Temptation Island Suomi - TIS 2022 syksy OFFICIAL
Kommentit (1053)
Villirotukotikissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leenu ja Eemi aivan ihastuneita toisiinsa. Miksi Leenu ei eronnut artusta kun ei tunnu olevan mitään mielenkiintoa enää koko ihmiseen? Taas yksi jolla ei tarpeeksi itsetuntoa erota väljähtäneestä suhteesta. Nää on niitä jotka ei eroa kuin sitten vasta kun löytävät uuden suhteen.
Näkeekö muutkin tuon noin, että Leenulla ei ole tarpeeksi itsetuntoa erota, ennen kuin löytää uuden suhteen?
Tai, kuten toisessa kommentissa todettiin, että Leenu vaikuttaa odottavan Artun mokaavan, niin että voi hyvällä omalla tunnolla erota. Mulle tällainen on vieras ajatus, kun on kyse aikuisista ihmisistä, jotka on olleet useita vuosia yhdessä. Onko teille muille elämä tämänkaltaista peliä ja suunnittelua?
En liene ainoa, jonka mielestä Leenu on tosi viehättävä sekä ulkonäkönsä että luonteensa puolesta, joten eiköhän hänellä niitä suhdemahdollisuuksia riitä. Mä näen tilanteen niin, että hän on todella sitoutunut suhteeseensa. (Onko se hyvä suhde, se on toinen asia).
Ehkä vain peilaan Leenuun omia kokemuksia siitä, mitä on olla (liiankin?) sitoutunut parisuhteeseen, ja sitten tulee vastaan ihminen, joka herättää siitä laimean suhteen horroksesta, ja muistuttaa, miltä tuntuu TUNTEA. Ja sit yrittää ajatella harkitsevasti ja olla analyyttinen, mutta järjen äänellä ei ole mitään mahdollisuuksia vastustaa sitä mieletöntä vetovoimaa.
Itse ajattelee että eipä tässä mitään, kunhan jutellaan ja vertaillaan käsien kokoa ja ketsupin käyttämisestä kehkeytyy ihan sattumalta fyysisesti läheinen tilanne. Ja kaikki muut on nähneet suunnilleen ensi katseesta lähtien, että joo, noiden välillä kipinöi kunnolla.
Tuntuu että monella kaudella on näitä mokaamisen odottajia, että sillä varjolla pääsee sitten kumppanista eroon. Esimerkiksi Suomi-kaudella Julia taatusti tiesi Henkan lankeavan ja saikin sitten sympatiat osakseen, kun näin tapahtui. Hän oli kuitenkin itse alusta alkaen sen päärynäsaiderimiehen kimpussa, ja olisi luultavasti pannut menemään vaikka heti, jos siiderimiestä olisi tippaakaan kiinnostanut.
On jäänyt kiireiden takia katsomatta muutaman viikon jaksot ja nyt kun viimeinkin ehdin katsoa niin mitäs ihmettä, kaikkien av-mammojen ihannoima kultapoika Atsohan on tuolla sekoilemassa lävistettynä ja tatuoituna. Kaikkea sitä
Miten tuo bilelähetyskin on leikattu noin kummallisesti?! On ihan järkyttävän hankala katsoa tollaista, jossa aikajana heittelee miten sattuu. Siellä yksi blondi on siis yrittänyt vokotella Arttua kolmen kimppaan pitkin yötä, mutta ei tästä oikein tolkkua saa. Näytetään keskustelua keittiössä, sitten ollaankin makkarissa juttelemassa samasta asiasta, sitten näytetäänkin taas sitä samaa keittiökeskustelua, sitten taas makkarikeskustelua, ja lopulta näytetään kun arttu nukkuu lattialla ja blondi makoilee yksikseen sängyllä. Tai en enää tiedä oliko se lopulta vai palattiinko sen jälkeenkin vielä sinne keittiökeskusteluun. Asioiden etenemisestä on tosi vaikea päästä jyvälle, ja se nyt ehkä olisi ainoa kiinnostava asia tuon kännäämisen seuraamisessa.
Kuka päätyy pettämään eli sänkyyn? Kun kausi alkoi niin teaserissa peitto heilui. Ketkä?
Onko muilla sinkuilla lapsia kuin Disalla ?
Minusta on vastuutonta päästää ihmisiä, joilla on lapsia.Tempparit ei kenenkään mainetta paranna ja kostautuu vielä lapsiin vanhempien huono julkisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kuka päätyy pettämään eli sänkyyn? Kun kausi alkoi niin teaserissa peitto heilui. Ketkä?
Joanna ja Nero luultavasti.
Vierailija kirjoitti:
Huh, Disasta löytyi unelmien poikamies ajoilta vanha lehtijuttu. On silloin dissanut ohjelmaan osallistunutta Minnaa ja laittanut sanoja tämän suuhun eli puhunut palturia ja väittänyt tämän Minnan näin puhuneen.
Myös Super Nanny ohjelman jälkeen on antanut haastattelun, että pettynyt ohjelmaan.
Ja nyt kun oli temppareiden vuoksi saanut potkut töistä niin senkin kääntänyt päälaelleen ettei ole tehnyt mitään ja syy asiakkaissa.
Tuo ihminen kannattaa kiertää kaukaa. Vaikuttaa häikäilemättömältä ja siltä että puukottaa selkään, jos oma etu sen vaatii ja on valmis uhriutumaan ja valehtelemaan.
Siis on ollut super Nannyn ohjelmassa,, se-hän-on ohjelma, sehän on Lapsiperheen kasvatus ohjelma !!!
Saako Temppari osallistuja olla lapsia ( se on väärin , siis lapsia kohtaan ).
Onko tuolta tiputettu sen Kristopherin jälkeen ketään sinkkuja? Tuntuu, että siellä on sinkkuja joita ei näytetä koskaan edes bileet -ohjelmassa, miksi? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolta tiputettu sen Kristopherin jälkeen ketään sinkkuja? Tuntuu, että siellä on sinkkuja joita ei näytetä koskaan edes bileet -ohjelmassa, miksi? 🤔
Osa sinkuista on vaan ilmaisella ryyppymatkalla, ilman paineita viihteen tuottamisesta.
Täällä tunnutaan olevan vain kateellisia Disalle, kun 40-kymppinen pysynyt hoikkana ja muodokkaana ja näyttää itseään nuoremmalta, ja vielä hyvä itsetunto. Sekös av-mammoja harmittaa. Kun itse ei pystytä samaan, halutaan purkaa omaa pahaa oloa haukkumalla. Ja kyllä se on täysin sen miehen vika ja oma valinta pettää. Nuo sinkuthan on siellä juuri aiheuttamassa houkutuksia, sehän on ohjelman idea ja sitä Disa toteuttaa. Don't hate the player, hate the game sopisi tähän.
Plussan bilejaksosta: Siis miksi toi Erika painostaa kaikkia juomaan? Todella inhottavaa käytöstä
Tuo Leo Luthando näyttää köyhän miehen Lil Waynelta ja on jotenkin naiivin oloinen kaveri. Täysin vietävissä
Vierailija kirjoitti:
Täällä tunnutaan olevan vain kateellisia Disalle, kun 40-kymppinen pysynyt hoikkana ja muodokkaana ja näyttää itseään nuoremmalta, ja vielä hyvä itsetunto. Sekös av-mammoja harmittaa. Kun itse ei pystytä samaan, halutaan purkaa omaa pahaa oloa haukkumalla. Ja kyllä se on täysin sen miehen vika ja oma valinta pettää. Nuo sinkuthan on siellä juuri aiheuttamassa houkutuksia, sehän on ohjelman idea ja sitä Disa toteuttaa. Don't hate the player, hate the game sopisi tähän.
Haha - moi moi vaan, Disa!!! :D :D :D (Nolooo..!) :D
Vierailija kirjoitti:
Villirotukotikissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leenu ja Eemi aivan ihastuneita toisiinsa. Miksi Leenu ei eronnut artusta kun ei tunnu olevan mitään mielenkiintoa enää koko ihmiseen? Taas yksi jolla ei tarpeeksi itsetuntoa erota väljähtäneestä suhteesta. Nää on niitä jotka ei eroa kuin sitten vasta kun löytävät uuden suhteen.
