Temptation Island Suomi - TIS 2022 syksy OFFICIAL
Kommentit (1053)
Vierailija kirjoitti:
Johan näyttää apaattiselta ja väsähtäneeltä. Jotenkin huonovointisen oloinen ihminen. Vaimossakin jonkin verran samanlaista innottomuutta.
Ylipainoisten/huonosti syövien ihmisten ongelmia. Jatkuva pöhötys ja hankala olo, vetämättömyys ja väsymys. Eikä ryyppyputki helpota asiaa.
Onko kausi nyt edes puolessa välissä? Palstan kommenttien mukaan kausi keskittyy yksinomaan pareihin? Missä sinkkujen säpinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä tunnutaan olevan vain kateellisia Disalle, kun 40-kymppinen pysynyt hoikkana ja muodokkaana ja näyttää itseään nuoremmalta, ja vielä hyvä itsetunto. Sekös av-mammoja harmittaa. Kun itse ei pystytä samaan, halutaan purkaa omaa pahaa oloa haukkumalla. Ja kyllä se on täysin sen miehen vika ja oma valinta pettää. Nuo sinkuthan on siellä juuri aiheuttamassa houkutuksia, sehän on ohjelman idea ja sitä Disa toteuttaa. Don't hate the player, hate the game sopisi tähän.
Ahhahhhaaa tätä mä oon odottanut kun kuuta nousevaa! "Ollaan niin kateellisia" lässyn lässyn lää. Anteeks vaan mutta mä en koe tarvetta olla kateellinen 40-v lähiömutsille joka jakaa itseensä just ja just täysikäselle pojalle ja vielä telkkarissa. Olkoot sitten kuinka hyvässä fitneksessä tahansa. Aivan pelle. On se jännä juttu että on yhä sinkkuna :D
En muuhun ota kantaa, mutta miksi näät sinkkuuden vaan negatiivisenä ja sinkut jotenkin vähempiarvoisina? Ihan kuin ei voisi olla onnellinen ja omasta tahdostaan sinkkuna. Jotkut haluavat ja tavoittelevat elämässään muutakin, kuin parisuhteita. Eivät kaikki ole niin riippuvaisia toisista
Tuo Disa on jotenkin järkyttävä.
Ja Leo epärehellinen luikero. Vääntelehtii ja mutkuilee, mikä vahvistaa epärehellistä tunnetta tuosta tyypistä.
Disa yrittää puhua itteesä ulos ettei ulkomaailmassa tekisi samaa mitä tuolla. Noinkohan on.
Leon perässä on koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ja Leo epärehellinen luikero. Vääntelehtii ja mutkuilee, mikä vahvistaa epärehellistä tunnetta tuosta tyypistä.
Disa yrittää puhua itteesä ulos ettei ulkomaailmassa tekisi samaa mitä tuolla. Noinkohan on.
Leon perässä on koko ajan.
Mun mielestä Joanna on tehnyt paljon pahempaa kuin Leo. Leo on toki ollut ihan vietävissä ja varmaan omastakin halustaan, vaikka veikkaankin, että hän ei luultavasti ihan tiedä miten oikeastaan sanoisi Disalle ei. Siksi tuo Disa vaikuttaakin varsinaiselta syöjättäreltä, kun aggressiivisesti jahtaa noin nuorta ja varmaan aika kokematonta kollia. Joannahan itki jo sitäkin kun Disa ja Leo makoilivat samalla sängyllä vaatteet päällä, mutta meni sitten kuitenkin itse Neron kanssa sänkyyn. Ihan ilman vaatteita ja äänistä ja liikehdinnästä päätellen ei todellakaan vain makoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leon perässä on koko ajan.Mun mielestä Joanna on tehnyt paljon pahempaa kuin Leo. Leo on toki ollut ihan vietävissä ja varmaan omastakin halustaan, vaikka veikkaankin, että hän ei luultavasti ihan tiedä miten oikeastaan sanoisi Disalle ei. Siksi tuo Disa vaikuttaakin varsinaiselta syöjättäreltä, kun aggressiivisesti jahtaa noin nuorta ja varmaan aika kokematonta kollia. Joannahan itki jo sitäkin kun Disa ja Leo makoilivat samalla sängyllä vaatteet päällä, mutta meni sitten kuitenkin itse Neron kanssa sänkyyn. Ihan ilman vaatteita ja äänistä ja liikehdinnästä päätellen ei todellakaan vain makoilemaan.
Näytettiinkö tuommoinen Joanna ja Nero kohtaus jo? Olen katsonut ruutu+ jaksot, mutta on mennyt ohi. Muistan vain sen vaseliinipurkin ja atraimen aamulla.
Minultaki on tämmönen mennyt kyllä ihan ohi..
Enpä kyllä mäkään nähnyt tommoista kohtausta. Tulkaas joku ny kertoon!
Taisi olla siinä viime viikon bilejaksossa. Nää on leikattu niin oudosti että ei ole enää ihan selvää mitä missäkin on ollut. Enkä kyllä tajua miksi tuo on jätetty varsinaisesta jaksosta pois, aika olennaista sisältöä tässä ohjelmassa kuitenkin.
Jep, bilejaksossa oli Joannan ja Neron kutemiset. Näytetään viimeisen puolen tunnin aikana useammassa kohdassa. En tiiä oliko varsinaista paneskelua, mutta kaikkea muuta kyllä.
Ihmettelen kyllä kovasti miten näitä ei näytetä varsinaisissa jaksoissa. Just tällanenhan on temppareissa oikeastaan ainoaa kiinnostavaa kontenttia.
Tuo Nina on pystyyn kuollut puupökkelö. Ei ihme, ettei Johan viihdy kotona sen kanssa. Puhuukin sillä tavalla kuin miettisi ensin tarkkaan minkä sanan suustaan päästää. Pakene Johan, kun vielä kerkeet. Tuollainen tiukkapipo muija kuihduttaa sut elävältä
Mitä punaisia länttejä tuolla sinkku-Marilla on käsissä? Tuo tumma sinkku Artun kanssa. Onko tuolla lutikoita ja niiden puremia?
Vierailija kirjoitti:
Tuo Nina on pystyyn kuollut puupökkelö. Ei ihme, ettei Johan viihdy kotona sen kanssa. Puhuukin sillä tavalla kuin miettisi ensin tarkkaan minkä sanan suustaan päästää. Pakene Johan, kun vielä kerkeet. Tuollainen tiukkapipo muija kuihduttaa sut elävältä
Johan on myös äärimmäisen masentava. Kyllästynyt vetelys. Ei minkäänlaista intoa mihinkään.
Molemmat näköalattomia, negatiivisia ja flegmaattisia.
Ohis.
Viiviä ja Valtteria yhdistää kiinnostus autoihin, luksusbrändeihin ja korkeatasoiseen elämäntyyliin, sekä halu ottaa kaikki irti elämästä. Pariskunta haaveileekin seisovansa vielä toistensa rinnalla yhdessä huipulla.
Muistatko ?
Onko tietoa mitä heille kuuluu tätänykyään ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan on myös äärimmäisen masentava. Kyllästynyt vetelys. Ei minkäänlaista intoa mihinkään.
Molemmat näköalattomia, negatiivisia ja flegmaattisia.
Tämä pari on kyllä harvinaisen ankea. Kaikki nauru ja ilo puuttuu täysin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä punaisia länttejä tuolla sinkku-Marilla on käsissä? Tuo tumma sinkku Artun kanssa. Onko tuolla lutikoita ja niiden puremia?
Saattaa siellä olla ihan purevua hyttysiäkin. Vai meinaatko, että tuotanto olisi pakottanut osallistujat nukkumaan lutikoiden kanssa? Niistä kun pääsee eroon ihan normi turistikin huonetta/hotellia vaihtamalla.
Edelliskaudella muistattako kirjoitti:
Ohis.
Viiviä ja Valtteria yhdistää kiinnostus autoihin, luksusbrändeihin ja korkeatasoiseen elämäntyyliin, sekä halu ottaa kaikki irti elämästä. Pariskunta haaveileekin seisovansa vielä toistensa rinnalla yhdessä huipulla.
Muistatko ?
Viivin ylähuuli nousee entiseen malliin puhuessa. Valtteri puhuu viivikieltä.
Oviiveja ja viivejä kirjoitti:
Edelliskaudella muistattako kirjoitti:
Ohis.
Muistatko ?
Viivin ylähuuli nousee entiseen malliin puhuessa. Valtteri puhuu viivikieltä.
Kun Valtteri lähtee veneleimään, hän pukee yllensä pelastusliivit.
Johan on pahempi kuin lähipubin juopot, vaikka samalta näyttääkin. Niillä juopoillakin on enemmän elämäniloa ja kipinää.
Onko muita, joita Artun ajatuksenjuoksu hämmentää?
Musta vaikuttaa siltä kuin hän mieltäisi ihmissuhteet jonkinlaiseksi strategiapeliksi. Hänellä on mainittu olevan jokin diagnoosi sosiaalisiin taitoihin liittyen, ehkä tämä liittyy siihen? Sekä siihen, että hän pelaa ilmeisen paljon, joten toimiminen pelimaailmassa ja asioiden hahmottaminen pelin kautta lienee hänelle tuttua. Sitä en lähde arvuuttelemaan, että mikä diagnoosi on kyseessä.
Ohjelmassa nähdyn perusteella Arttu vaikuttaa toimivan sosiaalisissa tilanteissa kuin pelissä, suunnitellen siirtonsa ja taktiikkansa etukäteen, ja puhuen niistä yllättävän avoimesti. Toki järkevä aikuinen harkitsee tekojaan, mutta hänen toiminnasta mulle tulee mieleen pikemminkin lapsen leikki, että sit tää ukkeli tekis näin ja sanois noin. Jonkinlainen itsensä ulkopuolelle asettuminen, ja sieltä itsensä ohjaaminen kuin liikuttelisi lelu-ukkelia tai pelihahmoa.
Kaikista eniten ihmetystä itsessäni on herättänyt Artun pohdinnat siitä, miten Leenu päättää toimia omalla tahollaan. Hän pohti, että kaikista ikävin valinta Leenulta olisi rikkoa rajoja, mutta lykätä se 24-treffeille, niin että videon näkemisen jälkeen Artulla olisi vain hetki aikaa kasata itsensä ennen Leenun kohtaamista. Vaikka oltaisiin päätymässä eroon, niin millainen ihminen suunnittelisi etukäteen toimivansa kumppaninsa kannalta hankalimmalla mahdollisella tavalla?
Mun silmiin Leenu on korviaan myöten ihastunut Eemiin, ja oman kokemukseni mukaan ihastuneena harkitseva, suunnitelmallinen toiminta on hankalaa. Vaikka hän selvästi yrittää pysytellä parisuhteensa rajoissa. Mutta mun nähdäkseni hullaantumisen tunteet on ne, mitkä ohjaavat Leenun toimintaa, ei suinkaan se, että hän kylmänviileästi laskelmoisi, mikä on Artun kannalta hankalin toimintatapa, ja sitten pelkällä järjellä päätöksiä tehden noudattaisi suunnitelmaansa.