Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa olla keski-ikäinen!

Vierailija
20.10.2022 |

Saa luvan kanssa hidastaa. olen odottanut koko ikäni!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keski-iän kriisistä selviytyi ja ruuhkavuodet helpottivat, niin muuttuihan tämä rauhallisemmaksi. Töissä on välillä kiirettä, mutta siihenkin suhtautuu eri tavalla, stressittömämmin. Ainakin oma elämä on juuri sen näköinen, kuin kuvittelinkin, kaikki on omia valintoja.

Vierailija
42/44 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laantunut libido ja elimillä pelleily/sen tarve on kadonnut lähes kokonaan. Tämän myötä ihmissuhteista on tullut syvempiä sukupuoleen katsomatta - rakkaudellisia. Kaikki tarve omistamiseen alkaa kadota, sen sijaan tilaa raivaa luopuminen, mikä ihana vapautus. Ulkonäköön kiinnittää huomiota siisteyden verran; ei ole tarvetta tehdä kehenkään vaikutusta millään motiivilla.

Vapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä ole havainnut, että olisi voinut mitenkään mitään hidastaa vaan kyllä ne kiireisimmät ajat ovat nimenomaan keski-ikäisenä.

M56

Itse valittua.

Jep. Olisi voinut toki jättää pariutumatta, lapset tekemättä ja ryhtyä elämäntapapummiksi töiden sijaan.

M56

Jos olisit aloittanut sen perheellistymisen vähän aikaisemmin niin nyt ei juuri niiden lapsien teekemisestä tarvitsisisi enää kärsiä kiireen muodossa.

Eli oma valinta.

Lapsia ei tehdä vaan saadaan. Myöskään itse ei voi valita milloin puoliso löytyy. Kaikki ei ole omaa valintaa.

-eri

Vierailija
44/44 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan parasta aikaa. Lapsi maailmalla, lainat maksettu, varaa leikata työntekoa reilusti. Kohti uusia unelmia.

N43

Mitä aiot tehdä?

Harrastaa. Ollaan kesäkuukaudet tien päällä, kotona ollessa marttailen ja autan sekä edellisiä että seuraavia. Elämä on vihdoin ihan oman näköistä.