Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin haaveilla s*ksin aikana toisesta miehestä?

Vierailija
19.10.2022 |

Mulla on komea ja ihana mies, joka on hyvä sängyssä.

Mutta mulla olisi sinkkuna mahkut toiseen mieheen (hän ei halua varattua..ymmärrän) ja tästä onkin tullut mulle pakkomielle, koska himoan häntä entistä enemmän. Hän toimii hyvänä fantasiana ja s*ksi onkin todella hyvää.

Onko väärin?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole se on ihan hauskaa.

Vierailija
2/33 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surulliselta ainakin kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla voisi olla mahdollisuus saada tuota toista miestä oikeasti.. monet miehet nykyisin sallii naisillensa muut seksikumppanit, jos mulla olisi unelmieni nainen niin haluaisin kyllä tarjota tälle kaiken, myös muut miehet jos niin haluaa.

Vierailija
4/33 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surulliselta ainakin kuulostaa.

Nyyhytän itseni uneen usein seksin jälkeen, älä huoli. Ap

Vierailija
5/33 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä surutoinia lamelta

Vierailija
6/33 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole inhimillistä, että ei aina pysty kaikkia mieleen pälkähtäviä ajatuksia hallitsemaan. Kunhan et mene niitä kertomaan vaan pidät omana tietonasi ja huomioit miestäsi - kyllä ihmisillä saa omia henkilökohtaisia fantasioita olla. Ylipäätään tällaisissa asioissa on ehkä mielekkäämpää pohtia mistä asia johtuu, kuin tuomita onko se väärin vai oikein. Tavallista ainakin, oletan. Jossain vaiheessa tulee sitten joku muu fantasia.

Vierailija
7/33 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljen itse aina silmäni ja ajattelen muumien Nipsua.

Vierailija
8/33 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia haaveilla.

Itse olen lähes aina fantasioinut sekin aikana.

Vierailija
9/33 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin. Pettäminen olisi väärin. Vähän armollisuutta.

Vierailija
10/33 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon olla nykypäivän kommunnismin sadisti, kommunististä sadismia toisinaan en hyväksy häivääkään, vaikka pippelini ei pääsisi markkinan sisälle.

Vierailija
11/33 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitus on usein orgasmin avain. Itse kuvittelen joskus mieheni toisen naisen kanssa. Oikeasti en sitä suvaitsisi tai haluaisi, mutta se saa kuumaksi ajatustasolla.

Vierailija
12/33 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole inhimillistä, että ei aina pysty kaikkia mieleen pälkähtäviä ajatuksia hallitsemaan. Kunhan et mene niitä kertomaan vaan pidät omana tietonasi ja huomioit miestäsi - kyllä ihmisillä saa omia henkilökohtaisia fantasioita olla. Ylipäätään tällaisissa asioissa on ehkä mielekkäämpää pohtia mistä asia johtuu, kuin tuomita onko se väärin vai oikein. Tavallista ainakin, oletan. Jossain vaiheessa tulee sitten joku muu fantasia.

Tässä huono omatunto iskee vain koska toinen mies on osa elämääni ja olen häneen myös hieman ihastunut. Fantasiaa en haluaisi siirtää todellisuuteen, mutta on sekin mielessä käynyt. Ap

Vierailija
13/33 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin sekin aikana mieheni eksää ja kiiho*n siitä ja jopa siitä mitä he on joskusyhdessä tehneet. Mies ei tiedä. :D

N34

Vierailija
14/33 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen seksissä ollut jotenkin aina todella estoinen ja kumppanin viehättävyydestä riippumatta olen saanut tilanteisiin sopivasti kepeyttä fantasioimalla.

Vierailija
15/33 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtini. Ei se ole niin vakavaa :)

- 13

Vierailija
16/33 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä Panin kaikki kylän akat omaa pannessani.

Vierailija
17/33 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisinä piristyskertoina sanoisin olevan ihan tavallista (vaihtelevien eri fantasioiden kanssa), mutta käytät itsekkin sanaa pakkomielle... Ehkä itse sitten ajattelen mustavalkoisesti, mutta en ymmärrä miksi roikut suhteessa jossa saat nautintosi ajattelemalla toista? Ja ilmeisesti tuo on jatkunut pidempään kun se on sinua itseäsikin alkanut vaivaamaan?

Saisitko yhtä ison nautinnon tai isomman keskittymällä kumppaniisi? Miksi/miksi et? Miksi toisen miehen ajattelemisesta on tullut sinulle näin tärkeää ja mitä se antaa sinulle?

Vierailija
18/33 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lohdutukseksi ja kokemuksesta kertoa, ettei miehetkään ajattele aina vaan kumppaniaan, vaan ajatuksissa pyörähtää milloin kukakin.

Vierailija
19/33 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha luulla että se on joku naapuri. Ei sentään.

Vierailija
20/33 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Jos se toinen mies ei halua olla sellaisen fantasian kohde (silloin kun olet toisen kanssa varsinkin), hänellä saattoi olla romanttinen kiinnostus enemmän. Mitä järkeä on olla sellaisen kanssa, jonka kanssa pitää ajatella toista, ellei se jotenkin korjaannu. Jos ajattelet fiktiivistä Jarkkoa, se voi olla parempi tai kieltäydyt koko hommasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän