupungilla puhutaan, minäkin olen kuullut tosiasioita vaikken todellakaan pyöri teatteriporukoissa. Uusi ja nuorempi, erään julkkiksen ex-nainen.

Vierailija
22/136 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on mahdollista tuosta vain lähteä?Meillä on yhteinen lapsi,yhteinen yritys,yhteiset velat ja omaisuus. Ei tästä niin vaan lähdettäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tästä kaupungilla puhutaan, minäkin olen kuullut tosiasioita vaikken todellakaan pyöri teatteriporukoissa. Uusi ja nuorempi, erään julkkiksen ex-nainen.

Ja miksi nimeä ei voi sanoa?

Vierailija
24/136 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ainoa hyvä parisuhde olisi suhde joka kestää loppuelämän?

Ei toki näin mutta tässä ongelma taisi olla se et ero tuli toiselle osapuolelle täysin yllätyksenä.

Vierailija
25/136 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimikirjaimia tai exän nimi?

Vierailija
26/136 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei lähde hyvästä parisuhteesta. Se on ihan selvä asia. Mutta se mikä on hyvä parisuhde toiselle, ei olekaan riittävä ja tyydyttävä toiselle.

Vierailija
27/136 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskaan vihjettä jos joku oikeasti tietää, saat vinkkipalkkion.

Vierailija
28/136 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toki näin mutta tässä ongelma taisi olla se et ero tuli toiselle osapuolelle täysin yllätyksenä.

Mä en edes pidä liittoa kovin hyvänä jos niin käy. Kuvitelmissa että mitään ongelmia ei ole voi aina elää. Tuleehan se silloin yllätyksenä jos niin ei olekaan.

Vierailija
29/136 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se usemmiten tulee. Vaikka erosta ja parisuhteen ongelmista olisi puhuttu vuosikausia. Ei uskota että ellei mikään muutu, se toinen voi oikeasti lähteä. Kaikilla on vain yksi elämä. Ei sitä tarvitse käyttää epätyydyttävässä suhteessa.

Vierailija
30/136 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei lähde hyvästä parisuhteesta. Se on ihan selvä asia. Mutta se mikä on hyvä parisuhde toiselle, ei olekaan riittävä ja tyydyttävä toiselle.

Aika moni lähtee kun kuvittelee et jonkun toisen kanssa on hohdokkaampaa tai kun vehkeet vie.

Naapurin mies lähti yllättäen sanoen vain että tämä ei ole sitä mitä minä haluan. Siihen jäi vaimo ja lapset ja pian jo paljastuikin et hänellä on suhde työkaverinsa kanssa.

Vierailija
31/136 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redraman exä . Tääkin on varmaa tietoa. Meni välit poikki Johannekseen sen myötä ja retkahti.

Vierailija
32/136 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redraman exä . Tääkin on varmaa tietoa. Meni välit poikki Johannekseen sen myötä ja retkahti.

Ohoh!

Vierailija
33/136 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se usemmiten tulee. Vaikka erosta ja parisuhteen ongelmista olisi puhuttu vuosikausia. Ei uskota että ellei mikään muutu, se toinen voi oikeasti lähteä. Kaikilla on vain yksi elämä. Ei sitä tarvitse käyttää epätyydyttävässä suhteessa.

Jos erosta on puhuttu vuosikausia, ei se voi tulla yllätyksenä. Jos erosta on huudettu vain riitojen yhteydessä, se ei ole puhumista. 

Vierailija
34/136 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jumalauta. Törkeyden huippu. Onko se se tosi nuori blondi jonka kansa oli viimeksi vai joku aikaisempi

Vierailija
35/136 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä on mahdollista tuosta vain lähteä?Meillä on yhteinen lapsi,yhteinen yritys,yhteiset velat ja omaisuus. Ei tästä niin vaan lähdettäisi.

Kyllähän ne miehet tuon osaa. Ei väliä yhteisestä historiasta, lapsista, veloista tai omaisuudesta. Tärkeintä on mies itse. Mistään ei tietenkään etukäteen puhuta vaan erotaan vaan kylmäkiskoisesti.

Vierailija
36/136 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Hanna Sumarin tytär. Sepä on kova tyrkky. Julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä. No onhan Hannakin pitkälle päässyt vaikka ei ole opiskellut mitään.

Vierailija
37/136 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vtua? Siis pitääkö tää paikkansa? Eikö se Johannes Lahtela just kirjoittanut tästä Redramasta kirjankin? Oliko se siis Redraman silloinen nainen jonka Johannes nappasi vai jotain aikaisempaa vuosikertaa? No huhhuh jos on tosi juttu.

Vierailija
38/136 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni lähtee kun kuvittelee et jonkun toisen kanssa on hohdokkaampaa tai kun vehkeet vie.

Naapurin mies lähti yllättäen sanoen vain että tämä ei ole sitä mitä minä haluan. Siihen jäi vaimo ja lapset ja pian jo paljastuikin et hänellä on suhde työkaverinsa kanssa.

Ja sä tiedät että sillä naapurillasi oli hyvä parisuhde? Aivan. Tuli yllätyksenä naapurin rouvalle? Ei koskaan mitään ongelmia? Hyvä onnellinen ja molempia tyydyttävä parisuhde ja silti mies päätti lähteä? En usko.

Vierailija
39/136 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jakakaa joku tää tieto ylikselle koska tää ketju varmasti lähtee pian ite en ennätä

Vierailija
40/136 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä toinen nainen. 100-varma tieto. Kaikki teatteripiireissä tietää tän. Uus nainen on puolijulkkis itsekin, ihme kun ei ole lehtien palstoilla jo revitelty.

Kyllä siellä teatteripiireissä liikkuu sellaistakin tietoa, mikä ei pidä paikkaansa ollenkaan. Yst. terv. nimimerkki "Mustamaalattu, koska (piireissä tunnetun) narsistin jorinoita on kivempi levittää ja revitellä kuin totuutta"