Näkeekö muutkin tuon noin, että Leenulla ei ole tarpeeksi itsetuntoa erota, ennen kuin löytää uuden suhteen?
Tai, kuten toisessa kommentissa todettiin, että Leenu vaikuttaa odottavan Artun mokaavan, niin että voi hyvällä omalla tunnolla erota. Mulle tällainen on vieras ajatus, kun on kyse aikuisista ihmisistä, jotka on olleet useita vuosia yhdessä. Onko teille muille elämä tämänkaltaista peliä ja suunnittelua?
En liene ainoa, jonka mielestä Leenu on tosi viehättävä sekä ulkonäkönsä että luonteensa puolesta, joten eiköhän hänellä niitä suhdemahdollisuuksia riitä. Mä näen tilanteen niin, että hän on todella sitoutunut suhteeseensa. (Onko se hyvä suhde, se on toinen asia).
Ehkä vain peilaan Leenuun omia kokemuksia siitä, mitä on olla (liiankin?) sitoutunut parisuhteeseen, ja sitten tulee vastaan ihminen, joka herättää siitä laimean suhteen horroksesta, ja muistuttaa, miltä tuntuu TUNTEA. Ja sit yrittää ajatella harkitsevasti ja olla analyyttinen, mutta järjen äänellä ei ole mitään mahdollisuuksia vastustaa sitä mieletöntä vetovoimaa.
Itse ajattelee että eipä tässä mitään, kunhan jutellaan ja vertaillaan käsien kokoa ja ketsupin käyttämisestä kehkeytyy ihan sattumalta fyysisesti läheinen tilanne. Ja kaikki muut on nähneet suunnilleen ensi katseesta lähtien, että joo, noiden välillä kipinöi kunnolla.
Tuntuu että monella kaudella on näitä mokaamisen odottajia, että sillä varjolla pääsee sitten kumppanista eroon. Esimerkiksi Suomi-kaudella Julia taatusti tiesi Henkan lankeavan ja saikin sitten sympatiat osakseen, kun näin tapahtui. Hän oli kuitenkin itse alusta alkaen sen päärynäsaiderimiehen kimpussa, ja olisi luultavasti pannut menemään vaikka heti, jos siiderimiestä olisi tippaakaan kiinnostanut.
Henkkakin oli aika outo ja vähän kuumottavakin tyyppi. Voi olla tosi vaikea erota, joten en ihmettele moisia äärikeinoja.
Ninasta ei ota oikein selvää onko lintu vai kala vai ehkäpä joku muu eliö.
Toisaalta totinen ja vähän masentunut.
Toisaalta vähän hymyä tulee ja rento vaikutelma. Sitten taas jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joanna ja Nero luultavasti.
Peitto näytti näillä jo heiluvan. Sitä en tiedä mitä sen alla loppujen lopuksi tapahtui, mutta jos Joannan mukaan Leo rikkoi rajoja jo ihan vaan pötköttelemällä Disan kanssa samalla sängyllä (tämä siis tuli ennen sitä kylpyvideota), on tässä kyllä menty moninkertaisesti pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Ahhahhhaaa tätä mä oon odottanut kun kuuta nousevaa! "Ollaan niin kateellisia" lässyn lässyn lää. Anteeks vaan mutta mä en koe tarvetta olla kateellinen 40-v lähiömutsille joka jakaa itseensä just ja just täysikäselle pojalle ja vielä telkkarissa. Olkoot sitten kuinka hyvässä fitneksessä tahansa. Aivan pelle. On se jännä juttu että on yhä sinkkuna :D
Värähtääkö sinkkumimmeillä yhtään gaydar Semistä ? :D Viimestään luulisi tuon aika kivuliaaksi yltyneen perseenläpsimisepisodin todistaneen että ei kyllä naisten pakarat kiinnosta ihan samalla tavalla kun heteromiehiä.
Oman kokemukseni perusteella tuo läpsiminen näytti juuri sellaiselta inside-häröilyltä mitä olen itse nähnyt mimmiporukan ja homomiesten harrastavan bileissä.
Muistan Joannan siltä kaudelta kun hän surutta pani menemään varattua. Sen rinnalla yllättävää kuinka helposti Joanna alkoi itkeä Leon toimista jo ennen kuin Leo oli edes tehnyt mitään.