Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keinonahkatakkiin tuli naarmu. Miten korjaan sen?

Vierailija
20.10.2022 |

Takki on aivan ihana ja muuten uutta vastaavassa kunnossa, joten en todellakaan ole heittämässä sitä pois. Suutarien näkemys asiaan lienee sama kuin aina, eli keinonahkaa ei voi korjata?

Naarmu on pieni viiltonaarmu hihassa. Mietin jos neulankärjellä töpöttelisin viillon sisään Pattex tekstiililiimaa ja yksinkertaisesti liimaisin viillon reunat yhteen? Tuon liiman pitäisi sopia tekstiileille, nahalle, puulle, muoville jne. Mietin vaan sopiikohan se pehmeälle muoville, mitä PU on? Kellään kokemuksia tämmöisestä korjauksesta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan TV-Shopista sen ihmetuotteen joka korjasi kaiken? Siis jos nahkasohvassa oli vaikka reikä niin se hävisi kuin taiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako se edes mitään? Joku pieni naarmu.

Vierailija
24/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis muovitakki meni rikki.

Niin se on muovia ja on kestänyt jo vuosia ja pidän siitä. Aion korjata sen ja käyttää sitä vielä vuosia. Ei se nahkakaan eettisyyden ja ympäristön kannalta täysin ongelmaton ole. Ap

Mä töpöttelisin siihen varovasti samanväristä kynsilakkaa. Sillähän korjataan silmäpaotkin nailonsukista!

Vierailija
25/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen joskus pyytänyt verhoilijalta (saa myös vaikka ompeluliikkeestä?) sellasta silitettävää liimaverkkoa, silitetään sinne nahan sisäpuolelle eli joudut avaaman vuorin. Kestää todella hyvin vaikka olisi suora viilto, jos kyseessä vino viilto eli leikkautunut viistoon, niin silloin se viisto-osa lipare on lisäksi myös liimattava sen vastakappaleeseen.

Millä pystyy silittämään keinonahkaan kiinni ilman että takin muovikin sulaa?

Vierailija
26/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se nyt naarmu, viilto, reikä, repeämä vai loppujen lopuksi mikä?

Naarmu tuskin haittaa mitään, olkoot käytön jälkenä?!