Ihanaa olla keski-ikäinen!
Saa luvan kanssa hidastaa. olen odottanut koko ikäni!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biskibisnestä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tehnyt lapsia niin ei tarvitse hoitaa lapsenlapsiakaan, ihanaa!
Ja saat olla vanhuutesikin ihan rauhassa yksin, ihanaa!
Et ole sukulaisista ja ystävistä koskaan kuullut? Lapset voi asua vaikka ulkomailla tai katkaista välit.
Aika harvalla vanhuksella niitä on enää elossa.
Haluan olla kokonaan rauhassa.
Se sinulle suotakoon. Itselle keski-iässä parasta, kun alkaa ymmärtää että on monenlaisia tapoja elää. Nuorena yritti mennä normien mukaan. Mieli avautuu!
Ahh, villasukat jalassa peiton alla perjantaina.
Vierailija kirjoitti:
Mummotunneliin sieltä!
Vierailija kirjoitti:
Niin on, vakituinen työ, talo kohta maksettu. Kaiken tämän eteen on tietysti tehty paljon töitä ja nyt se alkaa ikäänkuin maksaa itseään takaisin, helppona ja vakaana elämänä.
On etuoikeus saada tehdä töitä.
Ihan parasta aikaa. Lapsi maailmalla, lainat maksettu, varaa leikata työntekoa reilusti. Kohti uusia unelmia.
N43
Vierailija kirjoitti:
Ihan parasta aikaa. Lapsi maailmalla, lainat maksettu, varaa leikata työntekoa reilusti. Kohti uusia unelmia.
N43
Mitä aiot tehdä?
Ihan paskaa. Ero tullut vuosia sitten, kellekään en kellekään en enää kelpaa ja lapset muuttaneet pois.
Joka ilta tultava hiljaiseen, yksinäiseen kotiin. Vkl en välttämättä puhu mitään, paitsi kaupan kassalle hei ja kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, ei ollut aamulla krapulaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä ole havainnut, että olisi voinut mitenkään mitään hidastaa vaan kyllä ne kiireisimmät ajat ovat nimenomaan keski-ikäisenä.
M56
Itse valittua.
Jep. Olisi voinut toki jättää pariutumatta, lapset tekemättä ja ryhtyä elämäntapapummiksi töiden sijaan.
M56
Miten "parituminen" lisää kenenkään kiireitä? Itse koen päinvastoin. Omat lapseni ovat jo maailmalla kun olen sinun ikäinen.
Ohis, N 37
Olen jo viiskymppinen ja kyllä itse en koe tässä iässä mitään hyvää. Lähinnä mietityttää kaikki krempat joita kehossa alkaa olla ja tulee olemaan. Ei päivää ettei jotakin paikkaa kolota tai ole kipeänä. Liikun joten kyse ei ole siitä. Päinvastoin liikunta aiheuttaa paljon vaivoja.
Toivottavasti terveys pysyy hyvänä. Sitä kannattaa vaalia.
Vierailija kirjoitti:
N43
Ensin yläpeukutin, mutta vaihdoin alapeukkuun. Vähän kalskahtaa ikävälle, että parasta aikaa on, kun lapsi on maailmalla... Miksi tällaiset ihmiset hankkivat lapsia (tai tässä tapauksessen lapsen)?
Ei sillä etteikö jokaisesta vaiheesta saisi nauttia, mutta että parasta on se, että lapsi on jossain muualla... Enpä tiedä.
No eihän nuoruudessa ole juuri mitään ihailemisen arvoista. Monilla valtavasti suorituspaineita, kun pitää yrittää toteuttaa itseään tavalla tai toisella.
Olen keski-iän keskivaiheilla, ja tyytyväinen siihen, että enää ei tarvitse rääkätä itseään niin lujasti. Voi ottaa asiat hieman rennommin, mikä ei ollut nuoruudessani mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo viiskymppinen ja kyllä itse en koe tässä iässä mitään hyvää. Lähinnä mietityttää kaikki krempat joita kehossa alkaa olla ja tulee olemaan. Ei päivää ettei jotakin paikkaa kolota tai ole kipeänä. Liikun joten kyse ei ole siitä. Päinvastoin liikunta aiheuttaa paljon vaivoja.
Miten liikut? Ehkä joku hellävaraisempi muoto olisi hyvä?
Ihanaa kun lisääntymispainostus on viimein loppunut. Saa olla parisuhteessa muista syistä.
Parasta miehen kanssa kahdestaan ilman lapsihärdelliä.
Olen varmaan aina ollutkin henkisesti keski-iässä.
Jos olisit aloittanut sen perheellistymisen vähän aikaisemmin niin nyt ei juuri niiden lapsien teekemisestä tarvitsisisi enää kärsiä kiireen muodossa.
Eli oma valinta.