Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi kun kiva! Mun palkka nousee 1900e sta 2800 e:oon ja kateen ei jaa kuun muutama hassu satanen enemman :( Kylla taa on paska maa!

Vierailija
03.11.2006 |

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä toisen bruttopalkka reilut 3000 ja toisen reilut 4000¿/kk. Nettona ero kutistuu kummasti. Mutta niinhän sen pitääkin mennä, en valita. Vain idiootti ei tajua progressiivisen verotuksen ideaa.

Vierailija
2/53 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydään yksityisellä, lapset ovat yksityisessä leikkikoulussa jne. Emme siis itse pätkääkään hyödy noista veroista vaan maksamme lisää veroa mm. autoverona, kiinteistöverona ja vielä veroa kaikeasta mitä kaupasta ostamme!!

Juu, vaidoin työpaikkaa. t ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kitise, on oma valintasi käyttää yksityisiä palveluja kun julkisiakin on tarjolla. Mitä jos saatkin kenkää tästä paremminpalkatusta työstä etkä saa uutta tilalle? Silloin olisit varmaan tyytyväinen, ettei tarvitse kuolla nälkään ja että veroja maksetaan. Koskaan ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan...

Vierailija
4/53 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytä Kelakorttia tai hae korvauksia jälkikäteen?

Tai hyödynnä ykstityisen hoidon tukea?

Vierailija
5/53 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni vihdoin läpi se, että ylimääräisistä työtehtävistä saa myös enemmän palkkaa, kunnes sitten huomattiin, että veroprosentti nousi samalla juuri sen verran, että käteen jää tismalleen sama kuin ennenkin :).

Jes.

Vierailija
6/53 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatte autolla yleisillä teillä- ylläpidetään verovaroilla

ostatte ruokaa kaupasta- hinnat pidetään kohtuullisina maataloustukien avulla verovaroilla

lapsenne menevät kouluun- joita ylläpidetään verovaroilla

saatte kelalta takaisin osan yksityisen lääkärin palkkiosta-verovaroilla

jne. lista on loputon

Vierailija
7/53 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti saanut äitiyspäivärahaa kotonaollessaan (ethän tietenkään sellaista verorahatukea ottanut, ethän??) eikä myöskään ottanut äitiysavustusta lainkaan samoista syistä jne.....jne. vain yksinkertainen ihminen " unohtaa" kaiken se, mitä verorahoilla oikeasti saa.

Vierailija
8/53 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei kovin järjenjättiläinen näytä olevan

Vierailija
9/53 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niistä sossupummeista pidetään huolta. Mieti jos kaikki köyhät olisivat oman onnensa nojassa kaduilla kerjäämässä tai ryöstelemässä. Mieti miten moni lapsi syrjäytyisi ja häiritsisi sinuakin kadulla rellestäessään. Mieti, miltä vammaiset näyttää kerjätessää kadulla esim. Tallinnassa - olisiko lapsistasi kiva kulkea heidän ohitseen joka päivä matkalla sinne yksityiskouluun? Mä ajattelen sen niin, että vaikken itse tarvitsisikaan yhteiskunnan palveluja, maksan niitä heikommassa asemassa oleville myös ihan yhteiskuntarauhan ja turvallisuuden takia. Tosin olen sen verran idealisti, että maksan veroja ihan mielelläni moraalisistakin syistä.

Vierailija
10/53 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo saanut veromarkoilla; ilmaisen koulutuksen itsellesi, puistot, tiet, poliisiit ja paloasemat, kirjastot jne....

Vierailija
11/53 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiettömän tien takana, omavaraistaloudessa, ilman kunnallistekniikkaa

kulkee töihin kävellen pitkin metsiä.

On muuten hankala elämä hällä, jun koittaa elää ilman, että käyttää verovaroja mitenkään! Koittakaa nyt ymmärtää häntä!

Vierailija
12/53 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lä hyvänä. Jne...

Vierailija
13/53 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa lasteni leikkiä ulkona rauhassa ja uskallan päästää heidät yksin jopa koulutielle. Siis ei tarvitse autolla kuljettaa heitä kokoajan kaikkialle. Näin ei ole veroparatiiseissä. Kadulla hilluvat kaiken maailman hullut, lapsia ei voi päästää valvovan silmän alta edes pihalle leikkimään! Jos lapsi sairastuu, vien hänet yksityidelle lääkärille useimmiten, mutta saan siitä KELA:lta korvausta. Itse olen käynyt maksuttoman peruskoulun, lukion ja vielä korkeakoulunkin! Näinollen olen ollut kykeneväinen myös hankkimaan työpaikan ja elättämään perheeni. Mielelläni maksan veroista myös vähäosaisempienkin kuluja.

Muuttakaa kitisijät muualle, jos ei Suomen turvallisuus ja toimiva sosiaalituki kelpaa. Ei täällä ole kenenkään pakko asua.

Vierailija
14/53 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyviä vastauksia ap:lle, minne ovat ap:n kaltaiset narisijat hävinneet? Sitä ei monesti tajuakkaan mihin kaikkialle ne veromarkat menevät, " sossupummit" vievät todella murto-osa veroeuroista ja olen samaa mieltä aikaisemman kirjoittajan kanssa siitä etten todellakaan haluaisi tulla ryöstetyksi sen takia ettei tässä maassa auteta heikoimpia.

Vierailija
15/53 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todellinen vikatikki tulla takaisin Suomeen. Täällä on vaan kommareita tai sossudemareita jotka ei halua itse tehdä mitään muuta kun ottaa ilmasta rahaa vastaan. Johan tuo presidenttimme tausta ulkonäköä myöten kuvaa oikein hyvin suomalaista kansaa!

Vierailija
16/53 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan halua veroeuroistani maksaa kaltaistesi kitisijöiden turvallisuutta ja lastesi koulutusta ;)

Vierailija
17/53 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut Selsingissä, kuulut väesterörekisteriin, ei lapsia. Laskettu verottajan verokorttilaskurilla.

palkka 1900¿/kk * 13 =24700 e vuodessa, veroprosentti 20,5% käteen ennakonpidätyksien jälkeen(ei huomioitu muita) 1510,50¿

palkka 2800¿/kk * 13 =26400e vuodessa, veroprosentti 26,5% käteen ennakonpidätyksien jälkeen(ei huomioitu muita) 2058¿

KANNATTAISI TUTKIA ENNENKUIN VALITTAA!!!

Vierailija
18/53 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai luit ajatuksella kaikki viestit? huomasitko, miten naurettavan olet jo itsestäsi tehnyt? vai sujuuko se elo siellä omavaraistaloudessa korvessa hyvin?

Vierailija
19/53 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Asut Selsingissä, kuulut väesterörekisteriin, ei lapsia. Laskettu verottajan verokorttilaskurilla.

palkka 1900¿/kk * 13 =24700 e vuodessa, veroprosentti 20,5% käteen ennakonpidätyksien jälkeen(ei huomioitu muita) 1510,50¿

palkka 2800¿/kk * 13 =26400e vuodessa, veroprosentti 26,5% käteen ennakonpidätyksien jälkeen(ei huomioitu muita) 2058¿

KANNATTAISI TUTKIA ENNENKUIN VALITTAA!!!

Vierailija
20/53 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän luki ESIMERKKI eli asut Helsingissä, et maksa kirkollisveroa ja sinulla ei ole lapsi ym. vähennyksiä! Voit itse laskea saman oikeilla tiedoilla veroprosenttilaskurilla. Puhut kyllä aivan puppua noiden lukujesi kanssa!!!