Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut tunkevat joka luottamustehtävään

Vierailija
20.10.2022 |

vaikkeivat siellä mitään mainittavaa saa aikaan kuitenkaan, tai edes laita tikkua ristiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat suhteita tärkeässä asemassa oleviin + näyttää cv:ssä hyvältä, kun on kaikessa aktiivinen.

Vierailija
2/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä näiltä ihmisiltä itseltään, siihen tuskin on mitään yhtä tai kahta syytä.

Itse yhdistystoiminnassa mukana olevana olen huomannut, että nykyään on vaikea saada ihmisiä lähtemään luottamustehtäviin, joten olen tähän mennessä ollut ihan kiitollinen kaikista, jotka ovat lähteneet kokeilemaan, vaikka heillä ei mitään valmista selkeää visiota olisikaan. Kun kaikki tekevät edes vähän, niin sitten taakka ei kasaannu vain yhdelle tai kahdelle ihmiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan eri ihmisillä on eri syitä. Jotkut varmaan aidosti kuvittelevat olevansa hyödyllisiä, ja haluavat kantaa vastuuta ja auttaa joka asiassa, vaikka kyvyt tai aika ei todellisuudessa siihen riitä. Jotkut taas haluavat tunkea itseään joka paikkaan, koska ovat esimerkiksi poliittisia pyrkyreitä. Etenkin nuorissa poliittiselle uralle haluavissa on paljon näitä, ja ylioppilaskuntien luottamustoimet täyttyvät tällaisesta porukasta. Ja sitten siltä väliltä varmaan kaikenlaista porukkaa. Jotkut varmaan pitävät yhdistystoimintaa ja vaikkapa kuntapolitiikkaakin lähinnä harrastustoimintana; on kiva kokoontua pullakahveille kun ei muuta seuraa tai tekemistä ole.

Vierailija
4/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy sekin, että pyydetään eivätkä saa sanotuksi ei. Minua pyydetään paljon mutta sanon kaikkeen ei. Siis kun ihan uutena oon mennyt johonkin, hyvin pian pyydetään hallitukseen. En taho. 

Vierailija
5/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa ihmistyyppi, joka tosiaan on useammassakin luottamustehtävässä. En ymmärrä tuota ihmistyyppiä. Peittävätkö he varsinaisen alkuperäisen työnsä ammattitaitonsa puutteen eri luottamustehtävillä? Miksi eivät ala poliitikoiksi?

Vierailija
6/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tyypin. Tunkemassa itseään jokaikiseen luottamustehtävään ja on ehdokkaana kaikissa mahdollisissa alueen vaalissa, vaikka kissojen puolustuskomiteassa jos ei muuta keksi. Ei ole yhtään uskovainen, en ole nähnyt ikinä käyvän kirkossa, mutta niinpä oli taas ehdokkaana seurakuntavaaleissa. Jotain kummallista luuloa itsestään tai ainakin epätoivoista yritystä pönkittää statustaan. Säälittää, kun ei yleensä tule valituksi.

Vierailija
7/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismia

Vierailija
8/8 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää hyvältä cv:ssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan